شما نوشته اید- مخابرات باایران خودرو چه فرقی دارد
رک و خودمونی باید پذیرفت مخابرات چون نقدینگی نداره و دولت و مجلس هم بهش بودجه نمیدن ازون ور هر روز رقباش توسط دولت قوی ترمیشن و مانند مخابرات حاشیه هم ندارن مثلا ایرانسل و های وب اینقدر مجلس به پروپاشون نمیپیچه درامدشون هم زیاده ولی مخابرات هرکس میره در مجلس تجمع میکنه فردا حکم رسمی بهش میدن مخابرات شده شترمرغ موقع افزایش تعرفه خصوصیه و باید هزارتا خوان رد کنه موقع طرح های مجلس میشه دولتی و مشمول به کسی بر نخوره ولی مثلا کدام شرکت خصوصی حاضره اینطور اداره بشه یک روستای دور افتاده با درآمد کم رو هزینه کنه ؟ هزاران نفر در روستاها دارن با درامد مرکز پایین و لاوصولی بالا حقوق میگیرن آیا دولت و مجلس اینا رو نمیبینن؟؟ چرا وقتی صحبت از واردات خودرو میشه میگن هزاران نفر در شرکتهای خودروسازی ارتزاق میکنند و نانشون رو نبریم ولی واسه مخابرات کسی دل نمیسوزونه؟؟ نه سهامدار نه مجلس نه دولت با مخابرات مهربان نبودن و در حال نابودی کامل آن هستند.
سلام خدمت آقای سردبیر عزیز
تنها تفاوت در مافیای صنایع خودرو برای حفظ آن با چنگ و دندان و مافیای علیه مخابرات می باشد البته کل مافیای علیه مخابرات به خاطر کدورت تنها و تنها یک نفر با کل وازارتخانه و رگولاتوری و سازمان خصوصی سازی می باشد تا کی نفوذ این آقا در مخابرات ادامه خواهد داشت الله اعلم
انشاءالله آه و ناله مجموعه مخابراتیها دامنگیرش باشد انشاءالله
دوست عزیز شما چقدر ساده هستی. مخابرات ماهانه بالای دو هزار میلیارد درآمد داره که اگر حقوق کارمندهاش نهایتا نصف این مبلغ باشه که نمیشه باز هم کلی ازش میمونه. مشکل بی پولی مخابرات سهامدار عمده هست که تا پول میاد اول سهم خودشو برمیداره و اصلا هم براش مهم نیست نیرو حقوق میگیره یا نه ولی نمیفهمن که همین نیرو اگر نباشه خبری از سهم نیست که بخواد برداره
سلام و عرض ادب خدمت سردبیر محترم و کلیه همکاران دلسوز در مورد متن فوق و مقایسه ایران خودرو و مخابرات عرض کنم که همانگونه که مستحضر هستید واگذاری مخابرات در شرایطی انجام شد که شرکت مخابراتی در بالاترین سطح سرمایه داخلی بود و امکانات فراوانداشت در ۱۲سال گذشته و شروع خصوصی سازی مخابرات متاسفانه کلیه سرمایه جاری مخابرات به فروش رفت و به عنوان سود اعلام گردید و درامد مخابرات با واگذاری اپراتور همراه اول به شدت کاهش یافت و مشخص نیست چگونه اپراتوری که قسمت اعظم آن در ید شرکت مخابرات ایران هست متاسفانه از درامد آن شرکت مخابرات فیضی نمیبرد و همواره حساب شرکت خالی میباشد و چند سالی هست که مدیران دنبال افزایش تعرفه هستند که باز هم فشار اصلی بر شانه مشترکین خواهد بود مقایسه یک شرکت خودرو ساز با شرکت مخابرات از منظر حمایت از پرسنل منطقی به نظر نمیرسد چون تا همین الان حتی درامد مخابرات مشخص نیست که اگر میبود اصلا پرسنل مخابرات نیاز به حمایت مجلس و یا هیچ ارگانی نداشتند مطلب را با یک سوال ختم میکنم چطور شرکتی که تا همین چهار سال گذشته برای سهامش سود مناسب اعلام میکرد و خود را سوده معرفی کرده بود به یکباره ضرر ده شده که حتی قادر به پرداخت به موقع حقوق پرسنل خودش نیست
شک نکنید از سال ۸۸ که مخابرات واگذار شد هیچ دولتی تا الان راضی نبوده که مخابرات بخش خصوصی باشه
بخاطر همینم هیچ دولتی همکاری نمی کنه یه ارگان با درآمد سنگین دادن رفت الانم به مرحله غرق شدن رسیده
….
سردبیر اگه انصاف داری تایید کن
حرف خاصی نزدین ولی بخاطر همین جمله تون حذفش کرد
ممنونم از تاییدتون
سلام فرقش اینه که دولت امتیاز ایرانخودرو رو مثل امتیاز مخابرات نمیتونه به چند نفر بفروشه و پول در بیاره….در واگذاری مخابرات فقط کارمندا ضرر کردن و بس…..اصلا موندم این دولت و سردمداران اصلا موقع واگذاری ذره ای به کارمندا فکر کردن……
چرا غیرمنطقی حرف می زنید؟از کی تا حالا مخابرات نقدینگی نداره؟این حرف از کجا دراومد؟انگار خبرندارید مخابرات درآمدش از شرکت نفت کمتر نیست.فقط ادای بی پولها رو در میاره.انگار سود چند هزار میلیاردی که تقسیم میشه رو هم ندیدید؟جریان خصولتی شدن مخابرات بدون پرداخت یک ریال رو هم که آوازه همه جاست ندیدید؟موقع اجرای قوانین کشور خصوصیه بعد متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام و سپاهه که هردو نهاد حکومتی هستند.لطفا درست و منطقی نظر بدید.خیالتون راحت آنقدر مخابرات درآمد سرشاری داره که عقلتون بهش نمی رسد فقط از نظر قانون گریزی رو دست ندارن.مشکل مخابرات اینه نیروهایش اینقدر تنگ نظرن که برای هرکس گشایشی در پیش باشه جزسنگ اندازی کاری نمی کنن.اگه تبدیل وضعیت شامل جنابعالی میشد الآن کسی جلودارتون نبود