مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درآمد ۲۷.۳ هزار میلیاردی همراه اول

مخابرات ما (مالکی)-شرکت ارتباطات سیار ایران با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه، ۲۷.۳ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی و ۷۲۱ ریال سود برای هر سهم محقق کرد.
به گزارش بورس پرس، شرکت ارتباطات سیار ایران با سرمایه ۴٫۷ هزار میلیارد تومانی ، صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه سال مالی جاری را منتشر کرد. بر این اساس، “همراه” در این مدت بالغ بر ۲۷٫۳ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی، ۳٫۴ هزار میلیارد تومان سود خالص و ۷۲۱ ریال سود برای هر سهم محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۳۰ و ۸ درصدی روبرو شد. سود ناخالص نیز با رشد ۲۱ درصدی به ۷ هزار میلیارد تومان رسید.

1416570cookie-checkدرآمد ۲۷.۳ هزار میلیاردی همراه اول

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ravy می گوید

    ۸۹درصد سهام همراه اول به شرکت مخابرات ایرات تعلق دارد و ننه من غریبم درآوردن مخابرات و نالیدن از نداشتن پول سیاه بازی بیش نیست.
    یادم میاید سالها پیش در همسایگی مغازه پدرم یه مغازه قصابی بود که پدر و پسری با هم شراکتی کار میکردن و از روستاها احشام رو به نسیه خریده ودر مغازه نقد میفروختن و روستایی ساده دل پس از مدتها سر دوانیده شدن وقتی طلب پول خود را میکرد پدر و پسر با هم درگیر میشدند و انواع الفاظ ناشایست را حواله هم میکردند که این بی پدر فروخته و پولش رو به جیب زده و قس علیهذا و روستایی ساده دل اونهارو از هم سوا میکرد و مهلت دوباره ای به آنها میداد حال حکایت ما کارکنان و مخابرات بی شباهت به این روایت نیست

  2. مجید می گوید

    خدا قوت پهلوان نان پدر شیر مادر حلالت قهرمان همین فرمان را بری تا آخرسال پول بیشتری به جیب میزنی

  3. Safa0421 می گوید

    سلام توروخدا می بینی پدر ما دراومد همراه اول و تا اینجا رسوندیم اما دریغ از ی پا پاسی منفعت چه هرج و مرجی همراه که در شکم مخابرات متولد شد ما بزرگش کردیم جدا کردن براش کارمند گرفتن حقوق و رفاهیات و کلی … من فقط موندم تو این مملکت همه همکاران از قشر انقلابی ایثارگر خدا یکی نیست بگه شما ۱۴ سال ندای حق طلبی سر دادید بیایید کمکتون کنم صحبت ی نفر و چند نفر نیست ۶۰۰۰۰ نفر همه عیال وار با این اقتصاد بیمار و افسار گسیخته بعضی موقع ارزو میکردم تو این نقطه از زمین چشم باز نمیکردم بخدا حرفهایی تو دلم دارم که که اگه ازادی بیان بود با صدای بلد فریاد میزدم و همه رو به زبون میاوردم اما تا دهان باز کنی معلوم نیست فردا چی میشه مدیران مخابرات و همراه الهی یک ریال از این پولها را نخورید

  4. صدای حق می گوید

    نوش جون سهامداران و مدیران و پاداش بگیران و بقیه

  5. همکا ر می گوید

    به ما چی می رسه؟ خدا باعث و بانی شو لعنت کنه

  6. علی می گوید

    برعکس مخابرات دعای خیر کارکنانش پشت سرش بود

نظرات بسته شده است.