مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رئیس هیئت مدیره مخابرات: یکپارچگی، هم سویی و هم افزایی همه ما، عامل رسیدن به هدف

مخابرات ما- رئیس هیئت مدیره مخابرات در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات در مشهد به عامل مهمی در رسیدن به هدف اشاره کرد.یکپارچگی، هم سویی و هم افزایی.

مخابرات ما- صبح امروز  دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران در جمع مدیران ستادی مخابرات کشور  ضمن تشکر کلیه کارکنان مخابرات که در طی سال ۱۴۰۰ برای رسیدن به برنامه تلاش کرده اند گفت: یکپارچگی، هم سویی و هم افزایی. با هیئت مدیره، مدیر عامل، معاونین و مدیران استانها و کارکنان مخابرات عامل رسیدن به هدف در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

ایشان با طرح یک سوال به دنبال پاسخ رفت. مشکلات و محدودیت ها، عدم فتح بازار های جدید و عدم رضایت همکاران در حال حاضر دیده می شود اما راه حل چیست؟

دکتر محکمودزاده با اشاره به برنامه بودجه ابلاغی به استانها تاکید کرد که باید از محدودیت ها فرصت ایجاد کنیم.ایشان گفت: سال گذشته ۲۹ هزار میلیارد تومان برنامه عملکردی داشته ایم در سال ۱۴۰۱قرار است به ۳۴ هزار میلیارد تومان درآمد برسیم و سقف سود را از ۵۰۰۰ به ۷۰۰۰ میلیارد تومان برسانیم.

رئیس هیئت مدیره با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از درآمد استانها از راه دیتاست از آنان خواست سرمایه گذاران را به این مسیر هدایت کنند.

حرف پایانی دکتر محمودزاده با اشاره به هم سوئی اعضای هیئت مدیره با مدیر عامل شکل گرفت.ایشان گفت : یکپارچگی، هم سویی و هم افزایی با هیئت مدیره، مدیر عامل و مدیران استانی کلید رسیدن به هدف است که در حال حاضر وجود دارد.

 

1368320cookie-checkرئیس هیئت مدیره مخابرات: یکپارچگی، هم سویی و هم افزایی همه ما، عامل رسیدن به هدف

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. رنجبرازخراسان می گوید

    مسولین عزیز همسویی وهم افزایی باید دوطرفه باشد باید حق وحقوق کارگر را قبل از خشک شدن عرقش پرداخت باید بیمه درمانش ، پرداخت معوقاتش ، ذخیره صندوق ایثارگرانش و پرداخت بموقع هزینه درمانش و پرداخت مطالبات بازنشسگیش و ……… را پرداخت کرد وبعد با آسودگی خاطرکارگر را به وظایف قانونی وتوسعه ارتباطات و خدمت به مردم توصیه کرد انشالله

  2. پرنده آبی می گوید

    سلام سردبیر جان
    شاید من اشتباه برداشت کرده باشم اما ….
    چیز جالبی که در صحبتهای دکتر محمود زاده به چشم میخوره اینه که برای رسیدن به سقف سود از ۵۰۰۰ میلیارد به ۷۰۰۰ میلیارد هدف گذاری کردند یعنی با وجود تمامی مشکلات انتظار دارن امسال ۲۰۰۰ میلیارد تومن بیشتر سود بدست بیاوریم. الان من برایم یک سوال پیش آمد شما که چنین هدف گذاری کرده اید و انتظار سود بیشتری نسبت به سال قبل دارید چرا جق جذب ما را ۲۵ درصد کاهش داده اید و چرا رفاهیات را فریز کرده اید؟ این کار شما به بهانه ضرر و زیان مخبران بود اما الان مشخص میشود شما می توانستید به همان سود سال قبل قانع باشید ولی به جایش حق و حقوق پرسنل خود را تمام و کمال پرداخت می کردید.

  3. ناشناس می گوید

    پولش تو جیب شماها میره نه بازنشستگان هم سویی برای شماست

  4. حیران می گوید

    بایدسقف سود را از ۵۰۰۰ به ۷۰۰۰ میلیارد تومان برسانیم.ااااا
    کدوم سود مگه نگفتید ماضرردادیموباید حقوقاروکم منیم؟؟؟؟؟؟

  5. تهاب می گوید

    از رئیس هیئت مدیره در تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات بپرسید کی انجام میدن مردیم به خدا

  6. تهاب می گوید

    خبر از تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات میگفت بعد نبود باید انجام بدن

  7. احسان اوغلو می گوید

    یکپارچگی ثابت و همراه محقق بشه همه چیز حل میشه و مسئله الان شرکت یکپارچگی هیئت مدیره نیست مجید جان

  8. کلید می گوید

    خب خدا رو شکر کلید رسیدن به هدف رو هم دارن
    علی القاعده تا شش ماه دیگه با این هدف گذاری باید کل مطالبات رو پرداخت کنند

  9. همکار می گوید

    همه از همسویی بین خودشون گفتن ولی کسی از همسویی با کارکنان حرفی نزده..اصلا براشون مهم نیست…

نظرات بسته شده است.