مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز – ارزیابی عملکردی برای صفر!

مخابرات ما- زبون دراز به ارزیابی و حق جذب گیر داده! سردبیر اخیرا اعلام برائت کرده از زبون دراز! مسئولیتش با خودشه ها!

مخابرات ما (زبون دراز) – با خودم فکر می کردم چرا مخابرات ایران در سال ۱۴۰۰، از ۵ آیتم مهم ارزیابی  فقط یک آیتم رو باز کرده بود تا مدیران استانی نمره بدن، اما امسال و در ۱۴۰۱  دو تا آیتم رو باز کرده!

اما دیشب کشف کردم!

 

برای رسیدن به جذب ۷۵ درصدی، نیازمند دو عدد صفر خوشگل در کارنامه ارزیابی کارکنان هستیم!به همین دلیل دو آیتم باز شده! اگر به سه تا صفر نیاز داشتیم، سه تاشو باز میکردن!

 

به جان نازنین اولین عقابی که روی برج های همراه اول لانه درست کرده، ما اصلا راضی نیستیم به مخابرات سخت بگذره! اصلا هر ۵ آیتم رو باز کنین تا هر ۵ تاشو صفر بدن خیال همه راحت بشه!

 

فقط یه خواهشی از مسئولین داشتیم! اسمش رو نذارین ارزیابی عملکردی و فاتحه پرونده پرسنلی ما را بعد از سال ها خدمت صالخانه(صادقانه + خالصانه) نخوانید! بالاغیرتا عرض کردیم! البته شما در برگزاری مراسم فاتحه خوانی خبره شدین دیگه! … اصلا ولش کنید! هر کاری دوست دارید بکنید …..!

 

1379070cookie-checkطنز امروز – ارزیابی عملکردی برای صفر!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. حقیقت می گوید

    مدیر منطقه سیستان و بلوچستان برای همه کارشناسان نمره ۸ داد و برای کارشناس مسئول نمره ۱۰ داد .
    به نظر من اکثر اقدامات عجیب و گاها ظالمانه برخی مدیران مناطق با هماهنگی و چراغ سبز مخابرات ایرانه.

  2. ناشناس می گوید

    این آیتم ها فقط برای کارشناس ها باز شده عزیز، در مورد رئیس به بالا هم بنویس

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      متوجه نشدم. منظورتون چیه؟ میشه توضیح بدین

  3. fazl می گوید

    مدیر عزیز من فکر می کنم مخابرات مجمع سالیانه را عقب انداخت تا حکم ها ا را در فضای به دروغ ضرر ببندد و بعد در مجمع سالیانه سود توضیع کند.نمی شود سود را داد ولی جذب را کاهش داد و رفاهیات را فرز کرد

  4. کاکتوس می گوید

    اصلا سپردن ارزیابی به مدیر کار عجیبیه چون امتیاز مربوط به شغل که به نظر مدیر بستگی نداره حتی امتیاز مربوط به شاغل هم به نظر مدیر بستگی نداره و سطح و نوع دانش و مهارت کارکنان مشخص هست. اینکار باعث میشه مدیر بنابه سلیقه شخصی امتیاز بده که در بهترین حالت میشه عملکرد که اینکار هم اشتباهه چون قبلن به عملکرد نمره داده شده. مدیر ما که روش من در آوردی داره و بازه نمرات رو در همه ارزیابیها بر اساس سلسله مراتب میده. نکته عجیب اینه که چطور میشه که مخابرات به یه کارمند بر اساس امتیاز جذب یکسال بگه می خوامت سال بعد بگه نمیخوامت باز سال بعدش بگه میخوامت.

نظرات بسته شده است.