مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تعلیق دو هفته ای تجمع توسط شورای هماهنگی کانونهای مخابراتی سراسر کشور در هماهنگی با رئیس کمیسیون اصل ۹۰

مخابرات ما – شورای هماهنگی کانونهای مخابراتی سراسر کشور در هماهنگی با رئیس کمیسیون اصل ۹۰ تجمع بازنشستگان را دو هفته به تعویق انداخت.

مخابرات ما- در نشست کانون های بازنشستگان مخابرات کشور در اصفهان، اطلاعیه ای صادر شد که به نکات بسیار مهمی اشاره کرده است. در این اطلاعیه که از سوی روابط عمومی کانون های بازنشستگان مخابرات کشور  صادر شده  نوشته شده است که به پیشنهاد دکتر پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و از آنجا که مخابرات ایران به ایشان قول عملیاتی داده است تجمع روز بیستم آذر را به مدت دو هفته به تعویق می اندازند.

به گزارش خبرنگار مخابرات ما ، در نشست اخیر این تصمیم بنا به اکثریت آرای کانون های حاضر گرفته شده است.

 

اطلاعیه

🔸همکاران گرامی و پیشکسوتان عزیز

 

🔸پیرو همایش سراسری روسای محترم کانونهای بازنشستگی مخابرات و پیشگامان مطالبه گران مخابراتی  در اصفهان  به استحضار می رساند.

 

🔸 جناب آقای دکتر پژمانفر ریاست محترم کمیسیون اصل۹۰ ضمن ارسال سلام؛ به ظرفیتهای مجلس جهت پیگیری مشکلات پرسنل مخابرات تاکید و گفتند شرکت مخابرات قول هایی برای رفع مشکل داده است که بزودی گزارش آن را خواهند داد و پیشنهاد تعلیق دو هفته ای تجمع مورخه بیستم آذر را دادند.

 

🔸 روسای محترم کانونهای حاضر در جلسه مورخه ۱۶ آذر ماه در اصفهان نظر به اعتماد و حسن نیت به کمیسیون اصل نود و به ویژه به جناب آقای پژمانفر و به امید اینکه از طریق مجاری قانونی و مجلس حق و حقوق قانونی همکاران گرامی تحقق یابد .

لذا با  اکثریت آرا با تعلیق دو هفته ای تجمع موافقت کردند .

 

🔸روابط عمومی شورای هماهنگی کانونهای مخابراتی سراسر کشور

 

1406570cookie-checkتعلیق دو هفته ای تجمع توسط شورای هماهنگی کانونهای مخابراتی سراسر کشور در هماهنگی با رئیس کمیسیون اصل ۹۰

Please rate this

0 1 2 3 4 5
34 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    مگه نه اینکه همین مجلس قبلا نیز قولهایی داده بود حتی در خصوص استیضاح وزیر و پرداخت معوقات قولهایی داده بود اینها حیله هایی است که توسط نمایندگان بهمراه مدیر و وزیر… مخابرات صورت گرفته تا ما ملت مخابرات رو با این ترفند و حیله گری آرام کنند همه اینها حیله ای بیش نیست قرار بود بعد افزایش تعرفه بدهیها پرداخت بشه بعد قول دادند با فروش املاک که واقعا اگر آگاهانه بنگریم هیچ املاکی که بخواد درآمد از آن حاصل بشه نمانده از این طریق پرداخت بشه که نشد حال با این گفتمانهای دروغ میخواهند ما جماعت رو آرام کنند در کل چرا ما جماعت گول این مدیران بی کفایت را میخوریم جای سوال داره یکسال بیشتر که با چنین ترفندها گولمان میزنند این چندمین قولهاییکه با حیله عملی میکنند

  2. narges می گوید

    درود- شمارو بخدا تجمع رو کنسل نکنین بسه این همه ساده لوحی …………

  3. ناشناس می گوید

    آخه یکسال از ندادن بن خواربار بازنشستگان میگذرد این مخابرات ایران کی میخواهد طلب بازنشستگان را بدهد
    معوقات ۱۳ ساله رفاهیات ومناسبتها -معوقات ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان-معوقات ومناسبتها از دی ماه ۱۴۰۰ تاکنون وسایر معوقات ………………….

  4. کارمند می گوید

    سلام به همه همکاران وتشکر از سر دبیر محترم مخابرات ما
    بد عهدی و قانون گریزی مخابرات از اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران
    باعث شد ایثارگران مجددابا خانواده ها در شرکت اعتماد مبین یا همان بنیاد تعاون سپاه
    در چند روز آینده اعلام تجمع کنند

  5. علی حسینی می گوید

    مخابرات ایران اگه زمان میخواهد چرا خودش رسماً اعلام نمی کنداز زبان دیگران درخواست میکند این هم یک حرکت تاکتیکی برای وقت کشی است.

  6. سلامی می گوید

    سلام

    سلام
    دوباره برای هزارمین بار گول خوردیم
    هوش مسیولین انجمن های صنفی یخ زده

    1. ناشناس می گوید

      خیلی روشن از کاندیدی پرپا قرص معاون نیروی انسانی(عیدی زاده معلوم الحال) کاملا مشخصه مدیر عامل دنبال حذف کامل رفاهیات شاغل و بازنشسته است
      این داستان هایی که برای پرداخت رفاهیات سر هم کردند برای زمان خریدن است

  7. طلا می گوید

    درود.ما ایرانی هاحافظه تاریخی ضعیفی داریم ولی ابله ونادان نیستیم.این یک سیاست انگلیسی و وقت کشی وشبیخون زدن ۱۵ روزه است.بدانید وبدانیم هیچ عذری برای این وقت کشی ندارند.فقط امتیاز گرفتن و فرسوده کردن ماست دلخور نشوید دوسال است که این بازی مار وپله ادامه دارد.ارات خدمت همه عزیزان….

  8. ناشناس می گوید

    با سلام
    این مخابرات ایران صد بار توبه کرده باز این توبه را شکسته است !!!!!!
    مخابرات ایران بایستی معوقات ۱۳ ساله بازنشستگان ومناسبتها -معوقات رفاهیات ومناسبتها از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون (بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد ) یعنی بن خواربار بازنشستگان از اول سال ۱۴۰۱ بایستی بر اساس حداقل حقوق سال ۱۴۰۱ براساس مصوبه شورای عالی کار (۵۵ درصد حداقل دستمزد ) -تفاوت ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان وتاثیر آن بر مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی
    حق جذب بازنشستگان از سال ۱۳۸۸ تا کنون (درآئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹حق جذب آورده شده است )
    پرداخت هزینه های در مانی بیمه تکمیلی از سال ۱۴۰۰ تاکنون
    با توجه به اینکه تورم از سال ۱۳۸۸ تا کنون سالی ۵۰ درصد بوده وارزش پول پائین آمده (یک جوری رضایت بازنشستگان را جلب نمایند )
    وبقیه موارد بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران
    و………………………………………………………………………

  9. محمد علی می گوید

    سلام وصددرود به همکاران مظلوم
    به نظر میاد گردانندگان اصل ۹۰ مجلس ومسیولین مخابرات ایران در یک کاسه است واین همه مساحمه ومماشات از کمسیون اصل ۹۰ برای آزمودن چیزی که بارها آزموده شده وامتحان خود را پس داده ودروغگویی انها مبرز ومشخص شده بعید به نظر میاد

  10. همکار می گوید

    سلام سردبیر شب دراز است …..بیدار دوهفته هم بالای ۱۳ سال صبر

  11. سلامی می گوید

    سلام
    بسیار ساده لوحانه در چنبره تزویر می افتیم
    زود گول می خوریم
    شرکت دقیقا دنبال حذف رفاهیات است چه شاغل چه بازنشسته واین فرصت هاوتعلیق دقیقا در راستای اهداف. شرکت برای زمان خریدن است
    ولی افسوس که ما همیشه گول خردیم

  12. زعیمی می گوید

    سلام دوستان این خیلی خوشبینانه است اگر باور کنیم مخابرات هیچ قدمی تا به حال برای نشان دادن حسن نیتش برنداشته تجمع رو خواهس میکنم کنسل نکنید فقط اتلاف وقت میشه

نظرات بسته شده است.