مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دکتر فرقانی به بیمه کشوری:مطابق دادنامه ۲۳۶۰ هیئت عمومی دیوان عدالت اداری رفتار کنید

مخابرات ما- اعتراض شرکت مخابرات ایران به صندوق بیمه کشوری برای محاسبه حقوق بازنشستگان این شرکت

مخابرات ما- صندوق بازنشستگی کشوری اخیرا در محاسبه حقوق کارکنان مخابرات که اخیرا بازنشسته شده اند طبق قوانین مورد انتظار عمل نکرده است.به همین دلیل هم بازنشستگان از این موضوع شکایت دارند هم افرادی که به همین دلیل بازنشستگی را نپذیرفته اند.

دکتر فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات در همین رابطه ضمن مذاکرات مکرر با بیمه، با نامه ای مفصل به این موضوع اعتراض کرده است.

تصویر نامه را در اینجا می بینید.

1364960cookie-checkدکتر فرقانی به بیمه کشوری:مطابق دادنامه ۲۳۶۰ هیئت عمومی دیوان عدالت اداری رفتار کنید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. احسان اوغلو می گوید

    آخه یکی به این یارو بگه مگه شما خودتون قانون رو رعایت میکنید که به دیگران امر و نهی میکنی …………

    1. ناشناس می گوید

      جناب فرقانی شما به کاشت موی مبارک برسید

  2. حسین از فارس می گوید

    سلام
    سپاس از سردبیر محترم و عوامل سایت
    جناب دکتر فرقانی شما و مدیران شرکت مخابرات باید سعی و تلاش کنید تا حقوق بازنشستگی همه کارکنان مخابرات که بعداز واگذاری شرکت بازنشسته شده اند متناسب و همسانسازی شود ( یعنی همکاران همردیف و همگروه و دارای پست مشابه ) چون طبق مقررات و همسانسازی حقوق بازنشسته باید با شاغل همتراز همسانسازی شود و این در خواست جناب دکتر فرقانی با همسانسازی مغایرت دارد (طبق مقررات همسانسازی درصورت افزایش حقوق شاغل، صندوق بازنشستگی باید در افزایش حقوق بازنشسته همتراز اعمال نماید)
    بار ها این مطلب گفته وبار دیگر تکرار میشود مدیران و مسئولین مخابرات واز جمله جناب دکتر فرقانی
    بدانید هرگونه افزایش حقوق کارکنان مخابرات بعد از خصوصی ( افزایش های گذشته ،حال و آینده) بایستی در حقوق بازنشستگان همتراز اعمال و توسط صندوق بازنشستگی مربوطه پرداخت شود در غیر این صورت مورد اعتراَ ض و شکایت دائمی بازنشستگان میشود و قانونا مورد قبول صندوق بازنشستگی هم نیست
    لطفا به تبعیضات و بی عدالتیها پایان دهید و حق و حقوق همه بازنشستگان مخابرات بویژه بازنشستگان
    کشوری(۹درصد) بعداز واگذاری پرداخت کنید و اقدامات لازم جهت همسانسازی حقوق بازنشستگان همتراز با شاغلین بعمل آورید

    والسلام

  3. نریمان می گوید

    سلام و عرض ارادت خدمت سردبیر محترم مخابرات-ما

    بدینوسیله به اطلاع می رساند تعداد ۶۲ نفر از همکاران صندوق ۹ درصد مخابرات فارس که با بخشنامه تهدید آمیز ۱۴۰۰/۱۲/۲ و جلسات مکرر مدیر منطقه و مدیر منابع انسانی پس از قول مساعد و مطمئن از طرف در مدیر منطقه و مدیر منابع انسانی فارس در خصوص پذیرش حق جذب و رفاهیات در حکم بازنشستگی، اقدام به در خواست بازنشستگی دادیم. و به امید به رفع کامل مشکلات مطروحه بودیم ،که بطور ناباورانه نامه مورخه۱۴۰۱/۱/۳۱ معاونت فنی سازمان بازنشستگی کشوری مبنی بر عدم پذیرش حق جذب و رفاهیات بدلیل عدم اعتبارات مالی رؤیت گردید در حالی که ظاهرن تمام کسورات به صندوق پرداخت گردیده است.
    لذا ما ۶۲ نفر از بازنشستگان فارس پس ازاطلاع از نامه معاونت فنی سازمان بازنشستگی کشوری با ارسال یک نامه دست جمعی به اقای مهندس سلطانی مدیر عامل محترم مخابرات ایران و مدیر منطقه فارس خواهان لغو درخواست بازنشستگی و برگشت به کار با همان شرایط قبل تا رفع مشکلات صندوق بازنشستگی کشوری شده ایم. امیدواریم که مدیران مربوطه بیش از این ما را به زحمت نیانداخته و جهت ضایع نشدن حق و حقوق این قشر پر تلاش که جوانی خود را در این راه گذاشته و با جان و دل کار کرده اند. دستور اقدام مساعد و مقتضی در خصوص بازگشت بکار ما را تا رفع مشکل حل نمایند.
    از طرف بازنشستگان ۹ درصد ۱۴۰۰ مخابرات منطقه فارس

  4. همکار بازنشسته می گوید

    آقای فرقانی شما در حیطه وظایف خود عمل کن . چهار ماه رفاهیات بازنشستگان و بیمه تکمیلی آنان را نمی دهی آنوقت از صندوق بازنشستگی ایراد می گیری. !!!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تو رو خدا شلوغش نکنید
      دیگه
      وقتی ماجرا رو نمیدونید چیه خراب ترش نکنید

      1. همکار بازنشسته می گوید

        ایشون جهت برقراری مزایا از بیمه بازنشستگی میخواهد مقررات برقرار شود اما حیطه کاری خود را رها کرده عزیزم چرا نمی دانیم.
        بعضی وقت ها چیزهایی را از شما سردبیر میبینیم گویا فقط در مسیر اصلاح کار آقایان است!!!!!!!
        برادر عزیز این آقا که دست به قلم است چرا در داخل شرکت حرکتی نمیکند؟!!!!!

  5. مخابراتی می گوید

    اول باید آقای فرقانی به مصوبات سال۸۸ و آیین نامه استخدامی( تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی که میبایست بعد از پنج سال) دایمی شوند توجه کند بعد به صندوق بازنشستگی نامه بزنه زمانیکه نه مدیرعامل و نه اعضای هیات مدیره مصوبات قبلی خودشون را قبول ندارن(که همگی قانون شده و اجرایی شدن) فقط نزدیک به دو سال هم رییس هیات مدیره و هم مدیرعامل وعده و وعید میدهند و دست آخرم طبق یک مصوبه غیر قانونی میخواهند حقوق مسلم شاغل و بازنشسته را نادیدیده بگیرن

  6. همکار رسمی می گوید

    خود مخابرات حق و حقوق کارکنانش رو نمیده و عالم و ادم از دستش شاکین اونوقت حالا فرقانی در حمایت از بازتشسته ها فیلم بازی میکنه

  7. بازنشسته می گوید

    سلام آقای فرقانی حضرتعالی بازنشسته هستید .شما بایستی سکان مدیریت به افراد توانمند وتحصیلکرد کرده ای از بدنه رشته مخابرات و الکترونیک و مدیریت اقتصادی دارند استفاده نماید تا شرکت ازاین منجلاب رهای یابد..

  8. ناشناس می گوید

    من نمیدونم چیزی که بیمه اش به سازمان مربوطه پرداخت میشه مگه میتونه نپذیره .وبه بهانه UPDATEنبودن برنامه ش اخلال دربرقراری مستمری بازنشستگان کرده است!!!
    این یعنی هرج ومرج علنی

    1. نریمان می گوید

      👍کاملن صحیح میفرمایید

  9. حرف حساب می گوید

    سلام.
    جناب آقای دکتر فرقانی
    شما هم یطرفه غش نکن و نون رو به نرخ روز خور نباش
    شما هم به قانون مجلس و شورای نگهبان و دیوان عدالت جهت تبدیل وضعیت ایثارگران عمل کن

    1. ناشناس می گوید

      دوست عزیر نیاز به تبدیل وضعیت شما نیست. این ها دارند ما را به وضعیت شما تبدیل می کنند وقتی رفاهیات و جذب حذف شود مثل شما می شویم .پس زیاد ناراحت نبوده و منتظر پیوستن ما به شما باشید

    2. رسمی می گوید

      دیوان عدالت چیزی در مورد ایثارگر به مخابرات نگفته هیچ تازه برای شرکتهای خصوصی ردش کرد

  10. ناشناس می گوید

    از قدیم گفتن حرمت مسجد به متولی اش هست…
    وقتی مخابرات به پرسنلی و کارکنانش هیچ اهمیتی نمیده و با بازنشستگان اون رفتار زشت و واقعا بی شرمانه رو انجام میده نباید هیچ انتظاری از بقیه سازمان ها و ارگان ها و حتی دولت داشته باشیم…

  11. خوشحال می گوید

    شسکام گیلان تا الان حقوق واریز نشد

نظرات بسته شده است.