مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بهره‌برداری از دو طرح مخابراتی در اردستان

مخابرات ما -رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان از بهره‌برداری دو طرح مخابراتی در شهرهای اردستان و مهاباد خبر داد.

مخابرات ما (مالکی)-حمیدرضا ترکیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با اجرای پروژه جایگزینی کابل مسی مرکز مخابرات اردستان با تجهیزات فیبر نوری، سرویسِ اینترنت بیش از ۱۰۵۰ مشترک شهر اردستان بهبود یافت.

وی افزود: هزینه اجرای این پروژه ۱۵ میلیارد ریال بود که با اجرای آن مشکل واگذاری تلفن ثابت به مشترکین و اماکن واگذاری با به روزترین سیستم اینترنت حل می‌شود. در حال حاضر اداره مخابرات می‌تواند به همه مشترکین شهر اردستان اینترنت نسل جدید یا اینترنت VDSL ارائه کند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان در خصوص گلایه شهروندان درباره سرعت اینترنت، تصریح کرد: در شهر اردستان با بسترسازی که برای زیرساخت خدمات انجام شده هیچ گونه مشکلی برای دریافت اینترنت پرسرعت وجود ندارد، ولی نصب فیلترشکن‌ها سرعت اینترنت را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد که باعث گلایه مشترکین شده است.

ترکیان با اشاره به راه‌اندازی سایت جدید تلفن همراه شهر مهاباد، گفت: بیش از سه سال است پیگیر راه‌اندازی این سایت که به صورت فول تکنولوژی است و با هدف افزایش سرعت اینترنت و ارتقای پوشش مخابراتی برای مشترکین است، بودیم. برای راه‌اندازی از این سایت حدود ۱۰۰ میلیارد ریال از محل شرکت ارتباطات سیار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی از این سایت تمام مشترکین شهر مهاباد و روستاهای اطراف و محور ترانزیت اردستان به کاشان می‌توانند از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

1411430cookie-checkبهره‌برداری از دو طرح مخابراتی در اردستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.