معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات ایران در پی بهبود وضعیت پاسخگویان
مخابرات ما- به دستور دکتر زارعیان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۴۰۱.۶.۱۶ باید تمامی مناطق، تعداد نفرات پاسخگوی بالای بیست سال سابقه خود را به تفکیک مراکز پاسخگویی (۲۰۲۰ و ۱۱۸) و همچنین به تفکیک خانم ها و آقایان( در دو دسته بین ۲۰ تا ۲۵ سال و ۲۵ سال به بالا) ارسال کنند.
از آنجا که این اقدام، موجی از نگرانی در این کارکنان ایجاد کرده بود پیگیر ماجرا شدیم.
دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات ایران در این باره به مخابرات ما گفت به کارکنان مراکز پاسخگویی اطمینان می دهیم که این اقدامات در جهت بهبود شرایط کار است.
مخابرات ایران امیدوار است بتواند شرایط سختی کار را برای این کارکنان لحاظ کند به همین دلیل به اطلاعات کافی نیاز دارند. دیده می شود که از زمان ادغام معاونت تجاری و معاونت امور مشتریان، شرایط پاسخگویی و کارکنانش رو به آرامش و بهبود بوده است.
سلام
دراستان مرکزی تعدیل نیرو اعلام کردن لطفا پیگیری بفرمایید
اپراتور ۱۱۸ میگوید
سلام وخسته نباشد خدمت سردبیر محترم
میشه یه سوال از آقای دکتر زارعیان بپرسید اگه کسی سابقه اش به ۲۰ سال نرسیده، میتونه بازنشسته بشه یعنی بقیه بیمه رو خودش یه جوری پرداخت کنه ۲۰ سال بازنشسته بشه ممنون میشم
سلام
با ۲۰ سال هم نمی تونه بازنشسته بشه
باید حتما سختی کار ده ساله بگیره تا بشه ۳۰ سال
بیمه دنبال بهانه است بازنشسسته نکنه
هر روز یه خبر هر روز یه استرس به خدا از سال ۱۳۸۰ تو ۱۱۸ کار میکنم تا الان ۲۱ ساله کار میکنم اما ۱۷ سال سابقه دارم از بس پیمانکار محلی حقمون رو خورده به جای ۳۰ یا ۳۱ روز بیمه ۱۰ یا ۲۰ روز بیمه پر اخت کرده خدا ازشون نگذره الان دو چشم ضعیف شده گوشم ۴۰ در صد شنوایش از بین رفته الان هم هر روز یه خبری میدن خدا خودش به ما کمک کنه
دوست خوبم
دکتر زارعیان شخصا به من و به شما قول داده مشکلی براتون پیش نمیاد
و هر کاری بکنن در جهت بهبود شرایطه
من هم خبرهارو قول میدم سریع پیگیری کنم تا نگرانی تون کمتر شه
یه قدری استرس رو از خودتون دور کنین
خیلی ممنون سردیبر محترم
ما رو بی خبر نگذارید
اون تصویربالا ، چه سالی هست ؟اگر جدید هست که وامصیبتا!!!توضیح میدم چنان این نوع گوشیها برای مغزو گوش وروح وروان اپراتور ضرر دارد،که یه مشت از خدابی خبر برای کاهش هزینه ها این امکانات افتضاح رو دراختیار اپراتور زحمت کش میذارن …خدا ازشون نگذره
منظور از شرایط بهبود کار چیه ؟!
اینکه نیروها رو میخوان بازنشسته کنن میشه بهبود ؟
راست میگن یک تصمیم درست بگیرن . فکر میکنن با بازنشسته کردن پرسنل اوضاعشون بهتر میشه ؟
با پنج شش تومن حقوق چه غلطی بکنن ؟ کجا میتونن دوباره بعد از بازنشستگی برن سر کار ؟!
کاری بکنید که خدا رو خوش بیاد نه اینکه واسه خودتون لعن و نفرین به جا بذارین
مخابرات هیچ وقت دلش برای کارکنانش نسوخته که بیاد محض رضای خدا براشون سختی کار درست بکنه الان چون بحث تبدیل وضعیت میان هست میخاد یک تعداد به بهانه سختی کار بازنشسته بکنه تا خرجش کمتر باشه واقعا جای سوال نیست مخابراتی که تا دیروز پول نداشت بیمه کارکنان واریز کنه الان چطور میخاد پول بابت سختی کار پرسنل به بیمه بده
واقعا وقتی پول پرداخت بیمه رو نداره چطور و از کجا میخواد این همه پول بیاره و ب بیمه بابت بازنشستگی پرداخت کنه ؟
جالب اینجاست که مخابرات اطلاعات کارکنانش را هم ندارد
که آن را از استانها میخواهد
ببین چه بی دروپیکر است
دمت گرم ،منم موافقم
خواهشا سختی کار را برای کارکنان رسمی و قراردادی مراکز فنی پیگیری کنید بخدا قسم شدیدا دنبال بازنشستگی هستیم پست های مدیریتی بماند برای دوستداران
به زودی بالای ۲۰ سال خدافظی می کنن
بازنشسته کردن ۲۰۰۰ هزار یا ۳۰۰۰ هزار نفر چه دردی میخواد از مخابرات دوا کنه ؟!
خیلی نگرانه مخابرات یک فکر اساسی واسه ما شرکتی ها بکنه . نکنه میخواد با بازنشسته کردن ما به حقوق رسمی ها اضافه کنه ؟
سلام
خوب این خبر یعنی چی ؟ میخوان بازنشسته کنن یا اینکه این افراد رو به جاهای دیگه انتقال بدن ؟