مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ارائه خدمات مناسب به مشتریان از اهداف کاری مخابرات قزوین است

مخابرات ما -مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: ارائه خدمات مطلوب و سرویس های مورد نیاز از اهداف مخابرات قزوین است.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدرضا مدیر مخابرات منطقه قزوین در دیدار با اقبالی، مدیرکل سازمان بازرسی استان ، ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های مخابرات منطقه اظهار کرد: تمام تلاش کارکنان مخابرات استان ارائه خدمات مطلوب و سرویس های مورد نیاز به عموم مردم استان است تا بتوانیم رضایتمندی آنان را بدست آوریم.

نصرآبادی افزود: با واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی در سال ۸۹ ، شرکت های مخابرات استانی و به تبع آن با تغییر رویکرد به مناطق مخابراتی با همان شرح وظایف در راستای توسعه روزافزون و ارائه سرویس های مخابراتی به مردم ، تلاش های مضاعفی را آغاز کردند ، به طوریکه هم اکنون در سطح استان قزوین دارای ۴۲۵هزار شماره تلفن ثابت ، بیش از ۱۰۰ هزار سرویس باند پهن و بیش از ۱ میلیون و هشتصد هزار مشترک تلفن همراه  هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای تسهیل امور و دسترسی مشتریان، هم اکنون بسیاری از امور توسط دفاتر پیشخوان که ایده ی شکل گیری آن ، توسط شرکت مخابرات بوده و بخش دیگر به صورت الکترونیکی ارائه می شود و در راستای مشتری مداری ، علاوه بر ثبت و پیگیری شکایات در سامانه شرکت مخابرات ایران همکاری خوبی با سازمان بازرسی استان در این خصوص داشته و داریم و هدف ما کاهش شکایات مشتریان و افزایش رضایت آنان از سرویس های مخابراتی است.

مدیر مخابرات منطقه ضمن تشریح اقدامات مخابرات منطقه در دوران همه گیری کرونا گفت: با توسعه فنی و افزایش ظرفیت، تلاش کردیم تا خدمات در حوزه های آموزش، کسب و کارها و خدمات الکترونیکی دچار وقفه نشود و به بهترین نحو انجام گیرد ، حتی در حوزه های روستایی ، بیش از ۱۳۰ روستا با ارتقاء تکنولوژی یه ۳G و ۴G ارتقاء یافت.

وی پروژه ی فیبرنوری طارم که هم اکنون بیش از  ۹۶ درصد پیشرفت دارد را از فعالیت های ماندگار عنوان کرد و گفت: بدنبال ارائه سرویس های نوین و اجرای پروژه ی نجما که به صورت پایلوت کشوری در استان آغاز شده ، هستیم.

نصرآبادی با اشاره به عدم تغییر تعرفه طی ۱۲ سال گذشته گفت: یکی از مشکلات مخابرات منطقه، عدم پرداخت مبالغ کارکرد سرویس توسط دستگاه های اجرایی استان است که طی چند سال گذشته پرداخت نشده و حجم این بدهی ، مشکلات متعددی در راه توسعه و ارائه خدمات مخابراتی ایجاد کرده که می بایست برای حل این مشکل تدابیر لازم انجام شود تا مخابرات منطقه دچار وقفه در راه ارائه خدمات به مردم نباشد و در این خصوص خواستار کمک سازمان بازرسی استان شد.

مدیر مخابرات منطقه قزوین ، ضمن امادگی تیم فنی مخابرات استان برای انتقال دانش به دیگر دستگاه ها و تعامل و مشارکت با سازمان بازرسی گفت: ما همواره در کنار دستگاه های خدمات رسان بوده و هستیم و با تمام توان در برنامه های استان نظیر اجرای انتخابات ، سفر ریاست جمهوری و … مشارکت لازم را داشته ایم.

اقبالی مدیرکل سازمان بازرسی استان در این دیدار گفت: مجموعه مخابرات اقدامات خوبی انجام داده و فعالیت ها با تدبیر انجام می شود و عملکرد آن راضی هستیم.

وی در ادامه افزود: رویکرد ما حمایتی و صیانتی است و مبتنی بر پیشگیری.تلاش می کنیم با تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی بتوانیم به آنها در راه اقدامات وعملکردهایشان کمک کنیم.

1413960cookie-checkارائه خدمات مناسب به مشتریان از اهداف کاری مخابرات قزوین است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.