مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آغاز عملیات اجرائی نهضت جهادی توسعه فیبر مخابرات ایران (نجما) در سیستان و بلوچستان

مخابرات ما- آغاز عملیات اجرائی نهضت جهادی توسعه فیبر مخابرات ایران (نجما) در سیستان و بلوچستان امروز برگزار شد

مخابرات ما – امروز شنبه چهارم تیر ماه در حضور اکثریت اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران و همچنین مدیر عامل مخابرات ایران عملیات اجرائی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران (نجما) در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

در این جلسه استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مجلس و مدیر مخابرات منطقه سیستان وبلوچستان حضور داشتند و از سوی مخابرات نیز ۴ عضو هیئت مدیره از جمله رئیس هیئت مدیره به همراه مدیر عامل مخابرات ایران در زاهدان حضور داشتند.

استان سیستان و بلوچستان دومین استانی است که طرح نجما در آن اجرائی می شود.پیش از این در استان قزوین اجرا شده بود.

زمان اجرای این پروژه در ابتدا ۵ سال بود که به درخواست استاندار سیستان و بلوچستان به سه سال کاهش یافت تا اثرات آن در پایان این دولت قابل ارزیابی باشد.

در جلسه آغاز طرح، سخنرانان در گفته های کوتاه به نکات بسیار مهمی اشاره کردند که قطعا در گزارش جداگانه به تک تک گفته ها اشاره خواهیم کرد.

1376120cookie-checkآغاز عملیات اجرائی نهضت جهادی توسعه فیبر مخابرات ایران (نجما) در سیستان و بلوچستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. محمد می گوید

    فعلا از دور در باغ سبز دارن نشون میدن
    بزار طرح اجرا بشه بعد ببین مخابرات چه کلاهی سر مزدمو کارکنان میزاره
    قراره در اینده تمام مراکز تلفن سطح شهر ها به فروش برسه
    این طرح اگر اجرا شود دیگر نیازی به ام دی اف و سالن دستگاه و مرکز تلفن نیست و تمام مراکز تلفن به فروش میرسد تا اندک گوشتی که در بدن مخابرات است نیز خورده شود و در نهایت با یک تکه استخوان اعلام بدبختی و ورشکستگی کنن و تعدیل نیرو کنن و یه تکه استخوان رو برگشت بدن به دولت.
    این خط این نشان ده سال اینده مخابراتی در کار نخواهد بود

  2. بدبخت می گوید

    مخابرات داره جهادی عمل میکنه .کجای کارین دوستان .روز بروز داره بازارشو از دست میده .عوض اینکه یه فکری برای بهتر شدن بکنن دارن جهادی کار میکنن.

  3. فنی می گوید

    در شهر ایلام های وب فیبر کشی رو برنده شده و داره ftth میده به مردم مسولین مخابرات کجان که کم کم داریم میریم زیر دست های وب و شهرداری

نظرات بسته شده است.