مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

راه‌اندازی هشت سایت تلفن همراه برای رفع نقاط کور ارتباطی حرم رضوی

به گزارش سیتنا، علی دلگیر از استقرار هشت سایت سیار در محدوده حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: شش سایت مربوط به اپراتور همراه اول و دو سایت نیز مربوط به اپراتور ایرانسل است.

وی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با اپراتور همراه اول، چهار سایت سیار در چهار نقطه بست نواب، بست شیخ بهایی، باغ رضوان و موزه مردم شناسی مستقر شدند و این سایت های سیار تا زمان احداث سایت دائمی در این نقاط باقی می مانند. ضمن اینکه بر اساس هماهنگی صورت گرفته با مدیریت ارشد شمال شرق ایرانسل، دو سایت سیار از طرف این اپراتور نیز در محدوده سرای امین و خیابان طبرسی مستقر شده است.

وی با بیان اینکه تمامی سایت های همراه اول در محدوده حرم مطهر به فیبر نوری مجهز شده اند و دیگر ارتباط هیچ کدام از سایت ها به صورت رادیویی نیست، توضیح داد: بنابراین علاوه بر افزایش کیفیت شبکه، پایداری بالاتری در سطح شبکه ایجاد شده است.

مدیرکل ارتباطات خراسان رضوی همچنین از افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت ترافیکی داده در شهر مشهد خبر داد و گفت: شاخص های کیفی و فنی استخراج شده شبکه ارتباطی در لحظات اوج مصرف در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، موید بالاترین بازده آنها بخصوص در روزهای پرترافیکی چون ایام پایانی ماه صفر است.

1406830cookie-checkراه‌اندازی هشت سایت تلفن همراه برای رفع نقاط کور ارتباطی حرم رضوی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.