مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر بی پرده با دوستانش . واقعا بی پرده

مخابرات ما – سردبیر مخابرات ما پس از نزدیک به ۱۶ سال فعالیت حرفهایش را به شما می گوید
مخابرات ما (سردبیر) – سلام عزیزان! سلام دوستان. امروز که با شما صحبت می کنم دقیقا ۱۵ سال و ۱۰ ماه است که مخابرات ما شکل گرفته و توانسته با حفظ حرمتها و جلب محبت شما یکی از پر ترافیک ترین سایت های کشور شود. ماهانه ۱۱۰ هزار نفر بازدید کننده متفاوت آماری است که شما هم می توانید در گوگل آنالایتیک ببینید.

 

نزدیک به ۱۶ سال فعالیت شبانه روزی حداقل ۱۰۰ نفر در هر دوره، توسط شما دیده می شد و من به عنوان سردبیر شکل خبرها را تنظیم می کردم.مهمتر از همه امنیت نویسندگان کامنتها را حفظ می کردم تا شما ازادانه در هر شرایطی بتوانید نظرتون را بنویسید و خبر بخونید.

شما باورم کردید.مدیران مخابرات ایران هم از سال ۹۲ به بعد باورم کرده اند.باور به اینکه با حسن نیت به دنبال رفع مشکلات هستم بنابراین منع خبری برایم ایجاد نکرده اند.به ندرت گله کرده اند اما انصافا من به راحتی کار کرده ام و اگر روزی چیزی نوشته ام یا از نوشتن چیزی پرهیز کرده ام تصمیم خودم بوده است و دیگر هیچ.

 

من هم کم نگذاشتم.بدون استثنا شبها ساعت ۳ی صبح خوابیدم و ۶ صبح برای رفتن به سر کار اداری بیدار شده ام. خود شما خبرها را برایم فرستاده اید و من نماینده شما در اعلام خبر بوده ام.

تمام این فعالیت ها در کنار کار اداری بوده است.۲۹ سال کار در مخابرات و نزدیک به ۴۰ سال فعالیت مشابه در سطح کشور …. همه جسم و جانم را فرسوده کرده است

حالا چرا این حرفها را می زنم؟

خسته ام! بخدا به روح مقدس اولین جنگجوی عدالتخواه  این کره  خاکی خسته ام! در دوران سخت مبارزه با بیماری و امروز که دو هفته پایانی استعلاجی را می گذرانم، همه توانم را جمع کرده ام تا به شکلی محدود خبر بگذارم! اما نمیشود! نمیشود! نمیشود! انگار انرژی ته کشیده و توصیه اکید و اکید و اکید پزشکان این است که از مخابرات خارج شوم با بازنشستگی بروم و فضای زندگیم را تغییر دهم.

کسی باورش نمی شود که این بدن چقدر فرسوده شده و چقدر به بازیابی نیاز دارد.کار سایت به خدای بالای سرمان چنان فشار روانی و جسمی ایجاد می کند که غیر قابل تصور است.برای شما.

الان که این مطلب را می خوانید هزاران نفر از شما که برای مشکلات کاری خود با من در ارتباط بوده اید باور می کنید که ظاهر سایت فقط ۱۰- ۲۰ درصد از فضای پشت سایت است.می دانید که سایت به چه حرکت هایی کمک کرده. سایت موجودی زنده فعال در تمامی تصمیمات بوده.اینها بسادگی بدست نیامده.بخاطر همان اعتماد همه شرکت مخابرات به این نام بوده است.

حالا نوبت شماست.

من تا اینجا آمده ام ولی تا مدتها نمی توانم مثل گذشته کار کنم.مسئولیت اجتماعی و قضائی سایت پیرم کرده است. خودتان می دانید هر جا مشکلی داشته اید ما حضور داشته ایم نه به عنوان خبر بلکه به عنوان …..

حالا نوبت شماست.

به دنبال تیمی هستم که مسئولیت سایت را حداقل برای یک سال آینده بپذیرند. این تیم میتواند امتیاز این مجموعه ثبت شده بپذیرد و به ایشان منتقل کنم.یا من مدیر مسئول بمانم و سردبیری را واگذار کنم. هر طوری بخواهند من حاضرم.

 

فعلا تصمیم این است که به بازیابی خودم و بدست آوردن سلامتی از دست رفته بپردازم.سپس یک خبرگزاری دیگر با عناوین کشوری در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ متولد کنم و  بتوانم با استخدام نیروهای رسمی بار کاری خودم را کم کنم.

 

می خواهم تصمیماتی بزرگ بر اساس نظر تیم پزشکان بگیرم.نظرات شما را می خوانم.

کسانی که می توانند با من تماس بگیرند.

دوست ۱۵ ساله شما – سردبیر

1420330cookie-checkسردبیر بی پرده با دوستانش . واقعا بی پرده

Please rate this

0 1 2 3 4 5
82 نظرات
  1. سیدرجب می گوید

    باسلام
    آنانکه خالصانه برای خلق خدا کار میکنند قطعا از خدا پاداش خواهند گرفت
    با آروی سلامتی و بهروی برای شما و همه همکاران عزیزدر سرتاسر ایران جان

  2. کارمند 118 می گوید

    سلام چرا مخابرات بیمه تمام نیروها پرداخت نمیکنه چرا حقوق به موقع نمیده

    1. جمعی بچه های هرمزگان می گوید

      سلام سردبیر با عشق و محبت
      شما تا الان زحمات خیلی زیادی کشیدی میترسم که گروهی بیاد و زحمات و اعتبار شما رو خراب کنه ولی سلامتی شما از همه چیز برای ما مهم تر هست
      پشنهاد من اینه بعد انتقال سایت ب گروهی دیگه حتما نظارتی داشته باشین چونکه سرنوشت کاری ما و زندگی ما به شما بستگی داره حتما در جریان هستی که روسای مخابرات کارمندهاشو تا مرز سکته قلبی میبره
      امیدوارم همیشه سالم وسرحال و شاد باشی

  3. احمد قادی می گوید

    با سلام و احترام
    شما هر طور باشید و بنویسید باید روی پرده بنویسی !!!روانشناسان سالهای زیادی روی حیوان و انسان تحقیق و پژوهش انجام دادند حیوانات را نسبتا شناختند ولی هنوز نتوانستند به شناخت نسبی انسان برسند برای همین نمیشه هیچ وقت بی پرده سخن گفت.
    خوبی کار شما خیلی زیاد بود مطالب زیادی یاد گرفتم.ممنونم
    موید باشید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ما که زیر پرده ننوشتیم
      اول سلام
      بی پرده نوشتیم

  4. کارگری به نام کارمند می گوید

    مردان باصفا در این پهنه درد چه بی پروا میرقصند

    طاقت بیار رفیق دنیا تو مشت ماست
    طاقت بیار رفیق خورشید پشت ماست

  5. ناشناس می گوید

    سلام ودرودبرسردبیرمحترم وهمکاران مخابرات بنده کارشناس مسئول مرکزبعداز۲۸سال اقدام به بازنشستگی زودترازموعداقدام نمودم چون درمخابرات همه چیزمکانیزه شده ونیازی به کارمنددرمخابرات نیست ومن هم بیکارنشستیم وپول مفت میگرم واین پول حرام است وبرکت نداردونتیجه این است ۹۹درصدمدیران وروئسای مخابرات پول مفت میگیرن پس بااین وضعیت بایدمخابرات حتما زیانده خواهدبود.

    1. ناشناس می گوید

      مگه با ۲۸ سال میشه بازنشست شد

  6. امیری می گوید

    سلام و درود و آرزوی سلامتی برای شما
    بنده و دوستانم در خدمت هستیم انشاالله که بتونیم در حد خودتون و با استفاده از تجربیات با ارزشتون وبا حمایتهاتون کار و به نحو احسن پیش ببریم.

  7. ناشناس می گوید

    همه چی توی این دنیا اخر و عاقبت به همینجا ختم میشه تا بوده همین بوده تا باشد نیز همین است
    پس ( زگهواره تا گور بیخیال )

  8. فرزند ایثارگر می گوید

    شما مثه دوربین مداربسته ای بودی روی مدیران مخابرات ، حالا اینها بدون دوربین چه کا هایی خواهند کرد ؟ واقعا ترسناک به نظر میرسه مدیرانی که دروغگو هستند واقعا جای تاریک و ترسناکی خواهد بود

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کاملا
      پشت پرده های تاریک همیشه ترسناکه.
      ترسناک تر از آنچه فکرشو بکنید

  9. جواد خوش بین می گوید

    سلام علی آقای عزیز.
    ازهمون سال ۸۳که باشما تومرکز المهدی آشنا شدم ارادت خاصی بهتون دارم بهترین سالهای خدمتم همون دو سه سال کنار شما بود
    انشاالله همیشه سلامت باشی.ارادتمند جوادخوش بین

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جواد من
      روزهای خوب و بی مسئولیتی بود.
      زنده باشید در کنار خانواده

  10. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر خوب ومهربان
    آرزوی سلامت و تندرستی برای شما دوست خوبمان داریم وقدردان زحمت‌ شما هستیم سردبیر عزیز اگر شما نباشید ما با چه کسی دردودل کنیم اگر میتوانید باز هم در کنار ما باشید در این روزهای سخت و بد تنها دلخوشی ما شما بودید حداقل شما مارا تنها نگذارید.

  11. امین می گوید

    سلام بر سردبیر پرتلاش و مهربان، از بابت تمام زحمات شبانه روزی شما سپاسگزاریم، ان شا ا.. در تمام مراحل زندگی سالم ، شاد و موفق باشید

  12. پیمانکار می گوید

    سردبیر عزیز، سردبیر دوست داشتنی،بهتون افتخار میکنیم. موثق ترین اخبار مخابرات رو همیشه از سایت شما دنبال کردیم.بارها و بارها حرف دل ما رو زدید و پیگیر مشکلات ما بودید.هرچقدر تشکر کنیم. قطعا سلامتی شما الویت داره. خیلی مواظب خودتون باشید. دعاتون میکنیم. در پناه حق.

  13. مایسا رها سابق می گوید

    سردبیر مهربونم هرکسی که حرف حق بزنه و جلو ظلم بایسته ببخشید فاتحه اش خونده اس
    شما هم طرفدار ما بودید و هستید منم میدونم حالتون بده اما میتونم حس کنم چون سخن حق زدید و نظراتو میزارید تحت فشارم هستید انشالله خدا پشت و پناهتون باشه همیشه

  14. شرکتی خدمات اول می گوید

    سلام آقای آرشیان عزیز واقعا بغض کردم انشااله که سلامتی کامل را بدست بیاورید و هیچ وقت ما را تنها نگذارید ما هم برای سلامتی شما دعا میکنیم

  15. عدالت می گوید

    درود سلامتی شما ارزوی قلبی ماست.سردبیر وسردار خط مقدم اطلاع رسانی مخابرات ما.ما کلا ۴ مشکل اصلی داریم اگر مدیران دست لجبازی وثروت اندوزی وحق الناس را رعایت کنند. حله حله.مطالبات کارکنان.بیمه تکمیلی وتامین اجتماعی .ایثارگران.تبدیل نیروهای شرکتی..لیکن نقشه مدیران به کف خیابان اوردن پرسنل شریف شرکت و سؤاستفاده ووعده های دروغین..۹۰%مکاتبات سایت درگیری پرسنل با بالا دستی ه هاست.اصلا نه کسی فکر توسعه ونه مشتری مداری ونه فکر وایده جدید….همه کارکنان در برزخ نداری گرفتارشدند وکسی هم توجه نمی کند..بیشتر بیماری شما هم منشاش همین گرفتاری همکارها هست.انشاله مشکلات با تدبیر و همت مدیران حل و سلامتی شما هم ارزوی قلبی ماهست.اقای سردبیر کار با برنامه وحساب وکتاب انسان را فرسوده نمی کند.ظلم وعدالتخواهی در جو ثروت اندوزی بسیار سخت است وانسان را نابود می کند.برقرار ومستدام.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دقیق و درست

  16. فرشاد می گوید

    با سلام
    همه ما میدانیم که شما چقدر برای همکاران دلسوزی کرده و پیگیر مطالبات و اخبار بودید.دست شما درد نکنه و خداوند خیرتان بدهد مطمئن باشید همه همکاران از شما تشکر میکنند.

  17. حسن می گوید

    سلام وخداقوت
    انشاالله همیشه خوب وخوش باشید سردبیر عزیز
    ممنون ازینکه هستین

    1. بازنشسسسسسسسته می گوید

      سلام تعارف رو بگذار کنار. شما عقاب هستید اما هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره!از مجلس چه خبر!
      اگر دستم میرسید پشت دست لیاخف روسی بازی میکردم و خیلی از نهاد ها ومکانها ومجلس ودپوولت و ..به توپ مه نه به بمب لیزری واتمی می بستم

  18. امید می گوید

    سلام سردبیر عزیزو مهربون،وقتتون بخیر،سردبیرجان چرا از حقوق خبری نیست امروزم نمی خوان حقوق بدن؟؟؟

نظرات بسته شده است.