مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات انگلیس برای صرفه جویی عملیات B2B را ادغام می کند

مخابرات ما –  CTna.ir – گروه اپراتور بریتانیا BT قرار است واحدهای جهانی و راهکارهای سازمانی خود را در یک واحد B2B به نام BT Business با یکدیگر ادغام کند.
مخابرات ما- به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از اینفورما، واحد ترکیبی جدید یک “گروه ساده تر BT” ایجاد می کند. اوپریشن تجاری ترکیبی BT در سال جاری حدود ۸٫۵ میلیارد پوند درآمد و EBITDA بیش از ۲ میلیارد پوند به ارمغان آورد و انتظار می رود ادغام این تجارت در واحد فوق، حداقل ۱۰۰ میلیون پوند صرفه جویی ناخالص سالانه را تا ۲۰۲۵ به ارمغان بیارود.
این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد تا آن زمان ۳ میلیارد پوند صرفه جویی ناخالص سالانه در سراسر گروه ایجاد کند.
BT Business از ۱ ژانویه توسط Bas Burger هدایت می شود که مدیر عامل فعلی واحد جهانی BT است و از سال ۲۰۰۸ در BT بوده است. BT Business گزارش دهی و شفافیت را به عنوان یک واحد از اول آوریل ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد.
با ایجاد واحد جدید، BT “در مهارت ها، فناوری و مشارکت های مورد نیاز برای رسیدن به جاه طلبی خود برای بازگشت به رشد و تبدیل شدن به ارائه دهنده پیشرو خدمات ارتباطی و چند ابری ایمن سرمایه گذاری خواهد کرد.
فیلیپ یانسن، مدیر اجرایی گروه BT، در این زمینه گفت: گروه BT ارائه‌دهنده پیشرو اتصال B2B و خدمات مرتبط به بریتانیا و شرکت‌های چند ملیتی، سازمان‌های دولتی و بخش عمومی در سراسر جهان، و همچنین شرکت‌های کوچک و متوسط ​​بریتانیا و SoHos است. BT Enterprise با سهم بازار ۳۰ درصدی که توسط رهبری شبکه ثابت و تلفن همراه گروه BT، قدرت برند BT و فروش، خدمات و توزیع ملی پشتیبانی می‌شود، رهبر بازار در بریتانیا است.
او میگوید : بی تی گلوبال به بسیاری از بزرگترین شرکت‌های جهان خدمات می‌دهد و به‌طور پیوسته به‌عنوان یک پیشرو برای خدمات شبکه و امنیت خود رتبه‌بندی می‌شود و می‌خواهد ارائه‌دهنده پیشرو اتصال چند ابری امن باشد. با ترکیب این دو واحد، BT Business ترکیبی از دارایی‌ها، محصولات، قابلیت‌ها و نام تجاری گروه را در خدمت تمامی ۱٫۲ میلیون مشتری تجاری قرار می‌دهد که از نوآوری و تحویل سریع‌تر بهره‌مند می‌شوند. باس یک رهبر عالی است و من مطمئن هستم که او بر روی برنامه‌هایی که در حال حاضر در دست اجرا است استوار می‌شود و تجارت ترکیبی را به رشد باز می‌گرداند.
به نظر می‌رسد که BT همپوشانی و بعضا موازی کاری بین دو واحد B2B خود را شناسایی کرده است و فکر می‌کند ترکیب آن‌ها در یک واحد و حذف هرگونه همپوشانی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود که یکی از اهداف کلیدی برای میان‌مدت است.
1408770cookie-checkمخابرات انگلیس برای صرفه جویی عملیات B2B را ادغام می کند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. hasan می گوید

    سلام ،میگم چه کاری که مخابرات انگلیس می کنه بیاد از مخابرات ایران یاد بگیره نیازی نیست تا ۲۰۲۵ درامد نا خالص شو زیاد کنه با این همه درد سر ،مدیرانش تو اتاقشون بشینن ی قلم ی کاغذ تمام ،بنوسن دیگر مطالبات بحق بازنشستگان و شاغلین را ندن، صندوق ۶ درصد کارمنداشو اب جارو کنه همین ،خدایی پیشنهاد خوبی نبود تو این صبی ،چکاره بی ۲ بی ۳ راستی اینگلیسی ها مخصوصا مخابراتش همه کافرن ؟ ما را چه به کافرها ما مسلمونیم خط ما با خط اونا فرق میکنه

نظرات بسته شده است.