مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- آسانسورهای ساختمان اصلی خاموش شده!

مخابرات ما- گفته می شود در یکی از استانها بدون اعلام دلیل، کلیه اسانسورها خاموش شده است!

مخابرات ما- مدتی است از یکی از مناطق مخابراتی کامنتها، گله ها و تماس های بسیاری به مخابرات ما می رسد که می گویند ۸ دستگاه آسانسور ساختمان ستادی در مرکز یکی از استانها یک باره و با هم خاموش شده اند لذا افراد و کارکنان و مشترکین مجبور هستند ۶ طبقه ساختمان را روزی چند بار بالا و پایین بروند.

باور آن راستش برای ما نه تنها سخت است بلکه غیر ممکن است! اصلا انجام چنین کاری منطقی نیست ضمن اینکه اگر هم شده باشد لابد دلیلی برای خودش دارد.در عین حال برای احترام به تعداد زیادی از اعضای سایت، بخشی از پیام های خوانندگان را منتشر می کنیم تا مدیران بدانند تبعات چنین تصمیمی برای برخی افراد آسیب های جسمی و غیر قابل جبرانی به همراه دارد.

شما تصور کنید یک بانوی باردار بخواهد ۶ طبقه ساختمان را بالا و پایین برود! قطعا باید بین راه اورژانس خبر کنند! یا کسی که دیسک کمر دارد با پله های ۶ طبقه، مهره هایش جابجا می شود! …

به حسب وظیفه ذاتی خود، و به اجبار خوانندگان بدون ذکر زمان و مکان با انتشار پیام یکی از خوانندگان سایت اعلان مشکل می کنیم:

سلام

حدود یک هفته است در ساختمان مخابرات مرکزی استان (۴ و ۶ طبقه و ۸ توقف) برق تمام آسانسور ها (۸ دستگاه) به علتی نامعلوم قطع و آسانسورها خاموش شده است.

جالب اینکه وقتی مدیر منطقه قصد دارد وارد ساختمان شود و در طبقه اش حاضر باشد، تلفنی هماهنگ می کند تا مدتی کوتاه یکی از آسانسورها را روشن و مدیر را به بالا منتقل کنند سپس بلافاصله اسانسور را خاموش می کنند!

چندی قبل هم اعلام شده بود که قصد تخلیه و فروش ساختمان مرکزی را دارند به همین دلیل حدود ۱۰۰ نفر را به مراکز مختلف فرستادند.

هنوز هم می گویم واقعا این روش ها منطقی نیست و باورش بسیار مشکل است. لذا منتظر می مانیم تا نظرات خوانندگان در زیر این مطلب ماجرا را روشن کند.

 

1396790cookie-checkشما نوشته اید- آسانسورهای ساختمان اصلی خاموش شده!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. همکار شیراز می گوید

    حالا جالب است که این وسط با اسانسور های خاموش و زانو و کمر درد بیمه تکمیلی هم نداریم… سردبیر محترم اینجا همه چی در همه…

  2. نا شناس می گوید

    با سلام سردبیر محترم با تشکر از از همکاران جهت اطلاع رسانی واقعا ی نفر به داد ما برسه هیچکس پاسخگو نیست .

  3. ناشناس می گوید

    جالب اینکه وقتی مدیر منطقه قصد دارد وارد ساختمان شود و در طبقه اش حاضر باشد، تلفنی هماهنگ می کند تا مدتی کوتاه یکی از آسانسورها را روشن و مدیر را به بالا منتقل کنند سپس بلافاصله اسانسور را خاموش می کنند! قضاوت خودخواهی این جماعت باشما!!

  4. رسمی +۳۰ می گوید

    سلام کجای کارمشکل هست این ساختمان ۶طبقه برای چیست من ازساکنان آن ساختمان مرکزی ازمدیرگرفته تاکارمندوکارگرمیخوام درآخرهفته یک گزارش کارازعملکردشان راروی یک کاغذبنویسندچیکارکردندخروجی شان چی هست حداقل کارگریک میزصندلی راتمیزکرده یاجاروزده شماکارمندمدیرچیکارکردی زمانی درمخابرات توسعه مهندسی تعطیل هست فقط یک نگهداری مونده آن هم که کارشون تومراکزتلفن هسش اصلا حضوریا عدم حضوردرساختمان ستادچه مفهومی داردحداقل بلدنیستیداین ساختمان هارابه اجاره بدهید.

    1. بازنشسته می گوید

      خانه از پای بست ویران است. خواجه در فکر نقش ایوان است یاد تنبل خانه شاه عباس افتادم کاه دود کنین بوی دود این بیکار هارو فراری بده در ستاد رو هم گل بگیرین رییس هم بفرستید مرکز تلفن شش طبقه ساختمان ده بیست تا کارمند والمعطل وسمج کارایی زیر صفر ادعا در حد لالیگا

    2. کارمند می گوید

      سلام.
      سوال من از این همکار بالای ۳۰ سال این هست که دقیقا خودشون این همه سال در مخابرات چه کاری انجام دادن؟ شاید عملکرد خودشون اینطور بوده که چنین تصوری از سایر کارمندا دارند. وگرنه ما و همکاران بسیار دیگه اینجا بیشتر وقت درگیر کار هستیم. هرچند قدرشناسی وجود نداره ولی باز هم آنچه وجود داشته بین هر کسی با خدای خودش بوده که لقمه ش حلال باشه….. هر کسی بنا به عملکرد خودش در مورد دیگران تفکر و قضاوت می کنه و گاهی چقدر غیرمنصفانه…..

  5. ناشناس می گوید

    صرفه جویی در انرژی مهمه حسن ! افتاد حسن ؟!

نظرات بسته شده است.