مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آیا ایثارگران شرکتی مخابرات «به زودی» تبدیل وضعیت می‌شوند؟

مخابرات ما -درحالیکه یکسال از بازه زمانی اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گذشته، مدیرعامل مخابرات خبر از آماده شدن طرح تبدیل وضعیت این نیروها داده است.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش خبرنگار ایلنا، تبدیل وضعیت ایثارگران نهادها و دستگاه‌های اجرایی، تکلیف قانون بودجه سال ۱۴۰۰ است؛ تا پایان سال قبل، اقدام قابل توجهی برای تبدیل وضعیت ایثارگران در بسیاری از دستگاه‌ها از جمله مخابرات صورت نگرفت؛ در برخی نهادها مثل وزارت نفت، مقدمات کار فراهم شد و باقی روند به سال جاری موکول شد.

ایثارگران مخابرات در مورد این تاخیر می‌گویند: بایستی تا امروز احکام رسمی ایثارگران شرکتی مخابرات صادر می‌شد اما متاسفانه در این زمینه تعلل جدی صورت گرفته است.

آن‌ها از رایزنی با نمایندگان مجلس و تمام مقامات مسئول خبر می‌دهند و می‌گویند: بعد از ماه‌ها تاخیر گویا به تازگی طرح تبدیل وضعیت تدوین شده و قرار است اجرا شود.

امروز (بیست و چهارم بهمن)، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  در این خصوص گفت: در شرکت مخابرات در زمینه منابع مالی مشکلاتی داشتیم و این شرکت در وضعیت شکننده‌ای قرار داشت. از گذشته هرگونه جذب و تغییر وضعیت استخدامی توسط هیات مدیره ممنوع اعلام شده بود و شاهد تعدیل نیرو‌هایی نیز بودیم.

سلطانی با تاکید بر اینکه در حال تهیه مقدمات اجرای تبدیل وضعیت کارکنان شرکت مخابرات هستیم تا قانون اجرا شود، عنوان کرد: تعداد افراد مشمول این قانون در شرکت مخابرات مشخص است و بر اساس آیین نامه کار را پیش می‌بریم.

حالا ایثارگران شرکتی مخابرات می‌گویند: آیا به زودی کار تبدیل وضعیت به سرانجام می‌رسد؛ آیا احکام جدید قبل از پایان سال صادر می‌شود؛ توقع داریم زمانبندی دقیق و روشن اعلام کنند به این معنا که با این طرح ادعایی جدید، چه زمانی دقیقاً کار به انجام می‌رسد.

1419030cookie-checkآیا ایثارگران شرکتی مخابرات «به زودی» تبدیل وضعیت می‌شوند؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    از تبدیل وضعیت چه خبر
    هر اخباری تو هر ستون و صفحه ایی میخونید چند ماه بعد بیاد و اون ستون رو مجدد نگاه کنید ، مثل جوک شده طرح تبدیل وضعیت ایثارگران
    ریس ها دور هم جمع می شوند می خندن به ریش امثال ما و حقوق و پاداش بالا می گیرند و می روند

  2. یاوری می گوید

    پدران ما باید به جای رفتن به جبهه باید ما رو می فرستادن به آمریکا و اروپا درس میخوندیم مثل محمودزاده برمی گشتیم و الان از رسمی مخابرات هم ارزشمون بیشتر بود. کاری که من به فرزندانم خواهم کرد …

  3. رحمان می گوید

    حسادت کار خوب و پسندیده ای نیست

    1. مصطفی می گوید

      حسود زیاد است

  4. Sm می گوید

    منایثارگرم با۲۵سال سابقه زیردیپلم ولی مدرکی ازمانخواستن چون لیسانس نداریم پس جنگ هم نرفتیم مخابرات فقط لیسانسهاروایثارگرمیدونه ماآدم نیستیم

    1. هادی می گوید

      همه لیسانسا رو زدن فقط تو موندی

  5. قنبری می گوید

    ایثارگران بهترین بهانه افزایش تعرفه ها ! به نام ایثارگران و به کام آقای محمودزاده و سلطانی

  6. ایثارگر شرکتی می گوید

    واقعا متاسفم برای شما ها که دیگه نمیدونید چی بگین

  7. حقیقت تلخ می گوید

    فورا محمودزاده زد زیر حرفش ،واقعا منظور مخابرات از مسخره کردن ایثارگرا چه منظوری داره !بسه خجالت بکشید

    1. میثم می گوید

      سلام.مدرک رو کنید کجا گفته؟

    2. هادی می گوید

      پس چی شد ،؟دروغ ،! چه دنیایی به خاطر ریاست چه دروغهایی می گین

نظرات بسته شده است.