مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل ایران یا روز ملی رانندگان گرامی باد

 

مخابرات ما- یک روز دیگر که در تقویم ملی ما نامگذاری شده است ۲۶ آذر و روز حمل و نقل ایران است.

رانندگان و حمل و نقلی های مخابرات ایران، روزتان گرامی باد.

مخابرات ما- روز ۲۶ آذر در تقویم ما  روز ملی حمل و نقل ایران است. در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری چنین روزی ثبت شده است. این روز به مناسبت تلاش های رانندگان  و از جان گذشتگی این عزیزان در  آذر ماه سال ۱۳۶۲ و حمل و نقل لوازم مورد نیاز مردم در شرایط آغاز جنگ از بنادر جنگی به سراسر کشور روز ملی حمل و نقل ایران نام نهاده شده است.

 

در شرکت مخابرات ایران نیز شریانهای حیاتی ارتباطات با تلاش رانندگان و اهالی حمل و نقل متصل نگه داشته شده است.تلاش هایی که هرگز در معرض نگاه ما نبوده است اما باید این دسته از همکاران بدانند سلامتی، امنیت و رفاه کارکنانی که از شهرها تا بلندای کوه های این سرزمین به ماموریت می روند حاصل تلاش آنان است و ما قدردان زحمات آنان هستیم.

 

پس از خصوصی سازی متاسفانه این قشر با نگاه “خود پیمانکاری” پیوسته در رنج و بی عدالتی کار می کنند و بیش از بقیه اقشار نیازمند نگاه مهربانانه مخابرات، مدیران و کارکنانش هستند.

 

مخابرات ما، ضمن گرامی داشت این روز و به همین بهانه، روز حمل و نقل را به این عزیزان تبریک می گوید و آرزو می کند امنیت کامل شغلی، مالی و حقوقی برای آنان نیز بزودی فراهم شود.

1408550cookie-check۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل ایران یا روز ملی رانندگان گرامی باد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. سیامک علمداری می گوید

    سلام روز ۲۶ آذر تبریک به ریس کل حمل نقل جاد های این طرح ۲۵ سابقه و ۵۵ سال سن و برا رانندگان اجرا کنید ی عمر رانندگان دعا گو شما میشوند

  2. ناشناس می گوید

    خداطول‌عمرت
    بده استاد یاد
    عزیزان بودی
    قشر‌زحمت‌کش
    رنج‌دیده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      زنده باشید

  3. رنجبرازخراسان می گوید

    بنده هم روزحمل ونقل را به همه رانندگان عزیز در شرکت مخابرات و کلیه رانندگان کشور که واقعا با جان ومال به کشور خدمت میکنند تبریک عرض مینمایم

  4. پرنده آبی می گوید

    روز ملی به چه درد میخوره؟
    ای کاش به جای یه روز در تقویم مشکلاتشون رو حل می کردن

نظرات بسته شده است.