مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حقوق در برخی نقاط آفلاین و بعد از نیمه شب

مخابرات ما- پرداخت حقوق جای نگرانی ندارد امشب واریز می شود
مخابرات ما (سردبیر) – در حال پاسخ دادن به کامنتها بودم، چند تای اول که در مورد عدم واریزی حقوق در روز جاری بود پاسخ دادم اما دیدم تعداد این کامنتها زیاد است نمیشود یکی یکی پاسخ داد.ضمن اینکه حجم نگرانی شما آنقدر زیاد بود که ترجیح دادم به همه نویسندگان کامنت و غیر آن یک جا اطلاع رسانی کنم.

 

واریز حقوق در بسیاری از نقاط برای خدمات اول و نیروهای رسمی انجام شده است.برای شسکام نیز هم دیروز و هم امروز بطور کامل واریز شده است. اما برخی نقاط (چه برای رسمی ها و چه برای خدمات اولی ها) تا این ساعت واریز نشده لذا پیگیر موضوع شدیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم.

 

به دلیل حجم زیاد واریزی ها، بانک بخشی از آنها را بصورت آفلانی ثبت کرده و بعد از ساعت ۱۲ شب واریزی آنها انجام خواهد شد. بنابراین جای نگرانی ندارد انشا اله بعد از نیمه شب واریز خواهد شد.من هم  در کنار شما هستم و پیگیری خواهم کرد (برای خود من هم هنوز واریز نشده )

حرف آخر اینکه ۷ استان باقیمانده خدمات اول به اولین فرصت و اولین واریزی روز شنبه موکول شده است (استانهای مرکزی- خراسان رضوی- سمنان-   خوزستان- اصفهان- لرستان-  کرمان) .می دانم هر توضیح دیگری بدهم شما را عصبانی تر می کند ولی واقعیت این است که به گمانم موجودی نرسیده و دلیل دیگری نداشته.گفتم که خیالتان راحت باشد شنبه واریز می شود انشا الله

 

 

1375870cookie-checkحقوق در برخی نقاط آفلاین و بعد از نیمه شب

Please rate this

0 1 2 3 4 5
32 نظرات
  1. omid می گوید

    کدام شنبه ؟؟؟؟؟؟

  2. خوزستان مظلوم می گوید

    بابا یه خبری از حقوق خوزستان بزارید

  3. M4411اصفهان می گوید

    سلام
    سردیبر جان یک سوال استان تهران خودکفا نشده ان وقت سمنان مثلا خودکفا شده😀

نظرات بسته شده است.