مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

صندوق بازنشستگی کشوری اثر حق جذب را در حقوق بازنشستگان مخابراتی پذیرفت

مخابرات ما- صندوق بازنشستگی کشوری اثر حق جذب را در حقوق بازنشستگان مخابراتی پذیرفت

مخابرات ما –  مدیر کل امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال نامه ای به ادارات کل در استانها، تاثیر حق جذب مخابراتی ها را در حقوق بازنشستگی آنان را مشابه صندوق بیمه تامین اجتماعی پذیرفته است.

رضا مسلمی در این نامه اعلام کرده است که در صورت کسر  بیمه از فوق العاده جذب  کارکنان، اقدامات لازم برای صدور حکم قطعی انجام گیرد.

ایشان صریحا از استانها خواسته است با توجه به اینکه تا این لحظه بصورت علی الحساب حقوق بازنشسته  های مخابراتی محاسبه شده است نسبت به صدور قطعی تاییدیه برقراری حقوق با محاسبه فوق العاده جذب اقدام لازم به عمل اید.

1384420cookie-checkصندوق بازنشستگی کشوری اثر حق جذب را در حقوق بازنشستگان مخابراتی پذیرفت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    به نظر می رسه که حق جذب رو از پرداخت تیرماه به بیمه تامین اجتماعی حذف کرده اند. امروز چهارشنبه ۱۲ تیر که مطابق معمول به سایت تامین اجتماعی مراجعه کردم مشاهده کردم که بیمه تیر ماه، با کاهش زیاد نسبت به سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ پرداخت شده. این کاهش احتمالا فقط میتونه به تاثیر حق جذب مربوط باشه. چیزی که نگرانش بودیم بالاخره اتفاق افتاد. لطفا شما هم یه بررسی بفرمایید.

  2. مطالبه گر می گوید

    سلام و عرض ادب خدمت همکاران مشمول صندوق بازنشستگی ۹%؛
    براساس اطلاعات واصله قبول و اعمال مبلغ حق جذب در احکام بازنشستگان اخیر پایان سال ۱۴۰۰ در راستای اجرای دادنامه ۲۳۶۰ دیوان نمی باشد بلکه براساس آئین نامه اجرائی داخل خود صندوق بازنشستگی ۹% است و جای تعجب و سئوال است که چرا این موضوع تا به امروز مطرح نبود و بعد از گذشت ۵ ماه از سال این آئین نامه را رونمائی و اجرائی می نمایند و این شاید سرپوشی بر اجرای دادنامه ۲۳۶۰ باشد
    و جای سئوال دارد چرا ذینفعان از وجود چنین آئین نامه بی خبر بودند و صندوق آن را از مشمولین پنهان کرده بود؟؟

  3. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم ، خدا قوت ، آیا فقط تاثیر حق جذب در بازنشستگی پذیرفته شده ؟ رفاهیات هم قبول کرده اند؟ از سال ۹۸ ،کسورات علاوه بر حق جذب ، از رفاهیات هم بوده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باور کنید سه بار توضیح دادم
      همش موثره

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    خدارا شکر حق جذب دربازنشستگی لحاظ شد ولی انضاف نیست حق جذب کارکنان بالای ۳۰ سال کمتر از سایران باشد بلکه باید بیشتر هم باشد چون اگه مشکل صندوق حل بشه از بابت رفاهیات وهمکاران مجبور به بازنشستگی شوند میانگین حقوق بازشستگیشان کمتر میشود و متضرر می شوند خدا را خوش نمیاید

  5. بازنشسته اسفند ۹۹ می گوید

    جناب آقای آرشیان عزیز و سر دبیر محترم سایت مخابرات ما سلام و آرزوی سلامتی ، احتراما با توجه به متن نامه ارسالی آقای عوض پور رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به استعلام صندوق بازنشستگی کشوری که با استناد به رای ۲۳۶۰ دیوان محترم عدالت اداری بیان شده “” مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری که سهام شرکت تابع آنها در اجرای تبصره(۱) ماده (۲۱) قانون مدیریت خدمات کشوری و یا ماده (۳۱) قانون اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی به بخش غیر دولتی واگذار شده است میبایست قانون تامین اجتماعی بر آنها اعمال شود”” از آقای مسلمی انتظار بود که به متن نامه توجه بیشتر و از قانون ابلاغی که در متن نامه آمده بود تمکین مینمودند و با توجه به آماده بودن زیرساختها و نرم افزار صدور احکام اصلاحی توسط پیمانکار صندوق بازنشستگی و ارسال اطلاعات لازم بر اساس نامه آقای دکتر فرقانی معاونت محترم توسعه نیرو انسانی ، دستور تاثیر کلیه اقلام ۳۴ گانه را مطابق قوانین تامین اجتماعی را براساس قانون ابلاغی به استانها ابلاغ تا احکام اصلاحی متاثرین موضوع از مورخه ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ صادر میگردید تا نتیجه پیگیرهای انجام گرفته از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط مبادی ذیربط در مخابرات و خصوصا بازنشسته های اسفند ۱۳۹۹ و از ابتدای امسال بازنشستگان اسفند ۱۴۰۰ منجر به نتیجه مطلوب میشد و نیازی به پیگیریهای مکرر نمیگردید . خواهشمند است درصورت امکان موضوع را به مبادی ذیربط منعکس تا انشاءلله سریعا نامه اصلاحی صادر و از دوباره کاری جلوگیری گردد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      البته با شما موافقم

  6. بازنشسته مخ خرابات می گوید

    این قانون شامل بازنشستگان کشوری ازچه تاریخی هست آیا شامل بازنشستگان کشوری سال۹۷ یاقبل آن هم میگردد؟

  7. صدیقه رضایی می گوید

    با سلام متاسفم که این قانون شامل بازنشسته های ۱۴۰۰ ببعد میشود و قربانیان این حق خوری ها بازنشستگان سالهای قبل میباشند.

  8. ناشناس می گوید

    مبارک باشه

  9. ناشناس می گوید

    خداراشکر

نظرات بسته شده است.