مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۱۲۵ هزار مشترک اینترنت ثابت در استان همدان

مخابرات ما -مدیر عامل مخابرات استان همدان گفت: در استان همدان ۱۲۵ هزار مشترک اینترنت ثابت با بهره‌مندی از زیرساخت‌های مخابراتی ای دی. اس. ال، وی. دی. اس. ال و اف. تی. تی. اچ وجود دارد.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش رکنا از همدان، محمد علی گرزین  با بیان اینکه ۶۰۰هزار مشترک تلفن ثابت در استان از خدمات بهره می گیرند، افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت استان حدود ۳۰٫۸ است.

وی به راه‌اندازی سامانه فایو.جی با هدف ارتقای خدمات اینترنت سیار در دستور کار اپراتور همراه اول اشاره کرد و افزود:
امسال برای شهر همدان یک سامانه فایو.جی در محدوده سعیدیه با هدف ارتقای خدمات اینترنت سیار در دستور کار اپراتور همراه اول قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان‌ با اظهار اینکه مخابرات برای ارائه خدمات به‌روز همه تلاش‌های سرمایه‌گذاری خود را بر اساس شرح وظایف انجام می دهد، اضافه کرد: حمایت دریافت‌کنندگان مورد تاکید است و انتظار داریم تا مشترکان و دریافت کنندگان خدمات پرداخت به موقع داشته باشند.

گرزین ادامه داد: مشکل فعلی مخابرات در شهر همدان نبود همکاری مردم برای نصب آنتن‌های جدید و ارتقای ارتفاع آنتن‌ها است که برای رفع این مشکل فعلا از همکاری دستگاه‌های دولتی برای راه‌اندازی سایت جدید استفاده می‌کنیم.

مدیر عامل مخابرات استان همدان تصریح کرد: در این حوزه ضرورت دارد که آنتن‌های مخابراتی برای توسعه ارایه خدمات از ارتفاع‌های ۲۴ یا ۳۲ متر به ۴۸ متر ارتفاع برسد که نیاز به فضای بیشتری برای نصب تجهیزات به نسبت سطح استقرار آنتن‌های قبلی داریم.

گرزین با اظهار اینکه امسال تعهد مخابرات منطقه همدان افزایش پهنای باند تی. دی ال. تی ای با ۴۵ سامانه است که ۳۹ سامانه از این تعداد در همدان است ، افزود: در شهر‌های ملایر و نهاوند هر کدام ۲ سامانه وجود دارد و همچنین ۹۷ سامانه نیز استفاده از روش مایمو است یعنی با راه‌اندازی این سامانه‌ها و اجرای دستور‌العمل‌های مخابراتی پهنای باند ۱۶ برابر شد.

گرزین ایجاد زیر ساخت فیبر نوری را از سال ۹۴ اعلام کرد و افزود: مقرر شد در کشور ۲۰ میلیون پورت واگذار شود اکنون برای استان همدان در این بستر مخابراتی ۳۴ هزار پورت خدمات ایجاد شده است.

وی با عنوان اینکه در استان همدان ۱۲۵ هزار مشترک اینترنت ثابت با بهره‌مندی از زیرساخت‌های مخابراتی ای دی. اس. ال، وی. دی. اس. ال و اف. تی. تی. اچ وجود دارد، اضافه کرد: هر یک از این خدمات مخابراتی به نسبت نیاز مشترکان مزایای خاص دارد و باید گفت که ۶۰۰هزار مشترک تلفن ثابت داریم ؛ ضریب نفوذ تلفن ثابت استان حدود ۳۰٫۸ است.

1419290cookie-check۱۲۵ هزار مشترک اینترنت ثابت در استان همدان

نظرات بسته شده است.