مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بیانیه شورای عالی هماهنگی تشکل های مخابرات به مناسبت روز جهانی کارگر

مخابرات ما – شورای عالی هماهنگی تشکل های مخابرات به مناسبت روز جهانی کارگر اطلاعیه اس به شرح زیر صادر کرد.

بسمه تعالی

بیانیه شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری شرکت مخابرات ایران در آستانه روز جهانی کارگر

فرار رسیدن روز جهانی کارگر که نماد جایگاه و ارزش والای کار و کارگر است را به تمامی همکاران و پیشکسوتان تبریک گفته بار دیگر توجه همه مسئولان را به سیره پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) درتکریم و ادای حق کارگر که شایسته سرمشق قرار گرفتن در همه زمان ها ست، جلب می کنیم.

با اظهار تاسف از آنچه در این روزها بر مجموعه کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات می رود و آرامش اجتماعی و روانی آنان را به شدت مخدوش نموده، مصرانه از مجموعه سهامداران و مدیران شرکت می خواهیم در مسیر ادای حق قانونی کارکنان و بازنشستگان و نه بیشتر از آن اهتمام ورزند و از مجموعه حاکمیتی ناظر یعنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که علاوه بر این نقش به نمایندگی از دولت سهامدار مجموعه شرکت مخابرات ایران است نیز انتظار داریم به وظیفه خود در قبال حیات و اعتلای این سازمان خدمتگزار از طریق تعدیل به حق تعرفه ها عمل و مسئولیت خود را ادا کند.

پرواضح است که کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران همواره در مسیر تحقق حقوق تضییع شده خود بر مبنای قانون اقدام می نمایند لیکن بدعهدی و بی توجهی به سرمایه انسانی را از یاد نخواهند برد.

لذا شایسته است که سهامداران عمده و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این ایام مطالبات و حقوق شاغلان و بازنشستگان که جزء دیوان ممتازه محسوب می شود را محترم شمرده و بر کسب سود مقدم بدارند و با اجرای کامل آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب ۲۴/۸۹ و توافقات سه جانبه و اجتناب از هرگونه تغییر یکطرفه، در جاری سازی آنها بکوشند تا پیروی از آموزه های ارزشمند مکتب حیات بخش اسلام در ادای دین به کارکنان را به منصه ظهور برسانند.

در این مسیر شورای عالی هماهنگی تشکلها و مجموعه تشکلهای عضو که همواره پیگیر حقوق و مطالبات همکاران بر مبنای قانون بوده و می باشند ضمن تاکید مجددا بر خواسته های قانونی کارکنان و بازنشستگان  اعلام می دارند که هیچگونه تغییر در توافقات سه جانبه را نخواهند پذیرفت و توان خود را برای تسهیل در اجرایی شدن مطالبات و حقوق قانونی اعضاء مصروف خواهند داشت.

1365430cookie-checkبیانیه شورای عالی هماهنگی تشکل های مخابرات به مناسبت روز جهانی کارگر

Please rate this

0 1 2 3 4 5
31 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    احکام چی شد؟؟؟
    چرا احکام جدید صادر نمی شود؟؟؟؟
    خجالت آوره

  2. ناشناس می گوید

    خیانتکاران پول کشور را فقط در مذاکر، توافق هسته ای، مذاکرات برجام و مذاکرات وین جرج می کنند چرا؟
    کشور را گرفتار کردند و اقتصاد کشور را نابود کردند.

    1. رساگو می گوید

      هرچی جای خودش،علاوه برنان به تکنولوژی هسته ای نیز نیازداریم

  3. بیقرار می گوید

    سلام سردبیر ی سوال کارت نان برای شما صادر شده ؟ ما با کارت مون نمیتونیم نون بخریم ی پرس و جوی بکن ببین چه خبره ؟
    خدا خیرت بده

  4. فنی می گوید

    من موندم این همراه اول که نه سودش به مخابرات و کارمند مخابرات میرسه نه توسعه انچنانی داره این همه درآمدش کجا میره ؟ حساب کنید ماهی چند صد میلیارد درآمد داره واقعا سواله برام این همه درآمد صرف چی میشه

  5. همکار کرمانی می گوید

    خیلی نامردن
    یک جلسه میذارند قیمت ماکارونی را سه برابر میکنند اونوقت برا افزایش تعرفه این همه مقاومت میکنند!
    خدا وزیر و سازمان تنظیم را به راه راست هدایت کند…..

نظرات بسته شده است.