مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات فارس در حال تخلیه ساختمان مرکزی برای فروش است

مخابرات ما- شیرازی ها در تماس با مخابرات ما گفته اند :مخابرات فارس در حال تخلیه ساختمان مرکزی برای فروش است

مخابرات ما- حرکت کلی شرکت مخابرات ایران طی چند سال اخیر بر خلاف جریان تجاری جامعه بوده است.با توجه به تورم موجود شرکتهای مختلف حتی شاتل -طبق شنیده ها- نقدینگی خود را به ملک تبدیل می کنند اما مخابرات بر خلاف آنان املاک خود را می فروشد تا سرویس هایی دایر کند که با قیمت های فعلی ارزش ارائه ندارد.

البته مخابرات باید روی توسعه سرمایه گذاری کند اما آیا این سرمایه باید از راه فروش املاک اصلی تامین گردد؟  در استانهایی که طرح های فیبر و نجما پیگیری می شود املاکی در لیست فروش قرارداده شده است که عموما در مراکز خرید اصلی شهر است.

تب فروش املاک و مستقلات آنقدر بالا گرفته است که برخی استانها اقدام به فروش مراکز تلفنی  و ستادی خود کرده اند.از جمله استان فارس که برای فروش ساختمان مرکزی خود به همراه اول در حال تخلیه ملک و توزیع و تقسیم کارکنان ستادی در بین مراکز تلفنی است.هر اداره در مرکزی دور از دیگران فعالیت خواهد کرد.

 

یکی باید از ستاد مخابرات ایران بپرسد با توجه به توزیع نامناسب بخش های ستادی این شرکت در سطح شهر تهران، چه منافعی عاید مخابرات ایران شده است جز تشتت و زیان! برای رفع این پراکندگی مضر، در سالهای گذشته شرکت مخابرات اقدام به ساخت دو برج کرد تا بتواند ستادش را از اجاره نشینی و توزیع نامناسب نجات دهد!

حالا اینک چه شده است که استانها این تجربه تلخ را دوباره می ازمایند!

 

پیش از این مشخص شده بود که مخابرات منطقه فارس قصد فروش کلیه ساختمان مرکزیش را به همراه اول دارد.جالب اینکه همراه اول در کنار این ساختمان زیبا در حال ساخت برج هایی برای آینده است! یعنی هم می سازد و هم می خرد! اما مخابرات ایران و استانها فقط می فروشند!

 

آنچه امروز به عنوان ساختمان در مخابرات به عنوان سرمایه دیده می شود حاصل ۵۰ سال سرمایه گذاری و خرید است در حالی که  اکثر آنان برای خرج روزمره فروخته شده و املاک صاحب سند اندکی باقی مانده است که قابل فروش است.

 

در طی این چند ماهی که ماجرای فروش ساختمان مرکزی مخابرات منطقه فارس را دنبال می کنیم حتی یک نفر برای توضیح با مخابرات ما تماس نگرفته است.اگر این طرح توجیه دارد چرا رسانه و کارکنان اقناع نمی شوند!؟

 

عمر مدیریت های ستاد مخابرات ایران حداکثر سه سال است! مدیران مناطق برای طرح های اینچنینی و برای خوشایند دیگران خود را به آب و آتش نزنند! فروش ملک خیانت به آینده است! امروز دیگر دکتر سرائیان نیست تا دلیل آن همه شتاب در کشیدن فیبر و درآوردن fat در جاهایی که اصلا ساختمانی در اطرافش نیست تا مشتری داشته باشد توضیح بدهد. امروز دیگر پوررنجبر،ابراهیمی و … نیستند که بخواهند برای زیان وارده به سیستم از طریق همکدی را جبران کنند! امروز دیگر ….

فردا هم دیگر این مدیران نیستند که زیانهای فروش املاک برای کشیدن فیبر در شهرهایی که مشتری ندارد را جبران کنند! اما شما مدیران خواهید بود! . حافظه تاریخی مخابرات به دلیل حضور رسانه ای به نام مخابرات ما بسیار قوی است.لذا مراقب باشید شتاب زده رفتار نکنید.هر چیزی باید توجیه اقتصادی داشته باشد!شما هر فیبری بکشید درآمدش فروش املاک را توجیه نخواهد کرد!

توضیحات بسیاری می توان نوشت اما کافی است فقط یک هفته صبر کنید و وقایع را دنبال کنید…. لطفا کمی به فکر مخابرات باشید!

 

1409090cookie-checkمخابرات فارس در حال تخلیه ساختمان مرکزی برای فروش است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
18 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام ساختمان مخابرات متطقه ۷ تهران در هفت حوض نارمک را هم فروختن !!؟؟

  2. عبدالرسول می گوید

    سلام.
    این مدیران مخابراتی نیستن که بفهمند این املاک از دست رنج گذشتگان خریداری شده. اینها آمدن برای نابود کردن نی برای آباد کردن…خاک…

  3. بازنشسته می گوید

    باسلام اینها وارث هستند وارث اصلا نه زحمت کشیده و نه قدر می‌داند برای همین همه چیز را به راحتی و باقیمت پایین می‌فروشد می‌رود دنبال کیف و خوشگذرانی

  4. ناشناس می گوید

    آقا سلام یعنی اگر یه کار اداری داشته باشی باید به شمال،جنوب،شرق،غرب،شمال شرقی و جنوبی و غربی اوووووو هر شهر برود.خدا رحمت کندمدیران قبلی رو که این همه املاک خریدن تا اینها بفروشند.
    باز بگید اونها س.ء استفاده می کردند.خب اگر سوء استفاده می کردن یه چیزی هم برای شرکت داشتند که تا امروز هرچه می فروشند تمام نمیشه.
    آقا قیمت آدم امروز تو بازار چنده. چون با فروش املاک که تموم بشه ،اگر خواستند آدمها رو بفروشند ضرر نکنیم.
    ای عدالت کجایی ؟؟؟؟¡¡¡¡

  5. ناشناس می گوید

    این املاک سرمایه ومیراث گذشتگان است ،بربادش ندهید.

  6. رنجبرازخراسان می گوید

    عزیزان این گروه ، با ندانم کاری دولتی ها شکاری را نشانه گرفته وان را ذبح کرده اند و حالا هم مشغول جداکردن گوشت هایش از استخوان هستند همراه اول گوشت قرمز بدون چربی و تلفن ثابت استخوای شکار میباشد وماکارمندان مظلون تماشاگر سلاخی انان هستیم

  7. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم از حقوق چه خبر لطفا این بار خواستید حقوق پرداخت کنید استان فارس را جزء استان های اول پرداخت کنید خیلی ممنون

  8. 38سال خدمت9درصد می گوید

    مگرمخابرات چقدرساختمان دارد؟این بارهم جستی ملخک .باربعدی چه میکنی.درضمن فروش ساختمان ارزش سهام را دربورس پایین میاورد.وبرای وزارتخانه ارتباطات هیچ فرقی بین مخابرات وسایرشرکتهای موازی بامخابرات قائل نیست .به عبارت سادهتر ورشکسته شدن مخابرات خواست اصلی واولویت اول دولت فخیمه است .ومطمئن باشید مخابرات هرگزبه دولت برنمیگردد.چون با اصل ۴۴مغایرت دارد(برگشت مخابرات به حالت دولتی).واین یعنی پذیرفتن شکست درخصوصی سازی که همه دولتمردان سنگ ان را به سینه میزدند.فقط به خاطر مدیریت غلط سهامدار عمده که مخابرات رامفت به چنگ اورد.ودربرخورد بامنابع انسانی خیلی ضعیف عمل کرد.حالازمان شکایت تک تک مخابراتی هاست (به قول سردبیر.مخابراتی ها) که همه به ۱-دیوان عدالت ۲-مجلس۳-اداره کار۴-بنیادامورایثارگران۵-استاندازیها شکایت کنند .که هر کارمند ضربدر۵تقریباهشتصدهزارنامه کوه راجابجامیکنه .بعدقدرت منابع انسانی به جشم میاد.اقای مدیر عامل چابک سازی یعنی اصلاح درمدیریت شما نه بیرون کردن اجباری کارگر.وگرفتن تعهد اسقاط حق قانونی شکایت مظلوم از کارفرمای ظالم.

  9. پرنده آبی می گوید

    سلام سردبیر جان

    فروش املاک توسط شرکت مخابرات ایران و خرید آن توسط همراه اول فقط یک شائبه را در ذهن متبادر می کند و آن این است که به زودی ( پس از خرید اعظم املاک توسط همراه اول ) تلفن ثابت که چیزی از آن باقی نمانده را مثل تفاله به دولت بر می گردانند.
    برخوردهای قهر آمیز با پرسنل و عدم پرداخت حق و حقوق آنها و ایجاد نارضایتی همه و همه این مسیر را برای سهامداران آسان می کند از طرفی همراه اول که سود خالص است به همراه کلیه املاکش ( املاک سابق تلفن ثابت) در اختیار بخش خصوصی و سهامدارانش باقی میماند و تلفن ثابت و کلیه پرسنل آن به دولت بر می گردد …
    اگر روند به همین منوال باشد این پیشبینی در آینده نزدیک رخ خواهد داد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عجب بابا
      بعدش دولت هم مثل یه چسر خوب تلفن ثابت رو میگیره و میگه بفرمایید تشریف بیارید سمت دولت؟
      این تفاله سرنوشتش چی میشه؟
      همین نالان دولت داره میگه کارمندای مخابرات زیادن ده هطار تاشو اخراج کنین

      1. پرنده آبی می گوید

        من نگفتم دولت راحت قبول میکنه
        بی شک دولت هم از این کار سر باز میزنه اما این روند برای دولت هم قابل قبول نیست چون زورش به مخابرات نمی رسه در نهایت مجبور به خرید تلفن ثابت میشه ( همانطور که سرانجام مجبور به افزایش تعرفه شد) البته این یک پیش بینی هست
        ما مثل شطرنج بازها با هر حرکت سهامدار و یا مدیران شروع میکنیم به پیش بینی حرکت بعدی
        بهر حال این پیام بماند برای آیندگان

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          عالیه
          شجاعت اعلام نظر و ابراز عقیده ستودنیست
          هر کسی این شجاعت رو داشته باشه برای من قابل احترامه

    2. ناشناس می گوید

      دولت نون خور اضافه میخواد چکار؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        آی بارک الله!
        قربون آدم چیز فهم!
        تا بحث دولت میشه برخی از خدا خواسته فکر میکنن فردا میشن کارمند دولت

  10. رضا می گوید

    سردبیر سلام ، این موضوع حقیقت دارد که مدیران از فروش املاک سود میبرند در واقع ذینفعند ؟؟؟ این مسائل بسیار در موردش بین کارکنان صحبت میشود . آیا تا بحال موردی بوده که این حرفا زده میشه . و این جمله معروف را داریم که میگن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      نه من چیزی ندیدم و نشنیدم

    2. حسنک وزیر می گوید

      سلام.بله..مدیرانی که املاکی را بفروشند درصدی از مبلغ فروش از طریق مدیریت املاک به انها درقالب پاداش پرداخت می شود….من چنین چیزی را از یکی از همکاران اداره حقوقی شنیدم….

    3. ناشناس می گوید

      سه درصد فروش

نظرات بسته شده است.