مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازنشستگان کشوری سریعا اقدام نمایند، درخواست از دیوان

مخابرات ما- بازنشستگان صندوق بیمه کشوری بهتر است سریعا با مراجعه به دیوان درخواست خود را بدهند.
مخابرات ما- صندوق بیمه کشوری به نظر می رسد برای کاهش هزینه هایش در تلاش است حق جذب را از ردیف پرداخت حقوق مخابراتی ها خارج کند.
پیش از این بارها و بارها صندوق در پاسخ به نامه های مخابرات، اجرای دادنامه ۲۳۶۰ را پذیرفته و قول داده برای همه بازنشستگان اجرا کند.در حال حاضر برای تعدادی اجرا شده و برای گروهی اجرا نشده است.

شرکت مخابرات ، مدیر عامل و معاون توسعه نیروی انسانی و مدیر کل حقوقی  در حال رایزنی با صندوق و دیوان هستند اما تا این کار به نتیجه برسد زمان می برد.

اما آگاهان پیشنهاد کرده اند هم زمان با پیگیری های اداری و رایزنی، اقدامی توسط بازنشستگان انجام شود که قطعا به سرعت نتیجه می دهد.

از آنجا که:

  • پیش از این دیوان عدالت اداری حکمی صادر کرده و صندوق بیمه را وادار به محاسبه حق جذب در حقوق پرداختی کرده است،
  • و  صندوق یک بار به این حکم اعتراض کرده ولی در دیوان رد شده، لذا حق اعتراض دوباره ندارد اما در اجرا تاخیر می کند

بهتر است بازنشستگان به دیوان عدالت اداری مراجعه کنند و درخواست اجرای دادنامه ۲۳۶۰ را داشته باشند.

گفته می شود دکتر فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی و احدی مدیر کل حقوقی مخابرات با قاضی مطلعی در دیوان مشورت کرده اند . ایشان نیز معتقد بوده است اگر کارکنان درخواست اجرای حکم کنند به سرعت به نتیجه می رسد.

برای آگاهی بیشتر شما ماده ۱۰۹ را منتشر می کنیم که در آن به صراحت نحوه درخواست اجرای حکم را تعیین کرده است.

ماده۱۰۹ـ هرگاه پس از انتشار رأی هیأت عمومی دیوان در روزنامه رسمی کشور مسؤولان ذی ربط از اجرای آن استنکاف نمایند، به تقاضای ذی نفع یا رئیس دیوان و با حکم یکی از شعب دیوان، مستنکف به انفصال موقت از خدمات دولتی به مدت سه ماه تا یک سال و جبران خسارت وارده محکوم می شود.
تبصره ـ تقاضای ذی نفع برای اجرای آراء هیأت عمومی، باید به صورت تقدیم دادخواست باشد. افرادی که از عدم اجرای آراء هیأت عمومی در مورد ابطال مصوبه مطلع می شوند، می توانند موضوع را به رئیس دیوان منعکس نمایند تا رئیس دیوان نسبت به پیگیری موضوع از طریق شعب دیوان اقدام نماید.

چنانچه صندوق بازنشستگی کشوری همچنان از اجرای قانون استنکاف کند قطعا رئیس این صندوق به انفصال از خدمات دولتی محکوم خواهد شد.

در حال حاضر بازنشستگان برای حل مشکل خود در استانها به صندوق مراجعه می کنند اما بهتر است به این اقدام توصیه شده -درخواست اجرای حکم از دیوان- عمل کنند تا زودتر نتیجه بگیرند.

 

1369350cookie-checkبازنشستگان کشوری سریعا اقدام نمایند، درخواست از دیوان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
25 نظرات
  1. میلاد می گوید

    سلام. مخابرات میگه کف ته دیگ خورده اما کلی نیرو رفتن مشهد با کلی بیز و بپاش و هزینه چند میلیارد تومانی. نمی‌دونم دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس

  2. ناشناس می گوید

    سلام بابا ولمون کنین بسکه در مورد مشهد رفتن اینا گفتین فهمیدیم‌مخابرات پولی نداره الان‌یه خبر در مورد بدبختهای خدمات اول بگید از ۲۵تا امروز همه چی ده برابر شد اگه ۲۵مثل بقیه اداره ها حقوق می دادن الان با همون قیمت قبل خزید می کردیم نه با قیمت جدید

    1. کارمند می گوید

      دقیقا

  3. همکار بازنشسته می گوید

    آقای فرقانی که اینطور پیگیر است یقینا خودشان صندوق کشوری هستند که از کارکنان میخواهند. آنجا که رفاهیات است چرا توصیه نمیکنند!!!!!!!
    اینجا بازنشستگان میشوند اخلال گر!!!!!!!

  4. امیر هوشنگ می گوید

    متاسفم برای این مدیران …. حتما باید کارکنان به گدایی بیفتند تا حقوق بدن

  5. شرکتی می گوید

    از حقوق چه خبر

  6. هادی می گوید

    سلام شما را به خدا یه خبر از حقوق بذارید اگه بهشان دسترسی دارین به اندازه کافی دیر شده

  7. بنده خدا می گوید

    سلام تعجب میکنم که صحبت ها کلا در مورد حق جذب بازنشستگان میباشد در صورتی که کسورات شامل حق جذب و رفاهیات بوده است چرا فقط از جذب دفاع میشود خواهشمند است نسبت به موضوع که هر دو جذب و رفاهیات پیگیری شود

  8. محمد رضا می گوید

    واقعا موجودی کارتم امروز صفر شد ، یعنی تو این نه سال که تو مخابرات کار میکنم مثل این ماه حسابم خالی نشده بود، پول یه نون لواش هم ندارم چرا مسئولین خجالت نمیکشن ، حتما به داشتن پرسنل فقیر و بیچیز افتخار میکنند ، دریغ از یه کمک یه پاداش کارانه ماه رمضان اومد و رفت یه کمک نکردن به پرسنل حتی اونقد دیر کردن تو پرداخت حقوق که ماه رمضان تموم شد و چیزی ندیدیم ، به کجایی این مسئولین و مدیران باید احترام گذاشت ؟

    1. ناشناس می گوید

      شما مدیریت هزینه هارا از خانم نماینده دوره قبل یاد بگیرید که گفتندبا همین یارانه هزینه ماهانه زندگی مو تامین وهیچ کسری وکمبودی ندارم

  9. ناشناس می گوید

    اینها برای بچه تومبان نمیشه چرا حقوق نمیدهند

  10. حسین می گوید

    سلام.چراحقوق مادولتیهابه ریال میباشدولی خرج ومخارجمان به دلار.این یک ظلم به کارکنان دولتی نیست.مااین ظلم وستم راپیش چه کسانی باید عرض کنیم.چرامسئولین این رادرک نمکنند.ولی خودمسئولین باآن حقوقی که میگیرندازدلارهم بیشترمیباشد.وباآن رفاهیاتی که برایشان درنظردارند.(ازقبیل.خانهسازمانی.نپرداختن قبوض آب.برق.گاز.تلفن.خودرواداری و……نه خداراضیست ونه بنده خدا،غیرخودشان.

  11. مهسا می گوید

    آقای آرشیان سلام
    بخدا هر روزمون شده اشک و آه هزار تا گرفتاری داریم
    مخابرات دیگه نذاره حالمون بدتر بشه
    بخدا پول یه بستنی توی کارتمون نیست
    درست نیست این همه عذابی که به ما میدن

  12. محمد می گوید

    ای وای اینا بازم میخوان حقوق با تاخیر ، آقا دیگه نمیکشه چرا مسئولین اینقد بی مسئولیتن چرا نمیتونن مدیرت کنن و به موقع حقوق بدن ؟ سرشون به چی گرمه

  13. رسمی می گوید

    سلام سردبیرجان
    درخصوص نحوه شکایت ازمخابرات جهت حذف حق جذب پرسنل وایثارگران هم راهنمایی بفرمایید .(البته اگر طرف پرسنل هستید)

  14. مهران می گوید

    با سلام
    چرا خود مخابرات ایران و آقای سلطانی و فرقانی که حرفشون و نامه اشون به دیوان عدالت اداری خیلی بیشتر تاثیر داره و مشوق بازنشستگی همکاران بوده اند، پیگیر هرچه سریعتر و اجرایی شدن رای دیوان نیستند و اونو به عهده همکاران بینوا که چند ماهه حقوق نگرفته اند انداخته اند؟؟؟

    1. ناراضی می گوید

      آفرین

  15. منتظر درصف بازنشستگی. می گوید

    سلام سردبیرحالا که صندوق کشوری حاضربه اجرای رای دبوان نیست بهترنیست که مخابرات ومدیرعامل باتامین اجتماعی صحبت کنند وبیمه ۹درصدرابه۷درصدتبدیل کنندوبرای همیشه قال قضیه رابکنند؟

  16. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام آقای سردبیر ما که شهرستان هستیم ..و ایا حق جذب داشته ایم که دنبال کنیم و چگونه باید درخواست از دیوان کنیم…بازنشسته سال ۲۰.۱۱.۹۲

  17. ناشناس می گوید

    سلام، این خبر شامل نه درصدی ها بازنشسته سال ۸۹ هم میشه؟

    1. ناشناس می گوید

      نه خبر فقط سال ۱۴۰۰

  18. بازنشسته اسفند ۹۹ می گوید

    جناب آقای سردبیر عزیز سلام و شبخوش ، احتراما در جلسه برگزار شده در روز چهارشنبه جناب آقای دکتر فرقانی ضمن پیشنهاد این موضوع ، فرمودند که موضوع با محوریت مدیران محترم پیگیری و اقدام گردد ، لطفا اگر درخصوص روش و متن احتمالی و مستنداتیکه باید ارسال کرد هم اطلاعرسانی کنید ممنون و سپاسگذار خواهم بود . اگر هم در استان خراسان رضوی موضوع با محوریت مدیریت محترم منطقه پیگیری میشود هم مرحمت فرمائید .🙏🙏🙏

    1. کارشناس خسته می گوید

      سردبیر جان لطفا یه خبر از حقوق بده همه منتظریم و الان ۱۱ شب ۱ خرداد و هیچ خبری از حقوق نیست فقط و فقط اخبار سفر مدیران به مشهد میبینیم تو سایت ولی خودتون خوب میدونید بالای ۹۰٪ مراجعه به سایت برای گرفتن خبری از پرداخت حقوق حتی شده شنیده ها و اخبار غیر قطعی ! ممنونیم از زحمات شما ….

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        سلام
        راستش هر خبری باشه بهتون میدم
        شایعات یهم وجود نداره
        فعال پولی وسط نیست
        این اتفاق ماههای قبل هم افتاده ولی پول با وام آماده شده
        وام گرفتن
        حالا دیگه نه وام هست نه همراه پول میده نه مخابرات پول داره

  19. ناشناس ازتبریز می گوید

    سلام به نظر بنده همکاران نه درصد تازه بازنشست شده باید به سرکاربرگردندتا مشگل حل شود درغیر اینصورت به این زودی سازمان قصداجرای رای دیوان راندارد

نظرات بسته شده است.