مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام میکند- یک پرداختی -معوقات- ضروری است

مخابرات ما- سردبیر با نگرانی شرایط جاری مخابرات را دنبال می کند.آیا ممکن ا ست شرایط از دست برود؟

مخابرات ما (سردبیر) – سلام می کنم به همه شما عزیزان! شرایط جاری دلسوزان و آگاهان را نگران کرده است.نگران ازاین که مسیر مطالبه گری تغییر کند و مسائل غیر مهم به مشکل جاری تبدیل شود.

 

مثال می زنیم.

مجلس و نمایندگان برای چندمین بار دو هفته دو هفته به وزیر ارتباطات فرصت داده بودند. .این بار دیگر فرصتی در کار نبوده و هیچیک از نمایندگان حرفی نزده است.لزوما پیگیری های آگاهان،به  مسیر حرکت بعدی نمایندگان کمک کرده است.هنوز همه مصر به افزایش تعرفه و در نتیجه پرداخت مطالبات و اجرای قوانین ایثارگری هستند.

از سوی دیگر وزارت ارتباطات برای کشیدن فیبر و fttx برنامه هایی تدوین کرده است که اصولا به نظر نمی رسد کمکی به مخابرات بکند.در این باره جداگانه حرف می زنیم تا مسیر کمک های وزارت ارتباطات واقعی تر شود.

حداقل این دو نکته بسیار مهم را در پیش داریم که در هفته آینده باید مسیرش  هموار شود.هر تجمع، مسیری انحرافی در این خواسته ها ایجاد خواهد کرد.

اما اینکه از بازنشسته و شاغل بخواهیم صرفا بخاطر منافع آتی مخابرات سکوت کند و دست به تجمع نزند، منطقی نیست.آنان گرفتار مشکلات روزمره هستند و حق به جانب آنان است.

 

پس راه حل چیست؟

مدیران شرکت مخابرات ایران، حداقل به خود من قول داده بود معوقات ۴ ماهه نیروهای شاغل را بزودی پرداخت کند.ضمن اینکه به من قول داده بودند یکی دو ماه از مطالبات خواربار بازنشستگان را نیز پرداخت کنند.

همین دو مورد به تلطیف فضا کمک خواهد کرد تا بازنشستگان و شاغلان حداقل تا پایان ماه دست به تجمع نزنند و دلسوزان و ذی نفوذان بتوانند در لابی با مجلس و وزارت ارتباطات نتایج خوبی بگیرند.

 

مجلس هفته اینده تلاش شایسته ای خواهد کرد

شنیده ها حاکی است هفته اینده پرونده وزارت ارتباطات از کمیسیون اجتماعی خارج خواهد شد.مسیر جدید آن را فعلا مطرح نمی کنیم ولی روزهای خوبی در انتظار وزارت نیست.

 

سخت است بدون باز کردن اطلاعات مهم، حرف بزنم

من سعی کردم بدون باز کردن سر شاخه های مهم فعالیت های آگاهان و ذی نفوذان، فعالیت های ضروری مدیران و تشکل ها و نمایندگان مجلس را ترسیم کنم.اما کار دشواری است.

مهمترین اقدام مخابرات،  پرداخت بخش بسیار ضروری مطالبات شاعلین و بازنشستگان است. وزارت ارتباطات سریعا باید تکلیف تعرفه را روشن کند بجای اینکه کمک های کم اهمیت در مسیر fttx برا ی مخابرات بگذارد. وگرنه بازنشستگان به سمت تجمع خواهند رفت و دیگر وساطت دلسوزان را هم نخواهند پذیرفت.سپس نمایندگان مجلس، بخاطر تجمعات تحت فشار قرار می گیرند و بجای اقدامات ریشه ای فعالیت های تبلیغاتی خواهند داشت.

ساده بگویم!

همه چیز از دست خواهد رفت!

 

1387220cookie-checkسردبیر سلام میکند- یک پرداختی -معوقات- ضروری است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
46 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام و احترام
    وقتی انگیزه ای به ما کارمندهای پیمانکاری نمیدن، وقتی مجوز تجمع نمیدن، وقتی برای وضعیت بهتر میخوای کاری انجام بدی هزارجور تهدید میکنن وقتی میخوای با وجود ندادن مجوز در تجمع شرکت کنی رصد میکنن از اداره خارج نشی یا اپن روز مرخصی نگیری چیکار میشه کرد؟؟؟
    شما فکر میکنین ما نشستیم و فقط تماشا میکنیم؟؟
    بهمین خاطر ما فقط واگذارشون کردیم به اون خدای بالاسر، در نتیجه این اضافه حقوق برای همکارهای رسمی که برای هر کارمند به طور میانگین ۴،۵ میلیونه درحالیکه نیروی دیگری با قراردادی که به اختیار خودش نیوده و زیر زیر خط فقر دریافتی داره و محتاج نون شبش میشه ولی با شرایط یکسان کاری و سنوات و مدرک تحصیلی یکسان کار میکنه چه بسا بیشتر اصلا حلال نیست
    در ضمن تو محیط کار با داشتن ۱۸ سال تلف کردن عمر تو این مخابرات و مدرک فوق لیسانس مرتبط، متوجه عکس العمل بعضی همکارهای رسمی شدم که وقتی در اول سال طبق قانون اضافه حقوق ناچیز داشتیم ، چشم دیدن نداشتن حتی در سطح مدیرکل….
    دلم خیلی پره جناب سردبیر…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      باور کنید وقتی حق اجرا نشه همه ضرر میکنن
      یکی کمتر یکی بیتشر
      دلتون پره حق دارین حقتون داده نشده، قبول دارم
      همش درسته
      ولی شما ۱۸ سال صبوری کردین و دیدین در مخابرات حرکتی انجام نمیشه. نباید فقط صبر میکردین.
      بالاخره آدم کمی نبودین.سواد کمی نداشتین
      عرضه کمی نداشتین
      نمیدونم چی بگم … که باعث بشه یه حرکت مثبت کوچک بزنید یعنی میخوام بدون اینکه نا امیدتون کنم ازتون بخوام یه فکر دیگه هم بکنید.
      چه فکری؟ نمیدونم جای شما نیستم

  2. جمال می گوید

    سردبزر خبررر بگذارید و پیگیری کنید برا معوقات…از محبی بپرسید پس چی شد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باید معاون مالی بیاد تا ببینه چی داره بعدش تصمیم بگیره
      فعلا که میگن پولی وسط نیست

  3. ناشناس می گوید

    ۴ ماه معوقات حقوق یک کارمند رسمی میشه سه برج حقوق یک کارمند پیمانکاری تو شرایط کاری یکسان با سنوات یکسان و مدرک تحصیلی یکسان!!!!این چه عدالتیه…تو همه سازمانها از سنوات یک کارمند پیمانکاری حداکثر ۱۰ سال میگذره خودکار قرارداد مستقیم میشه وای اینجا اینقدر دزد زیاده و الان وضع معیشتی ما کارکنان پیمانکاری باید اینطور اسف بار باشه…
    من به شخصه از یک ریال این حقوقها راضی نیستم که شامل از ما بهترون میشه چون حق ما هم در اون دخیله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست گرامی
      به نظرم جدا از تخریب دیگران برای حق خودتون تلاش کنین بهتر باشه
      تلاش برای روزهای بهتر هرگز نباید از برنامه زندگیتون کنار گذاشته بشه
      باید آماده باشید و رصد کنین. اگر یه جا بشینیم فقط منتظر باشیم که مخابرات کاری بکنه، شاید درست نشه. می بینید که روز به روز شرایط سخت تر میشه

  4. غ _ع می گوید

    باتوجه به اینکه اکثر مدیران از ناحیه نمایندگان معرفی و انتخاب میشوند بنظر نمی رسد از مجلس برای کارکنان شاغل و بازنشسته آبی گرم شود مگر موضوع دیگری دربین باشد که ما از آن بی خبریم .تازه یک سنت غلطی که امروز در ایران رواج یافته برای گرفتن حق باید همه چیز را سیاسی ویاباتخریب وشورش وپخش ازطریق رسانه های بیگانه موفق شوید ولاغیر

نظرات بسته شده است.