مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- اخطار به مدیران و سهامداران مخابرات

مخابرات ما- شنیده ها حاکی است مخابرات وادار به اجرای توافقات شده است

به عنوان سردبیر از شما خواهش می کنم با موبایل من تماس نگیرید.اگر بتوانم خبری بدهم در سایت به همه می دهم.دائما در جلسات مختلف قادر به گفتگو نیستم! ضمن اینکه از تلفن رومیزی و اداری زنگ بزنید هرگز پاسخ نمی دهم… اگر قرار بود تلفنی حرف هایم را بزنم سایت را تعطیل می کردم!

مخابرات ما- تا صبح امروز از منبع مطلعی که به ما خبر داده می شد تاکید می کردند که فعلا اجازه انتشار نداریم.اما عصر امروز منابع دیگری اطلاعات جدیدی دادند محدودیت هم برای ما نگذاشتند.بنابراین تا حدی می توانیم خبرهای پنهان را روشن کنیم.

 

کار در مخابرات و امور اجرائی آن آنقدر بالا گرفته است   یعنی کار آنقدر بد شده است  که از منابع بسیار مهمی به مخابرات فشار آورده اند که به تعهداتش عمل کند.این مجموعه به نوعی می خواهد جبران کند گذشته را.

همه شما می دانید دقیقا تعهدات چیست من دیگر نامی از آنها نمی برم.

آن منابع مهم به سهامداران نیز اخطار کرده اند که حتما و به سرعت  به تعهدات عمل شود.

اجرا به تعهدات زمان دارد و وزارت ارتباطات این زمان نرا در نامه اش به مخابرات تعیین کرده است.اگر تا پایان آبان تعهدات مخابرات اجرا نشود وزارت ارتباطات قطعا تعرفه ها را برمیگرداند و جرائم خود را بشدت افزایش خواهد داد یعنی مخابرات راه تنفسش بسته خواهد شد.

ما صرفا خبر می دهیم ولی از وضعیت امروز مخابرات اصلا راضی نیستیم. اما بارها به مخابرات اشاره کرده بودیم که بزودی مجبور می شود و باید این اقدامات را انجام دهد اما چه خوب بود که قبل از اجبارهای مهم خودش اقدام می کرد.

بحث همان ۲ هزار میلیارد تومان است.اصلا از ما نپرسید این پول هست یا نیست! اگر نیست از کجا می آید! ایا …. اینها دقیقا مشکلات مخابرات است که از راهی غیر از فروش املاک بدست آید.

تاکید ما بر این است که هم دوستان مخابرات و هم نمایندگان مجلس می گویند باید مخابرات به تعهداتش عمل کند تا مردم بدانند مخابرات برای پرداخت دیونش به کارکنانش تعرفه را تغییر نداده است و هدف از تغییر تعرفه توسعه فیبر نوری و تامین تجهیزات جدید است نه آنکه از چیب مردم بیرون می کشد تا جیب کارکنانش را پر کند! یا کارمند جدید از طریق طرح ایثارگران جذب کند و حقوق آنان را از جیب مردم بدهد.

 

به هر حال سه کانون فشار به مخابرات (آن منبع مهم که ذکر کردم، مجلس، وزارت ارتباطات) در یک نقطه به هم رسیده اند.همه فشارها پایان آبان را نشان می دهد! … و مخابرات جایی، از ابتدای آذر راه تنفسش بند خواهد آمد! … دیگر خودش می داند.

 

ترجیح می دهم نکته ای را به ارشدهای مخابرات بگویم تا از نظر اخلاقی خبری را از آنان پنهان نکرده باشم! گروهی از موثرین که امروز -یکشنبه- بارها با شما تماس گرفته اند معتقدند چون می دانید روزهای آخر مدیریت شما در مخابرات است لذا دل به کار نمی دهید! و نمی خواهید درگیری برای خودتان درست کنید! در حالی که من میدانم برای یک نفرتان چنین نیست! نگذارید مخابرات بدست شما کاملا نابود شود (نابود شده … ولی نه کاملا)

 

خوانندگان گرامی! اگر با خواندن این همه اطلاعات بکر، باز سوالی بپرسید و مجهولاتی داشته باشید  دیگر واقعا باید بگویم فکر کردن را گاهی تفننی انجام میدهید!.

 

1402680cookie-checkشنیده ها- اخطار به مدیران و سهامداران مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
66 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    🌹🌹خبر خوش

    💢 برای مشمولین نیروهای مخابرات

    با پیگیری های دکتر امیرابادی فراهانی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی

    با توجه به جلساتی که وزیر محترم با جناب دکتر سلطانی داشتند توافق شده که انشالله در ‌چند روز اینده فرایند تبدیل وضعیت شما عزیزان زحمتکش اقدام شود

    با کمال تشکر از مسئولین محترم مخابرات

    با تشکر ویژه از دکتر امیر ابادی فراهانی حامی ایثارگران معزز

    بااحترام عابدی
    مدیر گروه ارتباطی دکتر امیرابادی فراهانی
    ۱۴۰۱/۸/۲۹
    🌹🍃🌹🍃🌹

    1. ناشناس می گوید

      تغییر وضعیت به رسمی که نیست قرارداد یکساله که اون هم قانونش برای همه تصویب شده بود و قرار نیست مخابرات شق القمر کنه

    2. صالح می گوید

      سلام کو پس ما که هیچ نتیجه و خروجی از این خبر خوش واسه ایثارگران ندیدیم

  2. Hasan می گوید

    سلام دوستان من خوش بین ترین ادم روی کره زمین بودم ولی امروز حرف اخر یک اعتصاب همراه شکایت والسلام

  3. نیروی شرکتی می گوید

    درود سلام بر سردبیر که درحد توانش ازنیروی شرکتی دفاع می کنه پاینده وسربلند باشید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مخلصیم

  4. ناشناس می گوید

    مدیران باید بدانند که تمام نیروهای شرکتی در مخابرات کار می کنند و باید در جهت حل مشکل همه نیروهای شرکتی باشند. ایثارگران هم در وزارت خانه و قسمت های دولتی مشغول به کار و استخدام کنند. گناه نیروهای باسابقه که در این شرکت واقعا ایثار کرده اند چیست و چه می شود

    1. Parvin می گوید

      یه جوری خودخواهانه حرف زدی انگارایثارگرها تازه. وارد شرکت شدند!!!!!خیلی از ایثارگران سابقشون از شما بیشتره

  5. محمد جواد می گوید

    هدف از این فشار ها اینه که مخابرات باز به دولت برگرده که کار درستی هست چون این گروهی که مخابرات رو خریده اند جز غارت کار دیگه ای نکردند .

  6. hasan می گوید

    سلام به سهامداران بی درد ومدیران مخابرات فقط ی لحظه سرتان را بالا بگیرید ببینید کسی شما را می بیند بعد سرتان را پایین بیاورید ببینید چند میلیون دل شکسته به عملتان ….کنید همین حالا حق کارمندان را پرداخت کنید ،وقت خیلی کم است چند ساعت دیگر سی ام ابان تمام می شود

  7. نامدار می گوید

    با سلام
    ضمن سپاس از سردبیر محترم، به ضرس قاطع می‌توان گفت هیئت مدیره فعلی بدترین عملکرد رو در کل تاریخ مخابرات داشتند. سهامدار عمده قطعا مسئول مستقیم وضع موجود در شرکت است. واقعا مدیریت شرکت در دست بچه های دبستانی بود وضعیت تا این حد نگران کننده نبود!

  8. کارمند می گوید

    آخرش هم مدیران محترم! با هم تبانی می کنند و نهایتا یک یا چند نفر رو که میخوان از صندلی مدیریت پیاده ش کنند رو عزل یا جابجا می کنند که بگن مشکل از اون بود و بعد هم چون مدیریت جدیده دوباره همه چی میره روی هوا، خدا دونه تا کی!! متاسفانه وسط این بازی ها هم تنها چیزی که به سامان نمی رسه حقوق کارکنانه…. ۳۰ آبان هم گذشت….

  9. ممد می گوید

    سردبیر جان همیشه زنده و سلامت باشی .

    واقعا کاره سختیه خبررسانی , اون هم در شرایطی که شرکت به هر دلیلی اوضاع بحرانی داره .

    امیدوارم همگی همکاران چه رسمی چه شرکتی و … موفق باشید و لطفا از هر حاشیه ای دور بمونید چراکه رسیدن به هدف رو همیشه سخت و طولانی میکنه .

    امیدوارم همگی سلامت و موفق باشید

    ( رفتن یه درد است و ماندن هزار درد , ما که رفتیم امیدوارم روزی مخابرات واقعا تبدیل به مخابرات بشه )

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام ممد آقا
      از لطفتون ممنونم
      حکایتی است سراسر درد
      هر کاری بکنی درست نمیشه

  10. شرکت سرداران ایران می گوید

    سردبیر جان از یه طرف میفرمایید تعهدات ازون طرف میفرمایید که نمایندگان گفتن این افزایش تعرفه خرج کارمندان نشه ؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      یه بار دیگه بخونید

  11. دکتر محمودزاده آبان 1400 می گوید

    دکتر محمودزاده با تاکید بر تدابیر لازم صورت گرفته برای پرداخت مطالبات همکاران شاغل و بازنشسته ، در جمع روسا و نمایندگان کانون های بازنشستگان مخابرات استانهای کشور، به تشریح آخرین اقدامات انجام گرفته برای پرداخت مطالبات کارکنان شاغل و بازنشسته پرداخت‌

    دکتر محمودزاده با تاکید بر عزم جدی مجموعه شرکت مخابرات ایران برای پرداخت مطالبات کارکنان شاغل و بازنشسته، از استمرار فعالیتها برای فروش سهام، فروش ملک و دریافت وام برای تامین منابع مالی مورد نیاز خبر داد و گفت : با هماهنگی ها و برنامه ریزی های مدون شده ، روند وصول مطالبات با سرعت بیشتری صورت می گیرد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      روندش سرعت بیشتری خواهد گرفت؟
      زحمت نکشن ..

  12. دورد می گوید

    با درود
    بفرما -بشین -و…همه معنی هستند اما شرکت مخابرات سوی را انتخاب کرد .
    به قولی هم کتک را خورد هم پیاز را ..
    نکن برادرمن شخصیت جنتل منی گذشته خودت رویادکن و حفظ کن نذار به اینجا برسونی عین شخص بیمار که از همه سرزنش بشنوی .
    آخرش که چی .باید انجام بدی .پس هم به خودت احترام بزار هم به منابع انسانیت .پول رو خاکی نکن بعد بده به کسی
    ( در جهان راهی نیست جز راستی)

  13. محسن می گوید

    سلام
    لطفا تحقیق شود که شرکت مخابرات نیروها را به چه صورت پذیرش میکند با اینکه آگهی استخدامی مربوط به شرکت مخابرات ده سال است اعلام نمی شود ولی عده ای سر کار می روند با اینکه یکی مثل من که فرزند کارمند بازنشسته و داراری مدرک کارشناسی ارشد متناسب با مخابرات می باشم بیکار هستم، تا کی رانت و پارتی بازی ،،
    با تشکر

    1. فنی می گوید

      اقوام مدیران مخابرات یا دیگر ادارات هستند یا رانت های دیگر دارن
      من به چشم خودم دیدم مدیردیگر ادارات مانند زیرساخت و…با مدیر قبلی ما باهم بر سر سرکار بردن اقوام به صورت ضربدری تفاهم کرده بودن اون فامیل اینو میبرد سرکار این فامیل اونو میبرد سرکار

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        این ضربدری رو جالب گفتین.

    2. ناراضی از این وضع می گوید

      سال ۹۲ همین اشتباه و کرد و به واسطه فرزند همکار بودن یه عده …جذب سیستم کرد ……. دیگه اجازه نمیدیم تاریخ بار دیگر تکرار بشه.به اندازه کافی پدران شما مخابرات و به زمین زدن حالا هم نوبت شماست؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        ناراضی از این وضع
        اجازه نمیدیم؟ خب گاهی وقتها اختیار امور از دست ما خارج میشه دوست من

  14. کارگردان می گوید

    یکبار اگه خبر موثق داره بزاره تو گروه از بلاتکلیفی در بیامم

  15. ناشناس می گوید

    یادآوری به مخابرات ایران
    امروز ۳۰ آبان است مخابرات ایران تعهد یادت نرود وگرنه تعرفه به حالت قبل برمیگردد.

نظرات بسته شده است.