مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش صدا و سیما از جلسه مجلس

مخابرات ما- صدا و سیمای جمهوری اسلامی در مورد حضور وزیر ارتباطات در مجلس گزارشی پخش کرده است

 

که در آن وزیر ارتباطات صراحتا به موضوع استخدام ایثارگران و فرزندان آنان اشاره کرده است.یکی از نمایندگان نیز موضوع معیشت بازنشستگان را مطرح کرده.

1383840cookie-checkگزارش صدا و سیما از جلسه مجلس

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. حسین می گوید

    سلام
    نهایتا وزیر عوض میشه و وزیر بعدی هم فرقی نداره،باید کل خصوصی سازی را به قوه قضاییه فرستاد،در غیر اینصورت وقت گذرانی و سر کار گذاشتن خلق الله است،

  2. پرنده می گوید

    آقا اسماعیلی از چه طریقی؟؟؟ منابع لازم را قرار بود بنیاد و بودجه ۱۴۰۱ بده قرار نبود وزیر و مدیر عامل رفاهیات ما را فریز کنه و حق جذب ما را حذف کنه بده به این افراد . حالتون خوبه؟؟؟؟

  3. من ربات نیستم می گوید

    اگر مخابرات خصوصی است چرا واسه عده ای دولتی شد یهو ؟؟؟؟ مطالبات کارمندان رسمی چرا همش شده آتش سر قلیانی و کسی زیرش نمیره ؟

  4. کارمند می گوید

    چرا دیگر تبدیل وضعیت قراردادیها که مر قانون است پیگیری نمی شود بعد از اینکه این تعداد سال عمر و دانش خود را به پای این سازمان اعتبار نما گذاشتیم و هیچ عایدمان نشد جز خجالت خانواده و سرخوردگی خودمان!

  5. شرکتی می گوید

    یا همه یا هیچ کس !!!! شما که طرح ساماندهی داشتید پس چرا تفکیک کردید؟؟؟؟؟؟

    1. مطلع می گوید

      گاهی چنان از ماده ۲۳۴ گفته می شود که انگارگره کور حل مشکلات در این ماده است خلاصه ماده ۲۳۴ این است که پرونده به قوه قضاِییه می رود همین الان بدون این تشریفات هم قوه قضاییه می تواند ورود کندمهم این است که اراده ای بر حل این مسایل باشد. تصور من این است این کار مجلس به نفع سهامداران است نه کارکنان!

نظرات بسته شده است.