مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توضیحی بر خبر پاسخ مدیر عامل مخابرات ایران به مدیر عامل اعتماد مبین در مورد بیمه تکمیلی

مخابرات ما – توضیحی داریم بر یک خبر. خبر پاسخ مدیر عامل مخابرات ایران به مدیر عامل اعتماد مبین در مورد بیمه تکمیلی که منتشر شده است

اصل خبر را اینجا بخوانید

مخابرات ما-  همانطور که خوانده اید مهندس سلطانی در پاسخ به سوال دکتر پیری مدی رعامل اعتماد مبین در مورد نحوه اجرای بیمه تکمیلی بازنشستگان به مواردی اشاره کرده است.

به نظر می رسد مدیر عامل مخابرات ایران در این پاسخ  از مکاتباتی نام برده است که تاکنون هرگز عملی نشده است.بطور مثال قرار بود از مهر تا پایان آذر، بیمه معلم در هر ماه، یک سوم از مطالبات چند ساله گذشته  بیمه شدگان – بازنشستگان و کارکنان – را پرداخت کند که تاکنون چنین اقدامی صورت نگرفته است. این مطالبات در طی دو سه سال گذشته جمع شده و تاکنون اقدامی در جهت پرداختش صورت نگرفته است و شاغلین و بازنشستگان صرفا مقاوله نامه و تعهدنامه هار دو طرف را خوانده است (بیمه معلم و مخابرات ایران) که هیچیک اقدامی نکرده اند.

ضمن اینکه اقدامات کلینیکی و درمانگاهی که نیاز عمومی و عمده مراجعان است سرویس داده نمی شود هر چند که ۲۵ درصد از خدمات بیمه ای باشد.ضمن اینکه ۲۵ درصد در خدمات بیمه ای عدد کوچکی نیست!

انتظار می رفت همچنانکه مدیر عامل و معاونین مالی و تدارکاتی ایشان در زمان پرداخت حقوق و بیمه و … اعلام می کنند به دلیل عدم وجود نقدینگی قادر به پرداخت نیستند، در پاسخ به دیگران نیز همان رویه ادامه پیدا کند شاید مشکلات شاغلین و بازنشستگان از طریق سهامداران حل شود.

حرف آخر اینکه کاش مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از دلیل تجمیع مطالبات بیمه ای کارکنان طی دو سال گذشته توضیحی ارائه می کرد تا مدیر عامل اعتماد مبین بدانند با اینکه دو سال پشت سر هم تمامی این مطالبات در سهم بدهی شرکت مخابرات ایران ثبت و از درآمد نهایی آن کسر شده اما هرگز به بیمه گر پرداخت نشده در نتیجه بیمه معلم نیز نه در پرداخت فاکتورها تلاشی کرده است نه در ارائه سرویس مناسب.

موضوع بعدی و بسیار مهمتر این است که فقط در بیمه معلم چنینی شرایطی نداریم.بلکه کارکنان شرکت شسکام و  همینطور شرکت خدمات اول (بیمه ملت) همین شرایط را دارند.کاش در این باب نیز توضیحی داده می شد.

مهمتر از تمام اینها، عدم وجود بیمه خدمات درمانی برای کارکنان شرکتی (شسکام و خدمات اول) از سازمان تامین اجتماعی است!

شاید به تصور مدیر عامل محترم مخابرات، تمامی این عدم ها فقط ۲۵ درصد است!

 

1407150cookie-checkتوضیحی بر خبر پاسخ مدیر عامل مخابرات ایران به مدیر عامل اعتماد مبین در مورد بیمه تکمیلی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. مغشوش علیه می گوید

    سلطانی با غیرت
    حمایت
    حمایت

    مدیر با لیاقت
    حمایت
    حمایت

    ما رفتیم خودمون را بیمه ابوالفضل کردیم
    کل مشکلاتمون حل شد

  2. ناشناس می گوید

    چه بر سر صندوق ۶ درصد آوردید؟

  3. ناشناس می گوید

    بابا چند روز دیگر شب یلدا است مخابرات ایران خجالت بکشد!!!!!!
    آخه یکسال از ندادن بن خواربار بازنشستگان میگذرد این مخابرات ایران کی میخواهد طلب بازنشستگان را بدهد
    معوقات ۱۳ ساله رفاهیات ومناسبتها -معوقات ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان-معوقات ومناسبتها از دی ماه ۱۴۰۰ تاکنون وسایر معوقات …

  4. ورودی ۹۲ می گوید

    سردبیر عزیز همین امروز ۲۲ آذر ماه برای انجام تصویر برداری ( MRI) از چند بیمارستان و درمانگاه خواستم نوبت بگیرم که با اینکه با بیمه معلم هم قرار داد داشتند ولی گفتند به دلیل عدم اعتبار بیمه پایه تامین اجتماعی باید بصورت آزاد پذیرش بشوم !!!!
    و اینطوری بود که فهمیدم چندین ماهه مخابرات حق بیمه ما پرسنل قراردادی و رسمی رو هم پرداخت نکرده و به همین دلیل هیچ خدمات درمانی تحت هیچ نوع بیمه اعم از پایه و تکمیلی نمیتونیم بگیریم…..
    لطفا پیگیری کنید ممنون

    1. ناشناس می گوید

      شما از کدوم منطقه هستید؟
      من توی آذر چندین آزمایش و دکتر رفتم و مشکب بیمه تامین اجتماعی هم نداشتم

      1. غریب آشنا می گوید

        من از شهر غریب بی نشونی اومدم

  5. همکار بازنشسته می گوید

    مدیر عامل چنان پاسخی مبهم داده که دلالت بر توهمات بیشتر دارد تا واقعیت!!!!!
    تعجب آورتر شنونده این موارد است. چه اینکه مدیر اعتماد مبین با یک بازرسی میدانی به راحتی به عمق فاجعه میتواند پی ببرد.

  6. عل می گوید

    باسلام بیش از سه ماه است برای هم تعارف خرد میکنید، بیماری که ۲۵ درصد و۷۵ درصد نمیشناسد. گویی اصولا معنی بیماری را نمیدانند . به کی باید گفت داشتنن ۴ بیمار صعب العلاج در یک منزل و لزوم اقدامات درمانی تمام وقت آنها چیست؟؟؟ حلقوم ما را گرفته وجان بلبمان کرده ایدجز خدا شکایت کجا بریم

  7. سعید می گوید

    سلام
    گل بود به سبزه نیز آراسته شد. دو ساله بیمه تکمیلی نداریم. حالا بیمه تامین اجتماعی هم دو ماهه با تاخیر واریز میشه. انگار دوست دارند که یه اتفاق بد بیفته! تمام تلاششان را می کنند تا نیرو شورش کند!

  8. کف خیابان می گوید

    با درود
    شاید منظور سلطانی این بوده که من چرا بگم
    خودتون برید تجمع اعتماد مبین مواردتون رو بگید.

  9. ناشناس می گوید

    مشکل بیمه تکمیلی شوخی بردار نیست.بازی با جان مردم است. لطفا در این مورد کژ دار و مریز رفتار نکنید. وکاملا غیر انسانی خواهد بود اگربا به تاخیر انداختن پرداختها ،آنرا وجه المصالحه قرار دهید. .

    1. کارشناس خسته می گوید

      سردبیر درحال حاضر هیچ کدوم از پرسنل مخابرات اعم از شرکتی شسکام ، خدمات اول ، قراردادی و رسمی از بیمه درمانی تامین اجتماعی برخوردار نیستند و به دلیلی عدم اعتبار بیمه پایه برای انجام امور درمانگاهی و آزمایشگاهی و مابقی خدمات پزشکی امکان استفاده از بیمه تکمیلی هم ندارند لطقا پیگیری کنید ……

  10. ناشناس می گوید

    آخه یکسال از ندادن بن خواربار بازنشستگان میگذرد این مخابرات ایران کی میخواهد طلب بازنشستگان را بدهد
    معوقات ۱۳ ساله رفاهیات ومناسبتها -معوقات ۳/۴ خدمت سربازی بازنشستگان-معوقات ومناسبتها از دی ماه ۱۴۰۰ تاکنون وسایر معوقات …

  11. سید می گوید

    من هفته پیش رفتم دکتر هم ویزیت هم دارو آزاد حساب شد آزمایش هم همین طور همین خراسان رضوی با اینکه اعتبار تا ۱۵دی دارد ولی هیچ نسخه ای رو نمیشد ثبت کنی …

    1. عزیز جون می گوید

      عزبز دل برادر
      سلطانی بزرگوار که فرمودند
      ۷۵ درصد بستری ها آنلاین پرداخت میشه
      یعنی چی؟
      خوب معلومه که
      یعنی باید به مرگ بیفتیم و بستری بشیم و اگر جز اون ۲۵ درصد نباشیم یه کاری برامون میکنن.

      دیگه از این شفاف تر

      از خداوند می خواهم که مدیران بزرگوار از این سهمیه ۷۵ درصدی استفاده نمایند و کارشون به ویزیت نرسد و صاف بستری شوند.

نظرات بسته شده است.