مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وقایع تجمع ایثارگران مخابراتی و خانواده آنان چه بوده است

مخابرات ما- گروهی تحت عنوان شورای هماهنگی ایثارگران شرکتی با انتشار تصاویری از وقایع تجمع آنان خبر می دهد

مخابرات ما- پایگاه خبری مخابرات ما دو خبر جداگانه در مورد تجمع ایثارگران شرکتی و خانواده آنان در مقابل ساختمان کنسرسیوم اعتماد مبین در روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه منتشر کرده است.اما امروز تصاویری از گروه شورای هماهنگی ایثارگران شرکتی به دست ما رسیده  که حاکی است در این تجمع تعدادی از افراد مضروب شده اند. گفته می شود بر اثر هجوم نیروهای امنیتی این افراد آسیب دیده اند.

مخابرات ما تا این لحظه نمی تواند وقایع را تایید یا تکذیب  کند اما این سومین بار است که پس از تجمعات صنفی مخابراتی ها چنین خبرهایی منتشر می شود.قبلا دو بار در تجمعات بازنشستگان بواقع حاضران مورد آسیب قرار گرفته بودند.

چنانچه گروه شورای هماهنگی ایثارگران شرکتی و یا حاضران در تجمع، تصاویر و خبرهای مطمئن تری دارند برای مخابرات ما ارسال کنند.

 

1389300cookie-checkوقایع تجمع ایثارگران مخابراتی و خانواده آنان چه بوده است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. Shf می گوید

    مرحبا آقای حسینی خدااجرت بدهد
    چندتانماینده مثل جنابعالی اگه طرف بازنشستگان را بگیرد.حساب دستشان میاید

  2. ناشناس می گوید

    سلام کاملش را بفرست

  3. ناشناس می گوید

    جسارت مخابرات به حدی ذسیده که خانواده شهدا و ایثارگر رو مورد ضرب وشتم وهتک حرمت قرارداد.وا مصیبتا که ستاد اجرایی فرمان امام و تعاونی سپاه حامیان انقلاب و نظام رو درمقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرارمی دهند .باید کمیسیون امنیت ملی وارد مساله شود و ببیند چه کسی با نفوذ یا رانت یا سفارش دستور حمله به سرماره های انقلاب رو صادر کرده.

  4. ثنا می گوید

    خدا از اونایی که به شما عزیزان هتک حرمت کرده اند نگذرد ان شا الله به عزیزان خودشون خواهند دید . چرا تو کشور ما به خواسته بر حق باید گلو پاره کنی و با تجمع کنی تا کار پیش برود .مسولین وا اسفا فکر دو وجب جا برای خاک باشید

  5. R.b124456 می گوید

    خدا قوت اجرتان باخدا

نظرات بسته شده است.