مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کارمندان معترض وزارت کار و اعتراض مجدد به یک پرداخت

مخابرات ما- واریز دو میلیون تومان پول به حساب کارمندان معترض وزارت کار واکنش آنان را به همراه داشته

مخابرات ما- واریز دو میلیون تومان پول به حساب کارمندان معترض وزارت کار یک روز پس از اعتصاب آنان، واکنش یکی از کارگران را به همراه داشته است.

ایشان در حساب کاربری خود نوشته است که اگر این مبلغ حق کارکنان بوده است چرا پیش از این پرداخت نشده! اگر هم حق آنان نبوده تقلیل اعتراض آنان و در نهایت توهین به آنان بوده است.

1363670cookie-checkکارمندان معترض وزارت کار و اعتراض مجدد به یک پرداخت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. شاکی می گوید

    متاسفانه یکی از نیروهای شرکتی و با همدستی مسئول حراست اداره کل مخابرات منطقه ۵ تهران حق وحقوق پرسنلی رسمی نگهبان را در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران پایمال و ضایع کرده است و به خاطر نامه و تائید به اداره کار خوداری کردند.
    و متاسفانه حاضر به همکاری نیستند.
    و متاسفانه مدیر کل اداره کل مخابرات منطقه ۵ تهرام هم میگوید موضوع به ما ارتباطی ندارد شرم آور است.
    و این در حالی است که بنده کارمند رسمی اداره کل مخابرات منطقه ۵ تهران وابسته به شرکت مخابرات استان تهران بودم.

  2. ناشناس می گوید

    تبعیض و رانت ناعدالتی فساد هنوز آشکار در اداره مخابرات و ادارات دیگر وجود دارد و این موضوعات و مشکلات همه همه برگرفته حمایت مدیران نظارتی هست بنده شعار مبارزه با فساد اختلاس اصلا قبول ندارم در استان ما افراد متخلف حمایت و پناه داده میشود .

  3. ناشناس می گوید

    آقای.وزیر حق بازنشستگان را پرداخت کنید که چند ماه هست که پول خواوار و دندانپزشکی و بیمه تکمیلی وووووووندادید …… البته اینو هم بگمما به شما نمی رسیم ولی شما به ما میرسید روزی رو می بینم که شماها دنبال حقتون میوفتید ایشالا

  4. در انتظار ظهور می گوید

    قدیما یه نفر زندگی میکرد که بهش میگفتن ( سلطان صاحب “”قران” ) اون شخص فرد ثروتمندی بود و تنها کسی بود که دارای یک یا چند قران پول بود و به همین خاطر هم به دیگران فخر میفروخت.
    بعد ها اگر کسی یک تومان پول میداشت ثروتمند محسوب میشد.
    و بعد یک صد تومان
    و بعد یک هزار تومان
    و ……
    الان پس از گذشت سالیانی نه چندان دراز
    میلیاردرها و ترلیاردرها و ……..
    و ما همچنان اندر خم یک کوچه ایم و منتظریم تا دولتی، مجلسی، عدلیه ای و ….. به کمکمان بشتابد و زهی خیال باطل، که آنان که خود را از دیگران برتر میدانند برای حفظ جایگاه خود همه کس و همه قوانین را تحت سیطره خود دارند و مانع رسیدن حق به بینوایان میشوند.
    البته نه اینکه هر کس وضع خوبی دارد اینچنین است و یا هر کس که وضع خوبی ندارد محق است، بلکه مقصود کلیت ماجراست.
    تعجیل در فرج آقامون حضرت صاحب الزمان (ع) صلوات.

  5. ناشناس می گوید

    اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۸:۵۶
    کیهان: وزیر رفاه مدیران رانتخوار را بیرون کرد، حالا دارند علیه او توطئه می کنند
    کیهان نوشت:پس از عزم جدی وزیر کار در برکناری مدیران رانتخوار از این وزارت‌خانه و شرکتهای زیرمجموعه‌اش تحرکات مشکوک علیه حجت‌الله عبدالملکی افزایش یافته است.
    از هفت ماه پیش یعنی شهریور پارسال که عبدالملکی کارش را در وزارت کار آغاز کرد تخریب وی بدون کمترین استدلال منطقی کلید خورد؛ «جوان بودن» و یا اینکه «در فضای مجازی فعالیت می‌کند» و… بهانه‌ای برای حمله به او شد.این هجمه پس از اینکه عبدالملکی در ۹شهریور ۱۴۰۰ تاکید کرد «اجازه کار به مدیران ناسالم را نخواهیم داد و تا الان ۲ نفر به علت فساد در شستا برکنار شدند» تشدید شد. مخالفان وزیرکار که ظاهرا از اقداماتش آشفته شده بودند در فضای مجازی و حقیقی سیل اتهاماتی همچون انتصابات فامیلی در وزارت کار، برکناری مدیران متخصص و… را مطرح کردند اما برای هیچ یک از این موارد سند و مدرکی ارائه نکردند.

    یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
    وی با اشاره به اینکه یک هزار مدیر در مجموعه وزارت کار برکنار می‌شوند، گفت: ۲ هزار مدیر در این مجموعه داریم که پیش‌بینی ما این است که یک هزار مدیر دست‌پاک و کارآمد همچنان به کار خود ادامه خواهند داد و یک هزار دیگر باید برکنار شوند که از این تعداد ۳۵۰ نفر برکنار شده و مابقی در حال انجام است.تمام افرادی که ما عذر آنها را خواستیم یا بازنشسته شدند یا از سازمان‌های دیگر به وزارت کار مأمور شده بودند و یا یکی از معیارها پنجگانه انتصاب رئیس‌جمهور را نداشتند.

    ۱۵% تخفیف ویژه ماه رمضان فقط تا ۳۱ فروردین!!! » آقای عسل
    ۱۵% تخفیف ویژه ماه رمضان فقط تا ۳۱ فروردین!!! » آقای عسل

    خرید آنلاین
    yektanet-logo-sign
    تبلیغ
    عبدالملکی درخصوص انتصاب‌های گذشته در وزارت کار گفت: در گذشته نوع نگاه به صندوق‌های زیرمجموعه این وزارتخانه متفاوت بوده و به نفع اعضای بازنشستگان و بیمه‌شدگان نبوده است متاسفانه انتصاب‌های سیاسی، سفارشی و جریان ‌سازی رسانه‌ای را شاهد بوده‌ایم.از همان روزهای اول انتصابم، فهرست‌هایی از سوی نهادهای امنیتی رسید که در آن اسامی افرادی که در چارچوب زد و بندهای سیاسی و سفارشی، پست‌های مدیریتی را اشغال کرده بودند، مطرح شد تا نسبت به وضعیت آنها رسیدگی شود به عنوان مثال فردی که یک سابقه خبری را داشت با رشته علوم سیاسی عضو هیئت‌مدیره یک شرکت بزرگ صنعتی شده بود.

    به گفته وی، تنها در یک لیست از سوی نهاد امنیتی، حدود ۱۰۰ نفرکه جزو فعالان رسانه‌ای و توئیتری بودند در واحدهای اقتصادی و صنایع در سطح عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل مشغول به کار بودند؛ همچنین انتصاب‌های مسئله‌دار حقوقی و فامیلی را داشتیم به عنوان مثال محکومان دستگاه قضایی و یا کارمند سازمان‌های خارجی و یا افرادی که وابسته به رجال سیاسی بودند را داشتیم.

    گفتنی است وزارت کار دارای شرکتهای بزرگی است که فقط ارزش بازاری یکی از آنها با عنوان شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی موسوم به «شستا» شهریور سال گذشته ۱۳۷هزار میلیارد تومان بود.

    سوءاستفاده تخریب‌گران از گلایه برخی کارکنان
    جریان مخالف وزیر کار طی روزهای اخیر هم با سوءاستفاده از گلایه برخی کارکنان ستادی وزارت کار که از گذشته نسبت به حقوقشان منتقد بودند نسبت به بزرگنمایی اجتماع آنها اقدام کرد و کوشید از این حربه هم برای تخریب وزیرکار بهره گیرد. این درحالی است که عبدالملکی در واکنش به این اقدام گفت: توفیق شد ساعاتی را با کارکنان ستاد وزارت کار گفت‌وگو کنم؛ گلایه‌های به‌ حقی داشتند و البته قدیمی، از بی‌عدالتی در نظام پرداخت حقوق و دستمزد در کشور؛ ماه‌هاست به پشتوانه حمایت رئیس‌جمهور، پیگیر پایان یافتن این بی‌عدالتی هستم.

    1. کاکتوس می گوید

      در مخابرات خودمون هم همین اتفاق داره به شکل دیگه میافته.

      1. رسمی می گوید

        فقط اینجا مدیران نالایق وخارجی شرکت دارند زیرآب کارکنان باتجربه شرکت را میزنند.

  6. ناشناس می گوید

    اگر شعبه هیات چهارم هیات تشخیص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران شکایت بنده را قانونی رسیدگی می کرد و قانون و عدالت را رعایت می کرد و مشکل بنده در سال ۹۴ حل می شد.
    اگر شعبه ۱۰۱ هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران شکایت بنده را قانونی رسیدگی می کرد و قانون و عدالت را رعایت می کرد و مشکل بنده در سال ۹۵ حل می شد.
    واین در حالی است که بنده درشرکت مخابرات شاغل بودم ۲ نامه در سال ۱۳۹۵ در باره شعبه ۱۰۱ هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازرسی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشتم اما متاسفانه هنوز هم پاسخ و جواب ندادند چرا؟

    1. شارمین می گوید

      دوست عزیز ده بار اینو گذاشتی اینجا کسی نیست جواب بده مرتبط با پست نظر بدیم بهتره

  7. ناشناس می گوید

    یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند و ما هم همه جانبه استقبال می کنیم
    وقتی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران به وسیله مخابرات، حق و حقوق کارگران رسمی و بازنشسته های مخابرات پایمال و ضایع کرده است و به بهانه مختلف شکایت ها و اعتراض های کارگران رسمی و بازنشست های مخابرات را رد می کند.

    1. ناشناس می گوید

      این مشکلی است که در همه استانها وجود دارد.یعنی از بالا و بنفع مخابرات جبهه گرفتند با عزمی راسخ…و اینان همزبان با ارشدشان ، شعارشان مبارزه با ف ساد است…رطب خورده کی تواند منع رطب کند ….

  8. کیهان: وزیر رفاه مدیران رانتخوار را بیرون کرد، حالا دارند علیه او توطئه می کنند می گوید

    ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ۰۸:۵۶
    کیهان: وزیر رفاه مدیران رانتخوار را بیرون کرد، حالا دارند علیه او توطئه می کنند

  9. رساگو می گوید

    سلام درهرصورت میخواهیم ناراضی باشیم وکمتر اتفاق میفتدار انچه که داریم راضی وخوشحال باشیم

  10. خدمات اول می گوید

    سلام ؛ اول سال بهشون عیدی دادن واقعا انصاف نیست انشالله به زودی طرح مجلس اجرا بشه و ما شاهد چنین مواردی نباشیم

نظرات بسته شده است.