مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفتگو با دکتر محبی: تا عصر فردا باید بیمه تکمیلی برقرار شود

مخابرات ما- بیمه تکمیلی، حقوق تیرماه و مطالبات معوق! در این خصوص گفتگویی داریم با مشاور مدیرعامل مخابرات ایران.
مخابرت ما- رسانه تنها جایی است که همه از آن گله دارند.همه گمان می کنند این رسانه بر علیه آنان موضع می گیرد. مخابرات نیز از این قاعده مستثنی نیست! اما واقعیت این است که  رسانه در نقطه مقابل همه قرار می گیرد تا مطالبه گر خواسته های عموم مردم باشد.رسانه صدای مردم است.لذا باید همه با رسانه همراه باشند و اطلاعات سالم خود را از این طریق منتشر کنند. این بار برای پیگیری بخشی از مطالبات شاغلین و بازنشستگان گفتگوی کوتاهی داریم با دکتر محبی مشاور مدیر عامل مخابرات ایران که وظایفی بمراتب بیش از مشاوری بر عهده دارد.

 

مخابرات ما- حذف بیمه تکمیلی از سبد درمانی خانواده مخابرات مشکلات فراوانی ایجاد کرده است.برای ما سوال بزرگی ایجاد شده است . بیمه ای که همین هفته گذشته برقرار شده بود چرا به یک باره از کار افتاد!

محبی: قطع شدن خدمات بیمه معلم ارتباطی به مخابرات ایران ندارد.تنها دوره ای است که در هزینه های متقابل ما هفت ماه از بیمه جلوتر هستیم  . لذا بیمه هیچ طلبی از ما ندارد. اما مشکل فعلی بیمه معلم با ما نیست بلکه با خدمات دهنده s.o.s  است.بین این دو گروه اختلافی پیش آمده و s.o.s نفراتش را از مراکز بیمه معلم جمع کرده است.

 

مخابرات ما- با این شرایط تکلیف بیمه مخابراتی ها چه می شود؟ این مجادله آسیبش برای ما است.

محبی: امروز به بیمه معلم اعلام کرده ایم که اگر  تا ۲۴ ساعت آینده یعنی تا عصر فردا خدماتش برقرار نشود به شکل قانونی از آنان شکایت خواهیم کرد و درخواست غرامت می کنیم.

 

مخابرات ما-اخیرا برای رفع مشکلات فی مابین جلساتی با بیمه داشته اید؟ بدهی ها چه تکلیفی پیدا کرده است؟

محبی: اخیرا همراه با آقای موسوی از شرکت املاک و دکتر فرقانی معاون نیروی انسانی شرکت با آقای کرد زنگنه عضو هیئت مدیره بیمه معلم جلسه ای داشتیم در این جلسه اعلام کردیم که ما با شما بطور کامل تسویه کرده ایم.در حقیقت برای اولین بار است که ما از بیمه طلبکار شده ایم و پول هفت ماه آینده رانیز تسویه کرده ایم.

 

مخابرات ما-برای ما نتیجه مهم است! این خدمات چه زمانی برقرار می شود؟

محبی: تا عصر فردا دوباره برقرار می شود.

 

مخابرات ما- برنامه شما برای آینده بیمه تکمیلی چیست؟ خدمات به همین شکل ادامه پیدا می کند؟

محبی: از سال آینده خدمات بیمه تکمیلی به خود استانها واگذار می شود و استانها بصورت مستقل قرارداد خواهند بست. امیدواریم شرایط بهتر از امروز باشد.

 

مخابرات ما- از فرصت استفاده می کنم و در مورد حقوق تیر ماه سوال می کنم! چرا علیرغم قول قبلی، حقوق این ماه با اشل ۱۴۰۰ پرداخت شد؟

محبی:– احکام آماده نشد.پول را نمی توانستیم در حسابها نگه داریم.لذا فورا  به همان شکل سابق حقوق دادیم اما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا به محض آماده شدن احکام تفاوت آن را به کارکنان پرداخت کنیم.فکر می کنم تا اواسط این ماه این اقدام شدنی باشد

**************

مخابرات ما- گفتگوی ما به صحبت های دیگری کشیده شد.در باب مطالبات گذشته شاغلین و بازنشستگان و اموری دیگر.البته اجازه انتشارش را نداریم اما گفته شد قطعا خبرهای خوبی به شاغلین و بازنشستگان خواهد رسید.

این مشاور مدیر عامل مخابرات، با اینکه سمت های دیگری هم مانند  مشاور اقتصادی اتاق ایران و هند، عضویت در هیات مدیره شرکتهای لوتوس پارسیان،پژوهش و توسعه،تامین گستر،سپید پردیس ،راه ابریشم و بنیان نجمرا به عهده دارد فعلا تلاشش را روی مخابرات ایران متمرکز کرده و امیدوار است بتواند طرح هایش برا ی مخابرات  را در اینجا عملی کند.

 

به کدامین سو می نگرد؟  آینده مخابرات در نگاه او چگونه شکل می گیرد؟

1382500cookie-checkگفتگو با دکتر محبی: تا عصر فردا باید بیمه تکمیلی برقرار شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
48 نظرات
  1. ایتاد می گوید

    شما که ماشاا… استاد پر مصاحبه هستی سردبیر جان نپرسیدی برادر حالا که هفت ماه هم جلوتر پول بیمه رو دادی چرا بیمه هزینه های درمانی را یکسال هست پرداخت نمیکنه؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جوابش رو لابلای پیام ها دادم
      لابلای همون مصاحبه ها پیدا می کنید!

  2. ناشناس می گوید

    یعنی چی احکام آماده نشد؟ مگر در نامه معاون منابع انسانی ذکر نشده بود که احکام روز چهارم ماه صادر میشه؟ پس از قبل میدونستند و وعده پرداخت حقوق با احکام جدید رو دادند! کلاً حرف های ایشون متناقضه! معلوم نیست اصلاً تا فردا حکمی صادر میشه یا نه!؟ به راحتی اگر صادر نشه، دیوار حاشا برای ایشون و تیم مدیریتی انتها نداره! معلوم نیست چه اصراری بر بیان مطالب کذب دارند، اما از مخابرات ما به عنوان یک رسانه انتظار میره که اگر فردا هم احکام صادر نشد و اخبار قبلی و نامه های رسمی اشتباه از آب دراومد، به دنبال بیش از جمله ” احکام آماده نشد و به زودی آماده خواهند شد” باشه و به این پاسخ سرسری بسنده نکنه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      شما خودتون به جزئیات خبرها دقت نمی کنید
      ما چی بگیم
      ضمن اینکه مطمئن باشید ما با جزئیات خبرها رو دنبال میکنیم
      میدونیم الان چی شده و احکام چرا صادر نشده! میدونیم چرا فوری با حقوق ماه گذشته پرداخت کردن و …
      ولی همه چی رو نمیشه فوری گذاشت توی خبرها
      خود جامعه باید به نقطه ای برسه که پذیرش اونو داشته باشه
      مهمتر از همه اینکه ، خبرها وقتی به ما میرسه نمی تونیم اعلامش کنیم به هزار و یک دلیل یکیش اینکه چون زمانش نرسیده
      مثلا الان میتونیم در مورد ماجرای مجلس در هفته آینده صحبت کنیم؟ میتونیم؟ اما میدونیم که باید در انتظار چه چیزی باشیم
      اگر یه ذره بی احتیاطی کنیم اعتماد عمومی رو از دست میدیم. اعتماد کسانی که با ما صحبت میکنن

  3. حقیقت می گوید

    سلام جناب آقای سردبیر یارهمیشگی کارمندان زحمتکش میخواستم از آقای محبی بپرسم که گفته قطع بیمه تکمیلی به مامربوط نیست بس به چه کسی مربوط است آقای محبی چراشما ازموقعی که به مخابرات آمدید همه اش از زور گویی وبگیرو ببند حرف میزنی یکبارنشده من از شما یک حرف امیدوارکننده که رضایت خدادرآن باشد ندیدم کسیکه در۱۰شرکت یاسازمان مشاوره دهنده یامسولیت داشته باشد واز هرکدام حقوق هنگفتی بگیرد اوطعم بی پولی وقطع شدن بیمه تکمیلی رانمیداند فقط بلد باشد جهت قطع حق حقوق کارمند مشاوره بدهد وبه آن افتخارکند آقای محبی آیا شما طعم عدم توان پرداخت اقساط وام ازدواج پسر یادخترات راتابحال چشیدی ویاشده به صاحب خانه ات بگوی حقوق ام راندادند یاتابحال شده پول نداشته باشی برای خانواده ات نتوانی یک کیلو میوه بخری ویاشده برنج اکه بتونی بخری بدون خورشت بخوری پست مقام باعث شده فقط مشاوره حق حقوق کسر کردن بدهی آقای محبی اززمانیکه شما به مخابرات قدم گذاشتید یک مشاوره وعملی که باعث خوشحالی شاغلین وبازنشستگان شود ندیدم من بعنوان یک مسلمان به شما توصیه میکنم اگر دنیا واخرت خودت رامیخواهی یا طریقه مشاوره دادن ات راعوض کن ویانمیتوانی استعفا بده بخداوندی خدا قسم بااین گرانی وتورم نمیشود زندگی بخور نمیر راچرخاند ماگدایی نمکنیم ما از شما حق حقوق قانونی خود رامیخواهیم درست که این حرفها برای شما غریبه است ولی چکار کنم بازم نوشته ام خداآخرعاقبت همه مارابخیر فرماید الهی آمین

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حقیقت عزیز و نازنین من
      برخی وقایع در کل جامعه مثل سم حرکت میکنه اونم سیاست های کشوری است که آینده نشان خواهد داد چقدر درست بوده
      خیلی از مشکلات ما تقصیر مخابرات نیست
      اما مخابرات با حذف برخی موارد حقوقی زندگی رو بر ما بسیار سخت کرده اینو قبول دارم.
      اگر اون سیاست های کشوری نبود یا اگر این سیاست های مخابرات نبود قدری راحت تر زندگی میکردیم
      یک مثال میزنم. خانواده ای که میتونست با ۳ میلیون تومن زندگی رو بپرخونه الان با ده میلیون تومن هم نمی تونه.این تقصیر مخابرات نیست
      ولی اینکه حقوقم رو بموقع نمی گیرم یا بهره وریم داده نمیشه یا …. اینا دیگه تقصیر مخابراته
      و یک چیز دیگه …
      متاسفانه در این کشور هر کسی یا هر شرکتی سعی میکنه مشکلات مالی خودش را از جیب دیگران حل کنه
      مثلا مخابرات میخواد با کم کردن حقوق کارکنان و بازنشستگان کمبود بودجه رو جبران کنه
      این ساده ترین کاره
      ببخشید زیاد حرف زدم

نظرات بسته شده است.