مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر ، ساده با شما- آیا پرداختی قبل از حقوق وجود دارد؟

مخابرات ما- سردبیر سعی کرده پاسخی ساده به این سوال بدهد ” آیا پرداختی قبل از حقوق وجود دارد؟ “م

مخابرات ما (سردبیر) – پس از آنکه در روزهای اول مرداد ماه مشاور مدیر عامل مخابرات ایران اعلام کرد “پس از صدور احکام سال ۱۴۰۱، اگر مشکل غیرمنتظره ای پیش نیاید معوقات ۴ ماهه کارکنان را تا ۱۵ ام پرداخت خواهیم کرد” … به نظر می رسید در شرایطی ارام و نسبتا مطمئن هستیم.

 

وقتی توسط مشاور مدیر عامل اعلام شد که سعی می کنیم تامین نقدینگی کنیم تا یکی دو ماه از خواربار بازنشستگان را ۷-۸ روزه  پرداخت کنیم، بحث گرامیداشت بازنشستگان بود و مخابرات در وضعیت بدی نبود.

 

امروز اما بیش از ۲۰ روز از مرداد گذشته و هیچ نسیم خوشایندی از پرداخت وجود ندارد.گذشته از آن دعواهای همراه اول و ثابت به جاهای باریکی کشیده است تا همراه اول برای پرداخت بدهیش به مخابرات ایران عملا تعلل کند!

 

امروز باید در پاسخ به سوالات بی شمار شما چیزی بگوییم.با وجود اینکه می دانیم امکان پرداخت این مطالبات وجود ندارد … دلم نمی خواهد هیچ جمله ای به این نوشته اضافه کنم اما راستش ته دل هنوز امیدوارم …. اما هرگز نمی خواهم امید واهی بدهم! همان خبر قبلی برای هفت پشتمان کافی است!

بارها به خودم قول داده ام خبر مالی منتشر نکنم ، اما باز هم زیر بار فشارهای شما عزیزان کم آورده ام! … کم آورده ام وقتی این همه نگرانی و بی خبری شما را دیده ام ….

 

باز سر ماه که می شود فشارها شروع می شود:

  • … چه خبر …
  • شایعه ها را هم بنویسید …
  • هر چی می دانید بنویسید …
  • یعنی نمی توانید یک خبر درست مالی بگیرید ….
  • اوه! ………………….

باز کم می آورم! ….

به هر حال ببخشید! ما کاری جز انتشار خبر نداریم! دیده اید که ما با ذکر منبع خبر را می گذاریم! … چه کنیم! … نه از پس شما عزیزان برمی آییم نه می توانیم دیگران را وادار به اجرای وعده کنیم …………. فقط باید خودخوری کنیم تا مثل امروزه روزی که دیگر از شدت فشارهای عصبی نفسم بالا نمی آمد!

 

 

1387650cookie-checkسردبیر ، ساده با شما- آیا پرداختی قبل از حقوق وجود دارد؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
18 نظرات
  1. یاحقی می گوید

    سلام سردیر جان انشالله همیشه تازه نفس باشی از شما گله ای نیست .انشالله نفس اونهائی که مردم رو به این روز انداختند ودشمن مردم هستند بالا نیایید.وفا به عهد یکی از ارکان تقوا ومردانگی می باشد.که ما از مدیران ندیدیم.

  2. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم درمخابرات مدیری هست به صحبت‌های آن اطمینان کردیا اینان یک روده راست درشکمشان هست

  3. ناشناس می گوید

    سردبیر جان، تو رو به خدا اینطور ساده و بی آلایش از کنار خبر به این اهمیت نگذرید! این همه تیتر انذاری داشتید برای اینکه مبادا مخابرات معوقات این چند ماه رو پرداخت نکنه، بعد امروز که خبری به این اهمیت دارید که دقیقاً همون مباداها به حقیقت تبدیل شده، به این سادگی از کنارش میگذرید! اگر معوقات این چند ماه پرداخت نشه و بره داخل مطالبات قبلی، وقتی در کل سال تقسیمش کنید مثل این میشه که همون طرح اول رو اجرا کردند و حق جذب ثابت مونده و فقط افزایش مزد شغل داشتیم! مگه میشه به این راحتی از پرداخت معوقات افزایش حقوق شانه خالی کرد!؟ الان بالای ۵ تا مناسبت پرداخت نشده هم داریم! ازتون خواهش میکنم خیلی جدی تر از این، با این خبر برخورد کنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حق با شماست
      حق کاملا با شماست
      اگر معوقات پرداخت نشه بی تعارف بهتون بگم منم باید سایت رو ببندم چون دیگه نمی تونم هزینه هاشو بدم
      فکر نکنید وضع من بهتر از شماست

      1. ناشناس می گوید

        از بستن سایت تنها کارکنان متضرر میشن، کارفرما نه تنها ناراحت نمیشه بلکه استقبال هم میکنه! این یک تهدید برای کارفرما نیست و تهدیدی بر علیه کارکنان هست! خواهشاً قبل از اینکه به چنین مرحله ای برسیم تیترهای خبری رو به این بدقولی های کارفرما اختصاص بدید که حداقل کارفرما هم از وضع موجود احساس ناراحتی کنه.

        1. مهدی می گوید

          با سلام خدمت همه همکاران محترم و استفاده کنندگان از سایت مخابرات ما
          با توجه به بالا رفتن هزینه ها صلاح نیست که سردبیر محترم هم هزینه های مالی سایت را بدهند و هم دنبال خبر برای ما باشند و در عوض بعضی از دوستان خواسته یا ناخواسته مشکلات شرکت را بر سر این بزرگوار و سایر همکاران پر تلاش سایت دانسته و موجب ناراحتی این بزرگواران می‌شوند
          لذا از همه همکاران و دوستداران سایت خواهش میکنم حده اقل برای با خبر شدن خودتان از خبرهای مربوطه هم که شده هزینه های سایت را با مشارکت و پرداخت ماهیانه پرداخت نمایید و کمک حال سر دبیر محترم باشیم
          با تشکر از همه همکاران گرامی

  4. بهروز می گوید

    سلام
    خداقوت به شما و همکاران ز حمتکش سایت
    دست مریزاد بابت این همه تعهد و حس مسئولیت
    مراقب خودتون باشید
    مطمئن باشید بسیاری از همکاران شما مثل من،متوجه مشقات کار شما و قدردان زحمات شما عزیزان هستیم
    یا حق

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون محبتت

  5. رساگو می گوید

    سلام معوقات احکام درسیستم مالی انجام شد.ان شااله پرداخت هم بشود

  6. فنی می گوید

    یه خبر خوش از مخابرات نشنیدیم در این ۱۳ سال خصوصی سازی هر روز یک ماجرا و یک کسر از حقوق و مزایا واسه کارمندان

  7. روشنگر می گوید

    سلام
    ما باز نشسته های ۱۴۰۰چه هیزم تری به اینها فروخته ایم که قسط مطالبات ما را پرداخت نمی کنندآخه بی مروتی هم حدی داره بد قولی و زیر قول و قرار و نامه و تعهد امضا شده زدن هم
    حدی داره چرا این مسولین شرکت و این مشاور زبان دراز چرا چیزی نمی گه چرا پاسخگوی قول و نوشته ای که بر اساس آن ما خودرا بازنشسته کردیم نیست.جناب سردبیر عزیز لطفاً پیگیری کنید.ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      امروز گفته شد فسط سوم فقط برای سه اتسان مونده
      بقیه گرفتن
      انشا الله بزودی مال شما هم پرداخت شه
      چشم منم پیگیرم باور کنید همه جا رو بهم زدم

      1. روشنگر می گوید

        انشاالله سربلند باشید و با عزت

  8. ناشناس می گوید

    مریم جون این اداره کلی جوان بی سواد داره که فقط مدرک دارند . که بیش از۵۰%شون اضافه هستند چه شرکتی چه قراردادی که اگر به خاطره پاپا جوناشون یا مامان جوناشون نبود کسی نمی گذاشت از درب شرکت مخابرات رد بشیند!!!!!!!!!!!

  9. جواد می گوید

    سلام سردبیر عزیز

    کلیشه ای صحبت کردی منظورت واضح بگو یعنی نمیدن خوارباره همش وعده الکی بود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من برنامه ای برای پرداخت نمی بینم
      حرکتی برای پرداخت نمی بینم
      کسی نمیگه میدیم

  10. ناشناس می گوید

    خب چرا از همون که وعده داده پیگیر نمیشید؟ تعرفه های تجاری رو ده برابر کرده، ولی باز هم برای کارکنان بهانه میارند!

  11. مریم می گوید

    دست از سرمون بردارید همین!!!! اداره خراب شده بی در و پیکر با کلی سن بالای مدیر که الان بایست خونه میشستن با نوه هاشون بازی میکردن سیستمی که دو برابر جوان هاش بازنشسته مدیر داره .

نظرات بسته شده است.