مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر شما- های وب در گلستان با فیبر وارد می شود

مخابرات ما- بر اساس اطلاع شما، های وب به گلستان آمده برای کشیدن فیبر

 

مخابرات ما- خبرهای مردمی مخابرات ما نشان می دهد شرکتهای اف سی پی به سرعت در حال توسعه فیبر نوری در استانها هستند.خبر (علیرضا) را بخوانید.

علیرضا

شرکت (های وب ) هفته آینده فیبر نوری را در شهر گنبد (استان گلستان ) استارت میزند . شنیده می شود که قرار است کار توسعه فیبر را در تمامی شهرهای استان طی چند ماه و بصورت ضربتی به اتمام برساند مشابه کاری که در  استان ایلام انجام داده است.

در حالی که صاحبان  مخابرات و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال ضربه زدن به صنعت ارتباطات کشور هستند شرکت های اف سی پی یکه تازی می کنند!

 

1409530cookie-checkخبر شما- های وب در گلستان با فیبر وارد می شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. 38سال خدمت9درصد می گوید

    سلسله سوالات ازسردبیر(۱)سردبیرجان سلام دراستان کرمانشاه بانصب کافونوری دریکنقطه ازشهرکرمانشاه وجمع اوری سیم مسی ازمرکز تا منطقه نصب کافونوری کلید خورده .ایا دراستانهای دیگرهم این کارانجام شده؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نه تنها دارن این کارها رو میکنن
      بلکه کافوهای مسی رو هم جایگزین میکنن
      منظورتونو متوجه نشدم

  2. فنی می گوید

    ضعیف نگه داشتن مخابرات و قوی کردن شرکتهای وزیران و مدیران مخابراتی بازنشسته حرکت ناجوانمردانه ای در حق کارکنان بیگناه مخابرات است

  3. هیچ بزرگ می گوید

    همه شون یکی هستند، برا سرگرم کردن نیروهای فلاکت زده هستند درآمد یه جا میره نگران نباشید هرچند جای نگرانی هم ندارد…ساده اید جهان سوم و خصوصی سازی

  4. ناشناس می گوید

    دمشون گرم ، بخدا هرکمکی از دست من بربیاد بهشون میکنم، شیر مادر و نان پدر حلالشون.
    مدیران مخابرات بدونن نه حمایت کارکنان را دارند نه رسانه ها و نه هیچ صنف و گروه دیگر.

  5. ناشناس می گوید

    مخابرات مریض دیگر نای به پا خواستن ندارد و نمی توان پیشرفت کشور را به آن وابسته کرد. پیشرفت کشور واجب هست و آرزوی موفقیت برای های وب دارم

  6. ناشناس می گوید

    های وب رو یک شرکت خصوصی کم اهمیت نبینید. به بالاترین ارکان کشور وصله و در عمل به یک کنسرسیومی ازبرندهای بزرگ اینترنتی گذشته تبدیل شده! مطلع باشید همینک های وب در حال ساخت بزرگترین دیتاسنتر کشور (و به ادعای خودشون بزرگترین در منطقه) هست و ظاهراً شبکه ملی اطلاعات وابسته به این دیتاسنتره! دیتاسنتر مذکور بسیار فراتر از دیتاسنترهای مخابرات ایران و حتی همراه اوله ظاهراً! و فوق العاده هم امنیتی هست ظاهراً! که مجدداً اثباتی بر این مدعاست که شرکت مذکور یک بازیگر کم اهمیت در حوزه ارتباطات کشور نیست.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بببینید
      تا چه زمانی نیازهای مردم باید به مخابرات وصل بشه
      مخابراتی که در گیر است با سهامداران بی خیر و برکت
      بالاخره دیگرانی می آیند حالا خوب یا بد می آیند

      1. ناشناس می گوید

        خب تفاوتی بین سهامداران های وب و مخابرات ایران وجود نداره! در عمل سهامدارانشون یکی هستند! اما اینکه چرا با مخابرات به این شکل برخورد میکنند، موضوعیه که احتمالاً فقط خودشونمیتونند پاسخ بدن.

      2. پرنده آبی می گوید

        متاسفانه وقتی دولت دید مخابرات به صورت انحصاری واگذار شد و تک محصول هم هست تصمیم گرفت این انحصار را بشکند اما وقتی دید fcpها توانایی رقابت با مخابرات را ندارند از طرفی ایرانسل و راستا نیز حریف همراه اول نیستند تصمیم بر این شد حمایت همه جانبه از رقیبان مخابرات شود و با درنتگنا قراردادن مخابرات و سنگ اندازی های مداوم مخابرات را در سطح دیگر رقیبان پایین آوردند یکی از حربه های آنها انتخاب مدیران ناکاربلد و تحمیلی از دیگر ارگانها بود و از طریق اونها انگیزه و روحیه را در پرسنل مخابرات نابود کردند حال که به هدف خود رسیده اند دولت متوجه شده برای پروژه ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری مخابرات توانایی لازم را ندارد پس تعرفه را افزایش داد اما مطالبات پرسنل مانع بود پس حمایت همه جانبه برای کاهش هزینه های نیروی انسانی انجام داد غافل از اینکه این مخابرات بدون نیروهایش هیچ نیست و البته چند سال بعد این را میفهمد

      3. درخط فلاکت می گوید

        حال وروز مخابرات هم تحت تاثیرکشور است مملکت گل ‌گلستان نیست که مخابرات ازقافله جامانده باشد

  7. 38سال خدمت9درصد می گوید

    دراینده نه چندان دوراثری ازمخابرات نیست.شرکتهای اف سی پی بااستفاده ازتکنولوژیهای جدیدوبااستفاده اززیرساخت های نوین شبکه کشوررادردست خواهندگرفت .مثل ایرانسل باکمترین پرسنل درحال رقابت بااپراتوراصلی یعنی همراه اول است .دراین میان شرکتهای فاقدمدیریت کارامد ونداشتن برنامه برای افقهای توسعه درحال درجازدن وعقب افتادن هستند.

  8. ناشناس می گوید

    خوب کاری میکنند،رقابت یعنی همین

نظرات بسته شده است.