مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز وارده امروز- پیشنهاد راه کسب درآمد برای مخابرات!

مخابرات ما (زبون دراز) — وقتی ما در نوشتن مطالب طنز کاهلی می کنیم دوستان خواننده زحمتش را می کشند.

این مطلب طنز، پیشنهاد جالبی برای کسب درآمد دارد! بخوانید!

دلسوز آگاه

سردبیر عزیزسلام ، ترا بخدا یه خبر خوشی بذارید دلمون گرفته ، خبر خوش اگه ندارید ، یکی از اون طنزهای زبون دراز خفن رو برامون بذارید اصلا بزار خودم بشم زبون دراز براتون تو این ایام مگسی مخابرات :

اگه همینطور پیش بریم که مخابرات داره آتیش میزنه به مال و اموالش تا قرضاشو بده دیگه چیزی ته دیگش نمی مونه تا حراج کنه و باقی بدهی هاشو بده کم کم میاد سراغ ما کارکنانش تا ببرمون بازار برده فروشا و یکی یکی مون  را بفروشه.

فقط حیف که پوتیفاری نیست و زلیخایی و الا اگه بود من اولین نفری بودم که می رفتم تو بازار حراجی. حالا که نیست چه میشه کرد!

فکرکنم تو این وضعیت اولویت فروش با اونایی است که بر و رویی دارن و بعدش نوبت اوناییه که گوشت و لمبه و دنبه زیادی دارن و پروارترن این دو دسته مراقب خودشون باشن چون بی چک و چونه خریدار دارن و قابلیت نقد شوندگی شونم بالاست!

بلاخره ، اما خوش به حال ما کچلا و بی ریختا یا رو دست مخابرات می مونیم یا ۱۲۰ قسطه ما را میفروشن تا با پول فروش ما کچلا و بد ریختا حداقل پول آب و برق و قند چایشون در بیارن!.

1402140cookie-checkطنز وارده امروز- پیشنهاد راه کسب درآمد برای مخابرات!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    باسلام پیشنهادی دارم پولساز.ساختمانها که فراوان وخالی از کارمند.دستگاه بسته بندی بخرند چندتن نخودولوبیا پاک کنیم بسته بندی تعدادی از همکاران هم بازاریابی و فروش.چطوره

نظرات بسته شده است.