مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی مدیر عامل مخابرات چه گفت

مخابرات ما – گفته های مهم مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران درمراسم افتتاج پروژه های مخابراتی

مخابرات ما – (مستقیم از محل برگزاری مراسم) – مجید سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی به مناسبت روز جهانی ارتباطات در حضور بیش از ۵۰ نماینده مجلس که مهمان جلسه بودند  با اعلام افتتاح ۳۴۰۰ میلیارد تومان پروژه که از دهه فجر گذشته تا امروز آماده بهره برداری شده است گفت::

برای شرکت مخابرات در دو بخش سیار و ثابت ارقامی برای افتتاح پروژه ها اعلام می شود این مبلغی که گفته می شود ۳۴۰۰ میلیارد تومان در بخش ثابت است. .

شرکت وظیفه توسعه زیرساخت اصلی مخابرات را دارد. با حمایتی که از سوی وزیر نمایندگان وسیاستگذاران می شود سال آینده بیش از ده هزار میلیارد تومان پروژه خواهیم داشت.نمایندگان بهتر از ما می دانند وضع  تلفن ثابت در استانها و روستاها چگونه است.

اگر  در حوزه ارتباطات و فناوری بخواهیم شعار سال را محقق کنیم کلید آن شرکت مخابرات ایران است.  شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین پیشران این صنعت باید تقویت شود.

توسعه شبکه و نگهداری شبکه کند بود اما نگذاشتیم خاموش شود.بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تجهیزات نصب شده در حال کار داریم.هزینه نگهداری همین تجهیزات  طبق یک عدد استاندارد نگهداری ۷ درصد است.شبکه به این ارقام نیاز دارد تا به روز شود.در حد ممکن با چنگ و دندان در این زمینه کار کرده ایم تا تجهیزات آماده فعالیت بماند.

وقتی مصرف بالا می رود باید پهنای باند تامین شود پهنای باند به یک شبکه مطمئن و درست نیاز دارد  وگرنه کندی سرعت خواهیم داشت یعنی به سرعت شبکه انتقال و دیتا و سوییچ باید توسعه پیدا کند وگرنه با افزایش مصرف کندی سرعت پیش می آید.

۵ هزار روستا باید با اتصال فیبر مجهز شود که به ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد وزارت ارتباطات این اعتبار را اعلام می کند ما آماده انجام کار هستیم اما اگر اعلام اعتبار تاخیر بیفتد کار مشکل می شود.شرکت مخابرات در اجرا هیچ مشکلی ندارد ۵۰ هزار نفر نیروی مستقیم آماده بکار داریم.

در این مراسم ۴ استان به صورت مستقیم افتتاح داشته اند.

 

 

1367640cookie-checkدر مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی مدیر عامل مخابرات چه گفت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
34 نظرات
  1. بنده خدا می گوید

    واقعا چطور میخوای اون دنیا جواب مادر دوتاشهید روبدی که دستتو بوسید و بهش قول دادی که تبدیل وضعیت ایثارگری رو انجام بدی خودت وخدات ببینم چطور میخوای جوابشو بدی سلطانی

  2. عبدا...عاصی می گوید

    برای ۵۰۰۰روستا فقط ۸۰۰میلیارد نیاز است ؟این که فقط پول حفریش هم نمیشه ..مثل اینکه .اینکاره نیستیدو…

  3. ناشناس می گوید

    به آن قرارعمل نشد هنگام خصوصی سازی شرکت مخابرات اعلام شده بود وچه مزایای کارکنان قطع نمی شود اما درحال حاضربه مدت هفت سال است ازکارکنان دچارمشکل شده است چندین نوع مزایای ما کارکنان را قطع کردید.

  4. ناشناس می گوید

    اهانت ها و خیانت های مدیران مخابرات از مهرماه سال ۱۳۸۹ الی تیرماه سال ۱۳۹۷ برای همه ثابت شده که حق و حقوق نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت مناطق هفت گانه مخابراتی هم را پایمال و ضایع کردند. و از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون هم نوبت بازنشستگان مخابرات رسیده است.

  5. ناشناس می گوید

    ادبیات بکار رفته در گفته های آقای سلطانی داد می زند که او یک مخابراتی نیست و صرفأ چند جمله که مشاوران بیسوادش به او دیکته کرده اند را بیان می کند.جای تأسف است.

  6. پ پژمان می گوید

    وضعیت در همدان بسیار بغرنج است

  7. ناشناس می گوید

    گفت : آب قطعه

  8. ناشناس می گوید

    برای دریافت معوقات رفاهیات فقط تجمع جواب میده همین اونم جلوی خود مخابرات شهرتون
    مشکلات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ۱۰۰ درصد به خاطر به توجهی مدیران، مسئولان، دولت و نمایندگان مجلس بوده است.
    متاسفانه بودجه وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال ۱۳۹۹ تاکنون تامین نشده است و پرداخت وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را در این مدت یک سال خودداری کردند و پرداخت نمی کنند چرا؟

    1. احسان اوغلو می گوید

      سلام به نظرم تجمع شاغل و بازنشسته فقط و فقط جلو مجلس و یا وزارت خانه باید باشد

  9. ناشناس می گوید

    شرم آور و تاسف بار است که دولت مردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال ۱۳۸۸ تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند و همچنان نیز ادامه دارد.

  10. شاکی می گوید

    پول هست ولی متاسفانه مشکلات کارکنان و بازنشستگان به خاطر بی لیاقتی مدیران و مسئولان بوده است.
    چرا پرداخت پول به پیمانکار در شرکت مخابرات درسراسر کشور مشکل بودجه وجود ندارد ولی متاسفانه فقط مطالبات بازنشستگان مشکل بودجه است.

  11. ناشناس می گوید

    تنها راه نجات مخابرات تحقیق و تفحص در واگذاری مفت مخابرات است و بس.واگذاری مخابرات خیلی خیلی وحشتناک تر از هفت تپه است.آیا واگذاری این ثروت ملی که با ودیعه مردم بود قانونی و شرعی بود؟!
    فکر می کنید درآمد مخابرات از شرکت نفت کمتراست؟اگر مجلس انقلابی باشد باید واگذاری مخابرات و چپاول این ثروت عظیم ملی رو رو‌لغو و مالکیت اون رو دوباره به دولت برگرداند و….

  12. ناشناس می گوید

    چرا وام تعاون بازنشستگان پرداخت نمی‌شود؟
    از پرداخت وام تعاون خودداری می‌کند
    که متأسفانه از مهر ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون موفق به دریافت وام خود نشده‌ام.
    تاکنون ۷ بار به مخابرات منطقه تهران مراجعه کرده‌ام ولی متاسفانه حل نشده است و کسی هم پاسخگو نیست چرا؟! مدیران و مسئولان چکار می‌کنند؟!

  13. ناشناس می گوید

    خداوند در قرآن مسلمانان را به چه کارهایی سفارش کرده است

  14. جواد می گوید

    شکم گرسنه دشمن حالیش نیست فقر بدبختی دشمن حالیش نیست باشد روزی بر ظلم غلبه کنیم

  15. رس می گوید

    با توجه به کاهش قراردادهای توسعه از حداقل ۲۰۰ الی ۳۰۰ قرارداد که به ۱۰ الی ۲۰ قرارداد تغییر یافته چرا حق سرپرستی مدیران را کاهش نمیدهند

  16. ناشناس می گوید

    وله کن بابا!

  17. ناشناس می گوید

    واین در حالی است که متاسفانه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات بازنشسته های مخابرات نکرده است.

  18. ناشناس می گوید

    وزارت ارتباطات از سال ۱۳۸۸ تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات شرکت مخابرات نکرده است.

  19. ناشناس می گوید

    واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی ابتدا اشتباه بزرگی بود که امروز شاهد پیامدهای منفی آن هستیم

  20. ناشناس می گوید

    وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و غیره متاسفانه از سال ۱۳۸۸ تاکنون از عملکرد و رفتار شرکت مخابرات کوتاهی کردند
    مشکل ما فقط دزدی مسئولین نیست مشکل ما کار نکردن آنان است
    نمایندگان مجلس به وعده‌هایشان عمل کنند
    برای حل مشکلات کارکنان، بازنشسته های، مردم و کشور کاری نکرده‌اند.

نظرات بسته شده است.