مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فردا دوشنبه،جلسه تصمیم گیری در کمیسیون اصل ۹۰

مخابرات ما – فردا دوشنبه،جلسه تصمیم گیری در کمیسیون اصل ۹۰ تشکیل می شود
مخابرات ما- بر اساس خبرهای رسیده به مخابرات ما، فردا دوشنبه جلسه کمیسیون اصل ۹۰ به مخابرات ایران و مسائل آن اختصاص یافته است. گفته می شود در این جلسه تصمیم نهایی در مورد مطالبات شاغلین و بازنشستگان  گرفته خواهد شد.
قطعا شما هم شنیده هایی دارید که نتایج جلسات چه بوده است.پرداخت یک ماه رفاهیات بازنشستگان، خارج کردن رفاهیات شاغلین از فریز و پرداخت تفاوت  آن با سال ۱۴۰۰  در این جلسه تعیین تکلیف می شود.
دعوت شدگان به جلسه کمیسیون اصل ۹۰ در خبر بعدی اعلام می شود.
1419900cookie-checkفردا دوشنبه،جلسه تصمیم گیری در کمیسیون اصل ۹۰

Please rate this

0 1 2 3 4 5
24 نظرات
  1. ادم ابوالبشر می گوید

    سلام . تا حالا دیدین یا شنیدین تیشه دم خودشه بتراشه . کمیسیون اصل ۹۰ چه . جلسه چه به یگانگی خدا همش سرکاریه . همه چیز روشنه جلسه چه معنی داره . مطالباتیه . حق وحقوقیه طبق قانون پرداخت بکنن. اگر قراره پرداخت بشه . اگه نه . خدا ریشه گناهکارشانه در بیاره .اگر خدا هست که هست . انشاالله نه در دنیا ونه در اخرت خیر نبینن .

  2. ناشناس می گوید

    به نظر می رسد مجلس اقتدار لازم برای برخورد با ستاد اجرایی را ندارد. در روزهای گذشته لابی گری ها و مذاکراتی در سطح ستاد و مجلس صورت گرفته است . وزیر نمایندگان را قانع نموده که مشکلات اصلی هزینه های کارمندان است .وزیر از مهلکه جان سالم به در برده و استیضاح او یک داستان نیمه تمام است. بر سررسمی نمودن ایثارگران توافق شده است.البته قرارداد مستقیم با شرکت نه رسمی مثل کارکنان . سلطانی و هیات مدیره باقی ماندند. هیات مدیره به مجلس قول داده سال بعد مطالبات را پرداخت نمایند .انهم از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ ولی این وعده عملی نخواهد شد.ضمنا از نقش جناب زارع خانقاه بگویم که تحلیل های مالی ایشان در تصمیم گیری ها حرف اول را می زند.ببخشید اگر زیاده روی کردم.

  3. ناشناس می گوید

    سیییییییییی سال خدمت .خودتون تشریف ببرید دوست عزیز. چرا دست و پا میزنید

  4. طاها می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    با آرزوی سلامتی برای جنابعالی
    خواستم یاداوری کنم هرسال بخشی از مطالبات در یک یا دو مرحله واریز می شود
    ولی امسال فرق دارد
    علت
    امسال پرداختی آن مختص به کسر رفاهیات سال ۱۴۰۱ عملا از حقوق زدن و با نرخ ۱۴۰۰ هست یعنی هیچ پسرفت
    در انتها نتیجه می گیریم عملا کاری و حرکتی خواستی زده نشد از طرف کمیسیون با این همه خبر و اطلاع از بدبختی و طلبکاری کل پرسنل فقط به نفع سهامدار حرکت کردن
    وقتی نماینده مردم نتواند قدمی بردارد باید فاتحه مطالبات خوند . تمام

  5. مقصودی می گوید

    باسلام خدمت همکاران گرامی ، البته فکر کنم منظور سردبیر مناسبت های امسال باشد که در حقوق بهمن و براساس جدول و حداقل حقوق سال ۱۴۰۰پرداخت میشود، والا رفاهیات که هر ماه و براساس جدول ۱۴۰۰پرداخت میشود . مشکل پرداخت رفاهیات و مناسبتهای ملی و مذهبی براساس جدول ۱۴۰۱

  6. توکل بخدا می گوید

    سلام برمنتظران نتیجه جلسه کمسیون اصل ۹۰مجلس .جواب مدیران مخابرات خلاصه ومطلوب ملک میفروشیم میدهیم یعنی کشک ویامنایع اش مشخص کردیم سال آینده میدهیم .الی برکت الله

  7. افشین می گوید

    متاسفانه طبق معمول از مجلس کاری بر نمیاد.
    همه با هم دستشان توی یک کاسه است .
    مطمئن باشید هیچوقت منافع کارفرما را به خاطر ما ندیده نمی گیرند.
    تجربه ثابت کرده است که قلدرها فقط زبان زور حالیشان میشه.
    انشاالله قدرتمان را نشانشان خواهیم داد.
    ظلم پایدار نیست.

  8. ناشناس می گوید

    ما از مجلس شورای اسلامی بویژه کمیسیون اصل ۹۰ می خواهیم افزایش تعرفه های مخابرات را به حالت برگرداند یعنی فریز کند همانطور که مخابرات حق و حقوق قانونی ما را فریز کرده

  9. ذره بین حقیقت یاب. می گوید

    https://rc.majlis.ir/fa/agenda/show/1757753
    با سلام خدمت سردبیر محترم رسانه ی صنفی مخابراتما در بالا لینک برنامه های کمیسیون های مجلس رو قرار دادم و عکس فعالیت کمیسیون در روز دوشنبه رو هم قرار میدهم .
    برنامه ای برای مخابرات ندارد کمیسیون اصل نود مجلس.
    با تشکر.

  10. وظیفه بگیرحداقلی می گوید

    سلام اقای سردبیر…انشالله که حالتون بهتر شده باشه…پس این چه وضعیه آقای سردبیر ۱ماه رفاهیات بازنشستگان؟؟؟؟انگار همه چیز به ضرر بازنشسته و وظیفه بگیر رقم خورده که.

  11. علی بی غم می گوید

    درود بر سر دبیر و همکاران محترم
    نگران نباشید بالاخره از این وضعیت عبور خواهیم کردودر سال آینده شرایط بهتری برای شرکت رقم خواهد خورد
    رسید مژده ک ایام غم نخواهد ماند ، چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند.(حافظ)

    1. وظیفه بگیرحداقلی می گوید

      سلام اقای سردبیر…انشالله که حالتون بهتر شده باشه…پس این چه وضعیه آقای سردبیر ۱ماه رفاهیات بازنشستگان؟؟؟؟انگار همه چیز به ضرر بازنشسته و وظیفه بگیر رقم خورده که.

    2. بازنشسته از اصفهان می گوید

      سلام جناب سردبیر..این جور تصمیمی هست گرفتن ۱سال و۱ماه خوابار طلبکاریم این همه مناسبت ها طلبکاریم اونوقت میخوان۱ماه خواربار رو بدن؟؟؟

  12. دوستدار می گوید

    آقای سردبیر هر هفته میگی جلسه الان دو ماه هس بعد نگاه تو٠سایت مجلس و کمیسیون ها میکنیم اصلا جلسه عنوان نشده ؟
    به نظرتان هدف چیست جز وقت تلف کردن . و امید الکی تا سال تمام شود

    1. ناصر می گوید

      سلام دوست و همکار عزیز
      اگر جلسه ای بشه و یا جلسه ای هم نشه نتیجه یکی هست یکی از عوامل بزرگ سهامداران با لابی هایی که کرده و می کند هر حرف و سخن و خبری جز فریب همکاران نیست اگه جلسه بشه و تصمیمی برای اجرا گرفته شده باشد اجرایش می ماند برای بعد مجمع سال آتی تا آن زمان هم شامل مرور زمان میشود و تصمیم بدلایلی که ایجاد خواهد شد از گردونه اجرا خارج می شود تنها راه رهایی همکاران و شرکت مخابرات از وضعیت ناگوار فعلی اجرای طرح FMC هست که دیگر باید درخواستها را از سوی وزارت و سهامدار عمده و یا مدیران شرکت مخابرات که هیچکاره نیستند به سمت رئیس جمهور محترم برد البته اجرای این طرح نیاز به قانون جدیدی ندارد بلکه رفع تخلفی هست که صورت گرفته است

  13. ناشناس می گوید

    خدا قوت سردبیر .متاسفانه ما بازنشستگان خدمات کشوری ۱۴۰۰استان بوشهر هنوز اندر خم یک کوچه ایم

  14. هادی می گوید

    طرح ایثارگری را قبول کردن اجرا کنند

    1. ناشناس می گوید

      سلام جملتون سوالی بود یا خبری؟منبعتون موثق هست؟

  15. ناشناس می گوید

    این هم نتیجه تمام انتظارها و امیدها به مجلس:
    بخشنامه تهدیدی بازنشستگی اومد، بدون حتی یک ریال پرداخت مطالبات قبلی! در حالیکه تمام وعده و وعیدهای بخشنامه بازنشستگی پارسال، به جز بخش تنبیهش، دروغ بود و نه سر موعدهای تعیین شده سنوات افراد پرداخت شد و نه محاسبات مطالبات براشون صورت گرفت، اینبار با حذف کامل مطالبات از بخشنامه جدید، به یک سری وعده و وعید دروغین برای پرداخت اکتفا کردند!
    مجلس حتی توانایی کافی برای جلوگیری از برخوردهای قهری مدیریت با کارکنان رو نداره، چه برسه به زنده کردن حق و حقوق و مطالبات کارکنان! مطالبات قبلی که هیچ، حتی نتونست مدیریت مخابرات رو به اجرای آئین نامه ۸۹ و پرداخت رفاهیات شاغلین و خوار و بار بازنشستگان و مناسبت ها بر اساس آئین نامه ۸۹ و توافق ۱۷ آذر وادار کنه! در حالیکه عدم به روز رسانی رفاهیات سال ۱۴۰۱ تأثیر قابل توجهی روی محاسبات مستمری افرادی که ناچار به بازنشستگی خواهند شد داره.فقط یک تعداد جلسه بی نتیجه و به درد نخور در مجلس و انتظار بیهوده و امید بستن تو خالی کارکنان!

  16. ناشناس می گوید

    با سلام
    همکاران متقاضی بازنشستگی
    اول باید تکلیف رفاهیات ۱۴۰۱ روشن شود سپس درخواست بازنشستگی بدهیم ودر غیر اینصورت به قانون وراههای قانونی متوسل میشویم.

  17. ناشناس می گوید

    سلام لطفا خبر تجمع فردا اول اسفند پوشش داده واطلاع رسانی کنید همکاران فردا تجمع ساعت ۱۰صبح ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری. فراموش نکنید هرکس آمد به حق وحقوق قانونی خودش میرسه آنهایی هم که نمیان هیچ حقی ندارن فردا ۱۰ صبح فراموش نشه لطفا درسایت قرار دهید متشکرم. امروز

  18. محمدیان پور می گوید

    طرح ایثارگری هم که کشک

  19. ناشناس می گوید

    با سلام به نظر می رسد مدیریت شرکت در یک اقدام شتابزده بدون اخذ مجوز هیات مدیره و بدون کارشناسی دقیق اقدام به صدور بخشنامه بازنشستگی نموده است .

  20. سلطان می گوید

    سلام
    مهندس از حقوق هم خبری اگه داری اعلام کنید
    ممنون

نظرات بسته شده است.