مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها از جلسات فوق العاده برای ادامه همکاری مخابرات با خدمات اول

مخابرات ما- شنیده هایی از جلسات فوق العاده برای سپردن مجدد فعالیتهای مخابرات به خدمات اول

مخابرات ما – شنیده ها مخابرات ما از منابع موثق  حاکی است:

  • ۱- به دستور مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران  کمیته ویژه ای  با حضور مدیران ارشد ، اعضای هیئت مدیره، مشاورین، معاونین و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران تشکیل شده است تا با نظارت و حضور ایشان، موضوع قرارداد با خدمات اول  بطور ویژه پیگیری شود. گفته می شود این کمیته چند جلسه طولانی هم برگزار کرده است.
  • ۲- هیئت مدیره مخابرات ایران نیز جلسه فوق العاده ای در این رابطه تشکیل داده است اما چیزی از مصوبات آن نشنیده ایم.
  • ۳- مذاکرات متعددی  از سوی   افرادی به عنوان نمایندگان مخابرات  با   قدیر کاشانی مدیر عامل شرکت خدمات اول انجام شده است که طرفین در ابن مورد هیچ خبری رسانه ای نکرده اند.
  • ۴- از نتیجه قطعی مذاکرات و گفتگوها  اطلاعی نداریم.اما  ظواهر امر حاکی از این است که  هر دو طرف از موضع قبلی خود مبنی بر عدم همکاری خارج شده و تصمیم به توافق دارند.

 

شرکت  خدمات اول در حال حاضر جدود  ۸۰۰ میلیارد تومان از مخابرات طلب دارد  و به همین میزان نیز  به تامین اجتماعی و دارائی  و ۲۲ هزار نفر کارمند  خود بدهکار است. باید بپذیریم پوشش دادن این حجم از طلب یا بدهی کار ساده ای نیست که خدمات اول با آن روبروست.

از سویی همه می دانیم که پیمانکاران  محلی دیگری در حال حاضر وجود ندارند که بتوانند  چنین قرارداد سنگینی را با مخابرات بپذیرند ضمن اینکه اکثر پرسنل علیرغم وجود مشکلات فعلی، در مرحله انتخاب، علاقه به حضور در خدمات اول  دارند.

 

امیدواریم هر چه زودتر و قبل از تاریخ دهم شهریور این مذاکرات به نتیجه برسد و مایه آرامش پرسنل در این شرایط بحرانی فراهم گردد.

 

1391850cookie-checkشنیده ها از جلسات فوق العاده برای ادامه همکاری مخابرات با خدمات اول

Please rate this

0 1 2 3 4 5
57 نظرات
  1. خدمات اول می گوید

    سلام نتیجه این مذاکرات چی شده

  2. ناصر می گوید

    سلام خدمت آقای سردبیر عزیز
    وقت بخیر
    بالاخره نتیجه قطعی این مذاکرات و جلسات چیست؟

    1. ناصر می گوید

      سلام آقای سردبیر نتیجه ظاهرا این هست که به مدت چند ماه با خدمات اول تمدید قرار داد شده است

  3. ناشناس می گوید

    خوب مارا دورزدن اول با آوردن پیمانکاری محلی خواستند به این راضی باشیم که خدایا کاری بکن که همین شرکت ها بمونن وکار به پیمانکار محلی نکشه وازاون طرف هم تبدیل وضعیت از دور خارج می شه
    فقط تواین چرخ وفلک ما دور خودمون می گردیم وهر دور بجای اول، شمارا بخدا مارا … فرض نکنید.

    1. ناشناس می گوید

      کاملا درست گفتی

  4. حسن می گوید

    ۵۰ درصد سهام خدمات اول برای مخابراته
    کی باورش میشه یه سهامدار خودش ۸۰۰ میلیارد به سهام خودش بدهکار باشه
    بجز مخابرات کجای دنیا این دروغ ها رو باور میکنند.

  5. محمد می گوید

    وافعا جای بسی تاسف است که مدیران ودر کل اتاق فکر مخابرات اینقدر متشنج وبی برنامه ومانند اطفال عصبی با پرخاشگری های بی پایه واساس با دست خود تیشه به ریشه خود می زنند ودر ورحله اول خود رامضحکه عام وخاص وبدنبال آن برگهای بردرا سوخت میدهند.تجربه های گذشته نشان از بی خردی فزاینده موجود وسیال در تمام ارکان مدیریتی عیان وپویاست .بقولی براستی خانه از پایبست ویرانست.وبنظر میرسد تنها راه برون رفت اقتدا به گفتار بزرگانمان که همانا ((گفتار نیک وپندار نیک ورفتار نیک است.))میباشد .وبایست دانست که ادامه سیاست فرونشاندن عاقلان وبکار گرفتن احمق ها در راس امور سرانجامی جز تباهی را در پی نخواهد داشت….در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

  6. همکار خدمات اول می گوید

    باسلام
    تصمیم خوبی گرفتن
    کار به شرکت خدمات اول دادن
    بیش از ده سال حقوق و مزایا (نظافتچی) بهم میدن
    تا حالا پیش هرمدیر عامل که رفتم جواب نگرفتم
    ولی در واحد فنی واگذاری خطوط از من کار میخوان
    پیش مدیر خدمات اول کاشانی …مدیر منطقه پنج معاون منطقه پنج ..،مهندس ملک جعفریان
    و مدیر عامل جناب سلطانی بهم گفتن بار مالی داره راست میگن پانصدهزار تومان زیاد …..
    فرق حقوق نظافتچی با فنی واگذاری خطوط فقط پانصد هزارتومان

    1. همکار خدمات اول می گوید

      خواهش می‌کنم
      راهنمای کنید
      چیکار کنم
      قراردادم اصلاح بشه

  7. منتقد اصول گرا می گوید

    یاد فیلم اخراجی ها افتادم ..که به اون یارو گفتن…تا حالا کجا بودی ؟…گفت: برای شما دعا میکردم…واقعا شرکت مخابرات ایران به نوعی نگاهی استعمار گونه و انگلیسی به نیروهای انسانی دارد و فقط بع حداقل حقوق نگاه میکند و انگار که نه انگار این نیروها جور بار سنگین تمام کارهای شرکت رل می کشند..تو رو خدا کمب هم نگاه پدرانه و واقع گرایانه داشته باشید..و من الله التوفیق..

  8. عبدی می گوید

    #####سلام جناب سردبیر عزیز وبزرگوار ممنون میشم ۳تا سوال جواب بدید ۱).ایا معوقه ازسال ۹۳تاسال۱۴۰۰درصورت تمدید باخدمات اول پرداخت میشود؟ ۲).ایا به کسانی که کارشناسی داشتن ولی طرح کارشناسی بهشون تعلق نگرفته به اینها هم معوقه طبقه بندی داده میشه ۳)..ابا به کسانی که مدرک کارشناسی داشتن اما بخاطر مشعول بودن درmdfو…بهشون طرح کارشناسی تعلق نگرفته باتمدید خدمات اول مشکلشون حل میشه ممنون میشم پاسخ بدید######

    1. حسن می گوید

      فقط خنده جواب سوالات هس . یاد اون ضرب المثلی افتادم . طرف تو روستا راه نمیدادن سراغ کدخدا رو میگرفت آخه برادر جان دعوا سر اخراج نیروها هس و تعدیل نیرو و پول نخوان بدن بعد شما میگی بیان دو دستی از سال ۹۳ بدن 😂😂😂😂😂😂

نظرات بسته شده است.