مخابرات ما -شریف خانی، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت مهاجرت به منابع درآمدی متنوع و متفاوت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت: شرکت مخابرات ایران با رویکرد تحول گرایی و استفاده از اصول اقتصاد دیجیتال، به سمت روش های جدید درآمدزایی همگام با فناوری روز جهان حرکت کرده و در این مسیر، در تلاش است همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.
مخابرات ما (مالکی)-به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر شریف خانی در نشستی که امروز شنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۱به منظور بررسی راهکارهای توسعه راهبردی در مخابرات منطقه خوزستان با حضور عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات، معاونین ستادی، و مدیران مخابرات مناطق و شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در آینده با استفاده از روش های جدید سرعت های بسیار بالاتر و ارائه کامل SLA کسب درآمد کرده و همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.
وی افزود: کشور و دولت و در زیرمجموعه آن، شرکت مخابرات ایران دچار محدودیت هایی است که نباید مانع تلاش برای دستیابی به فناوری روز شود.
شریف خانی با اشاره به لزوم مهاجرت به منابع درآمدی متنوع و متفاوت اذعان داشت: شرکت مخابرات می تواند در آینده با استفاده از روش های جدید سرعت های بسیار بالاتر و ارائه کامل SLA کسب درآمد کرده و همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار شرکت مخابرات در منطقه خوزستان، با اشاره به موانع اساسی توسعه راهبردی مخابرات در یک دهه گذشته اظهار داشت: با توجه به دگرگونی های صورت گرفته و حمایت های دولت فعلی، مدیران کارکنان و بدنه کارشناسی مخابرات نیز لازم است با پیاده سازی روش های ابتکاری و ایجاد خلاقیت در مخابرات مناطق در اجرای راهبرد تجاری و توسعه کسب و کار سازمانی کوشاتر از گذشته باشند.
شریف خانی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این نشست با اشاره به پیشنهادهای مطروحه و همچنین محدودیت های موجود در کشور گفت: کشور و دولت و در زیرمجموعه آن، شرکت مخابرات ایران دچار محدودیت هایی است که نباید مانع تلاش برای دستیابی به فناوری روز شود.
وی افزود: حضور سلطانی در هشت منطقه به عنوان کلان شهر برای حل مشکلات، سیاست برنامه ریزی شده ای است که امکان ملاقات چهره به چهره و رویارویی با مشکلات و شنیدن انتقادات و پیشنهادات را فراهم می آورد.
شریف خانی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد هر کدام از این ۸ منطقه عنوان کرد: هرکدام از این ویژگی ها می تواند وجه تمایز و همچنین انتظاراتی متفاوتی برای توسعه و رشد صنعت مخابرات در آن منطقه داشته باشد.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود در منطقه خوزستان که یکی از این هشت منطقه است به عنوان شهری که به دریا، صنایع و بنادر و پتروشیمی دسترسی دارد و همه این ها نیازمند اتصال به شبکه مخابراتی و بهره برداری از خدمات مخابرات هستند، می توان با صدور مجوز به مراکز به جذب مشتریان جدید کمک کرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت اولویت بندی و ارزش گذاری در کارها گفت: اگر بین دو اولویت مهم سازمان یعنی کاهش هزینه ها و افزایش درامد هستیم، می توانیم با اولویت قراردادن افزایش درآمد به بهره وری و توسعه ای همگام با نیازهای مشتریان رسیده و با تحولی اساسی نیازهای رو به تزاید مشتریان را در اقتصاد دیجیتالی شده امروز، برآورده سازیم.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات همچنین گفت: تمام نظرات و داده های حاصل از این دیده بانی باید تبدیل به شهود رقومی شود یعنی تصمیم گیری بر اساس داده های رقومی انجام شده و اساس تصمیم سازی های مدیران رده بالا قرار گیرد.
14164300cookie-checkشرکت مخابرات ایران با راهبرد تحول گرایی در رفع نیازهای مشتریان همگام با فناوری حرکت می کندno
دیدبانان دلسوز درمناطق دور افتاده بجنبید آقای شریف خانی اعلام آمادگی کردندهرچه زودتر مشکلات مناطق محل خدمتتان را حل کند آقای شریف خانی اقاشما کجا بودید به دادمابرسید آقای شریف خانی چندین سال است بهره وری ندادند رفاهیات را فریز کردند حق جذب راکم کردند پول مناسبت ها راندارند خداشماراحفظ کند من الان فهمیدم که ما اشتباه میکردیم بابا این مسئولان مشکلات رانمی دانستندبخصوص آقای شریف خانی
سلام دوست عزیز
ایشان جایی نبودند در هیات مدیره بوده و هستند ضمنا ایشان جزو کسانی هستند که مخالف پرداخت حق و حقوق بازنشستگان و همچنین جزو ارائه دهنده نظریه مازاد بودن تعداد کارکنان هستند
ضمنا ایشان دیر جنبیده رقبای مخابرات بازارهایی که مد نطر هستند قبلا و زودتر بدست گرفته اند هیات مدیره و مدیرعامل مخابرات که جمع چند نفره هستند و هرکدام اطرافیانی دز مخابرات ایران دارند چندگانگی در حوزه مدیریت مخابرات بدلیل وابستگی یکی و یا دو نفر از هیات مدیره و مدیرعامل به چند نفر پشتوانه خود باز ایجاد جو غیر مدیریتی شده و این حرفها که می زنند فقط سیاسی هست زیاد دلگرم نباشید مگر اینکه با هماهنگ شدن پشتوانه ها و یا حذف پشتوانه ها یک مدیریت یک پارچه ایجاد شود
مخابرات ایران اصلا” منافع خودش و سازمانش رو نه میشناسه و نه براش مهمه ؛ سازمانی که باید متولی اول طرحهای مخابراتی باشه متولی فیلترینگه ؛ هنوز نمیدونه منافعش در گرو رضایت مشتریانشه ؛ با ریزش بیش از پیش مشتریان وفادارش به قهقرا میره و همین الانش هم در مسیر سقوطه ؛ رضایتی که هیچ جا وجود نداره ؛ نه مشتری و مشترک راضیه ؛ نه کارمند راضیه ؛ نه پیمانکاران توسعه و نگهداری راضین؛ نا رضایتی و خودخواهی برکت رو هم ازین سازمان برده ؛ همین الان هم برای اعلام ورشکستگی این سازمان دیره