مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سلیمانی ویژه مخابرات ایران در کرمان

مخابرات ما- مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان با حضور مدیر عامل مخابرات ایران
مخابرات ما – منبع خبر -سایت مخابرات ایرانمراسم سومین سالگرد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۱ در کرمان برگزار و به صورت زنده در سراسرکشور پخش شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ،همزمان با آغاز دهه دوم فاطمیه ، سوگواری وفات حضرت فاطمه زهرا (س) و در آستانه سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ،سیدالشهدای جبهه مقاومت ، مراسم سومین سالگرد سردار دل ها در گلزارشهدا برگزار وبه صورت زنده ازدرگاههای الکترونیکی این شرکت پخش شد.

براساس این خبر ،این مراسم با حضور مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاونان و جمعی از مدیران شرکت مخابرات ایران ومدیر مخابرات منطقه کرمان ،روز یکشنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برگزار و به صورت زنده پخش شد .

لازم به ذکر است ،این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ،سخنرانی آقای سلطانی ، آغاز شد و با تجلیل ازخانواده های شهید  امنیت سید حمید رضا هاشمی و شهید عباس زاده به عنوان شهدای مخابرات و مدافع حرم، و پخش کلیپ ادامه پیدا کرد.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت از گلزار شهدای بین المللی کرمان حضوری، و برای سراسر کشور از درگاه های آنلاین به نشانی سایت شرکت مخابرات ایران www.tci .ir/live به صورت زنده پخش شد.

گزارش دوم و کامل مراسم این روز را  در سایت مخابرات ایران بخوانید.
1412460cookie-checkمراسم سومین سالگرد سردار شهید سلیمانی ویژه مخابرات ایران در کرمان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
32 نظرات
  1. یا حق می گوید

    سلام جناب سلطانی کسی از کسی دم میزند راهش را برود شما کجا و شهید سلیمانی کجا او جانش را فدا کرد ولی تو حاضر نیستی حق وحقوق معوقه وبحق بازنشستگان وکارکنان را بپردازی. قضاوت با شما

  2. آگاه همدانی. می گوید

    https://fararu.com/fa/news/597713/%D8%AD%DA%A9%D9%85-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA
    حکم فرماندهی سردار اشتری در فراجا پایان یافت.
    آقای سلطانی ، جا باز شد برات ! لطف کن برگرد نیرو انتظامی.
    این هم لینک خبرش.
    با یه استعفا خوشحالمون کن برو نیرو انتظامی

  3. مجید می گوید

    امروز نیرو های سابق شسکام در گیلان را که با پیمانکاران جدید قرار امضا نکردند،ورود ممنوع به مراکز مخابراتی کردند.الهی حاج قاسم به کمرتون ……!

  4. بازنشسته می گوید

    سلام واقعا نظر دوستان و پیشکسوتان بحق بود اگر جناب این پیام ها به گوشش رسیده یا دیده باشه از خون شهیدان خجالت نمیکشه از حاج قاسم خجالت باشه البته جناب سلطانی اگر بر مزار. حاج قاسم حضور پیدا کرده حتما از قساوت قلب کم شده و حق را به حق دار می رساند

  5. 38سال خدمت9درصد می گوید

    سلام برملت امام حسین.

  6. خیری می گوید

    یکی سردار بود این یکی سربار

  7. عربزاده می گوید

    جناب آقای سلطانی چطور شما روتون میشه بفرمایید ما از مکتب حاج قاسم هستیم ….. اگه این بود اینقد حق ۶۰۰۰۰ هزار خانواده مخابرات را نا حق نمیکردی

  8. ناشناس می گوید

    خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی وما رستگار لبیک یا حسین_لبیک یا زینب

  9. بی اعتماد می گوید

    سلام جناب سردبیر.خدا وکیلی اگه بدمیگم کامنتم و حذف کن.به نظرت کسی باور میکنه اینا الان از روی نیت صاف و خالص با شهدا و آرمانهاشون تو این مراسم شرکت کرده اند.اینایی که دو ساله کارد گذاشتن تو گردن بچه های ایثارگر مخابرات حالا میرن تو مراسم سردار دلهای عزیز که جز برای رضای خدا و خلق خدا قدم برنداشت.آخه که باور میکند در این جهان اشک تمساح را.یه ضرب المثلی هست میگه اگه بقرنم که قربکم اگه نگم میترکم.
    پاورقی:بقرنم یعنی قور قور کنم
    قربک یعنی قورباغه

  10. محمد22 می گوید

    کاش رفتن به این مراسمات تلنگری باشه که مسئولین کمی بخودشن آیند که اونیکه سردار دلها شد خودشو فارغ از این دنیا دید و در خدا غرق شد و همیشه یار مظلوم بود و دشمن ظالم و همیشه برای حق قدم برداشت و دستگیر همه بود او امام حسینی بود و در نهایت به معبودش رسید ولی متاسفانه حضرات فکر میکنند دنیا در ید قدر آنهاست و بر کرسی قدرت نشسته اند و حق و حقوق افراد زیر دستشون رو زیر پای خودشون له کرده و همکار را چه شاغل و چه باز نشسته را با این مدیریت …… شرمنده خانواده اش کردند !!!!!!!!!!!!!

  11. ناشناس می گوید

    ادا در نیارید ! مثل سردار سرتون رو برای مخابرات و از همه مهمتر کشورتون گرو بگذارید!

نظرات بسته شده است.