مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

جلسات مهمی در پیش است

مخابرات ما – اعتماد مبین به جلسه می رود
مخابرات ما- هر سال پیش از مجمع سالیانه مخابرات، در کنسرسیوم اعتماد مبین – دارنده سهام مدیریتی مخابرات-  جلسات مهمی برگزار می شود که تقریبا سرنوشت مخابرات برای یک سال آینده رقم می زند.این بار جلسه مذکور در هفته جاری تشکیل خواهد شد.

 

گفته می شود در این جلسه پیرامون مسائل مالی شرکت تصمیماتی گرفته می شود که در نوع خود سابقه نداشته است.

البته گروهی نیز منتظر تغییراتی در سطح مدیریت شرکت مخابرات ایران هستند اما به نظر می رسد در شاکله این سیستم تغییرات اساسی رخ نخواهد داد و عناصر مهم سیستم همچنان پابرجا خواهند بود. هر چند که دارنده امتیاز سهام دولتی علاقه بسیاری به تغییرات بنیادی در مخابرات دارد.

این داستان  همیشه در مخابرات بوده است! مدیر عامل اگر منصوب اعتماد مبین  باشد، دولت در پی تغییر برمی آید و برعکس، اگر مدیر عامل منصوب دولت باشد اعتماد مبین در پی تغییر است اما این بار توازن قوا به نفع سهامدار عمده است به ویژه اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دو دوره گذشته، با عدم قبول تعدیل تعرفه ضررهای جبران ناپذیری به شاکله مخابرات زده است.این مورد هر لحظه بر دامنه اختلافات افزوده است هر چند که توازن قوا این بار در مجلس رقم می خورد جایی که بازیگران جدیدی مانند تشکل های کارگری پیدا کرده است.

در این باره حرفهای زیادی داریم.تنها حرف باقی مانده ما این است که هر دو سهامدار عمده، هرگز نباید در سال جاری سودی از شرکت خارج کنند.چه این سود از همراه اول اعلام شده باشد چه از مخابرات ایران! در این دو شرکت اگر تمام سود احتمالی صرف نگهداری سیستم شود، باز هم جا دارد.

ایا کسی صدای سیستم های فرسوده دیجیتالی مخابرات را می شنود؟

 

1377320cookie-checkجلسات مهمی در پیش است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. همکار می گوید

    هرروز بدتر ازدیروز.یوم البدتر……انتظاری نیست.

  2. ناشناس می گوید

    بازنسته سود سهام ما چی شد ؟

  3. ناشناس می گوید

    چه فایده !!!!!
    هفت ماه است بن خواربار بازنشستگان را پرداخت نکرده اند.باید به کجا متوسل شویم.

  4. ناشناس می گوید

    این جلسات به درد هیچکس جز سهامدار عمده یعنی اعتماد مبین نمیخورد آنها در هر جلسه ویا وضع هر قانونی فقط منافع خود را در نظر دارند و این شرکت باید از دست غاصبان ان به مالکان واقعی آن که مردم هستند برگردد ما این سهامدار را به چشم یک تاراجگر و غاصب و ضد مردم ایران و استثمارگر میبینیم وامیدی برای ارتقا وپیشرفت در همه ارکان ان چه کارکنان ویا توسعه ی ان نداریم

  5. ناشناس می گوید

    چه انتظاراتی از این جلسه دارید؟ پیش بینی های خودتون از این جلسه را اعلام بفرمایید.

  6. حسین می گوید

    سلام
    آیا در این جلسه از حقوق پایمال شده باز نشستگان و کارکنان هم حرفی زده خواهد شد یا اینکه در روی همان پاشنه می چرخد.

    1. فنی می گوید

      از کی تا حالا این جلسات چیزی جز سود کارفرما رو داشته که الان واسه ما چیزی توش باشه

نظرات بسته شده است.