مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مذاکره با شرکت همراه اول برای پرداخت بدهی استراماچونی

مخابرات ما -استقلال تا ۱۰ فروردین برای پرداخت بدهی استراماچونی زمان دارد.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش طرفداری و به نقل از خبرورزشی، اگر استقلال تا ۱۰ فروردین دستمزد معوقه استراماچونی را پرداخت نکند، علاوه بر از دست دادن پنجره نقل و انتقالات تابستانی از حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهد شد و این همان اتفاقی است که برای این الاتحاد عربستان رخ داده است. در ادامه فیفا فرصت جدیدی را برای پرداخت بدهی به استراماچونی تعیین خواهد کرد و اگر استقلال در فورجه جدید هم اقدامی نکند، با جرایم شدیدتری مواجه خواهد شد.

استقلال و در راس آن علی فتح‌الله‌زاده در تلاش برای پرداخت این بدهی است و علی الظاهر مدیر عامل باشگاه استقلال می‌خواهد از طریق اسپانسر این کار را انجام دهد و در همین راستا مذاکراتی مهم در روزهای ۶ و ۷ فروردین با همراه اول خواهد داشت.

تلاش های استقلال به نتیجه خواهد رسید یا جرایم اعلام شده از سوی فیفا علیه باشگاه استقلال اعمال خواهد شد. همه این‌ها تا ۱۰ فروردین مشخص می‌شود. البته استقلال باید زودتر از این موعد پول استراماچونی را پرداخت کند تا مربی ایتالیایی  زمان داشته باشد، رضایت خود را به فیفا اعلام کند.

پیش‌تر عنوان شده بود که بدهی استراماچونی با درخواست وزارت ورزش و جوانان توسط قطری‌ها پرداخت شده است و یا اینطور گفته شد که این پول از سوی دولت پرداخت شده است اما تا اکنون هیچ اقدامی در خصوص پرداخت بدهی مربی ایتالیایی انجام نشده است.

1423590cookie-checkمذاکره با شرکت همراه اول برای پرداخت بدهی استراماچونی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    ما که زندگیمون تباه شد با امیدی که دیگه تمام شد
    همرا ه اول به کارمندانش ظلم میکنه در سراسر ایران

  2. ناشناس می گوید

    همراه اول به نیروهای مخابرات برای لاوصولی فشار میاره
    بدون پاداش وانگیزه
    این نیروها ۱۴ ماهه بیمشون پرداخت نشده
    حالا برای کی میخواد

  3. شرکتی خدمات اول می گوید

    سلام به نظر من گناه دارد که نیروهای شرکتی مخابرات را گرسنه نگا داری ولی اسپانسر بک تیم فوتبال شوی کسی که در بدنه مخابرات زندگی می کنند ولی ارباب به افراد بیرون از شرکت ببخشد اول از این برو به نیروهای شرکتی شرکتی برس خوبی کن بیمه را واریز کن اونها را سهام دارشرکت کن وحقوق را سر وقت پرداخت کن نگذار این نیروها از گرسنه کی وکم درآمد کی اذیت شوند بعد به تمام مردم دنیا خوبی کن

  4. عربزاده می گوید

    آفرین بر همراه اول خدمتگزار عمو چرا بدهی کارکنان و بازنشستگان خودت را نمیدی به خدا ظلم نکنید باشگاه استقلال چه ربطی به شما داره

  5. عدالت می گوید

    درود بی کران برسردبیر وتیم سخت کوش وساعی وارزوی سلامتی برای شما وهمکاران نازنین خانواده عظیم مخابرات.نمی خواهیم اول سال کام تلخ همکاران را تلختر ونامیدتر کنیم.لیکن واقعا احساس می کنیم در دوران قاجار یا دوران ارباب رعیتی ویا برده داری امریکا وانگلیس بسر می بریم.دیگه نمی دونیم با چه زبان وبیانی برای حقوق پایمال شده مخابراتی ها تلاش کنیم ویکباره این چنین خبری بر روی سایت درج وثبت میشه.واقعا متحیریم چه نامیم این همه مردم ازاری وظلم مضاعف به خانواده شریف ومظلوم وبی پناه را.شماهم که متاسفانه وضعیت جسمی وروحیتان بشدت اسیب دیده از خداوند منان خواهان بازگشت سلامتیتان هستیم.فکر کنم تا همکاران به در یوزگی وگدایی کف خیابان وفروش اعضا نیفتند بازهم کسی فریاد رسی نباشد.لا اقل هزینه های پزشکی بیمه معلم که در حبس خانگی اقایان دوسال است را ازاد کنند بعد به فکر عیش ونوش متفرقه بپردازند شما که پول اب وبرق وگاز ومایع دستشویی وبیمه و…. ندارید چطور می خواهید اسپانسور تیم های ملی باشید..

  6. ایلام می گوید

    در کردی یه ضرب المثل داریم که میگه طرف تو خونه خودش پختن آش بلد نبود رفت خونه مردم ترخینه پخت ! حکایت مخابراته و همراه اوله که به کارمند خودش سخت میگیره ازون ور لاکچری بازی درمیاره رفاهیات ما رو پارسال فریز کردن تا آقایون برن بشن اسپانسور این تیم و اون باشگاه

  7. ناشناس می گوید

    سلام .خدایا تو شاهد باش که من کارمندبازنشسته زحمت کشیده مخابرات که عمرم را در جاده ها ی خطرناک ،در کوهها ،در پای دکل های مخابراتی و در گرما و سرما برای رفع خرابی سایتهای همراه اول در استان خودمان گذاشته ام از پایمال شدن حقم توسط مدیران مخابرات شاکی هستم . تو را قسم به جلالت حق ما را از اینها بستان.

  8. کارمند رسمی طلبکار از مخابرات می گوید

    سلام خسته نباشید
    استراماچونی از کارمندان زحمتکش مخابرات عزیزتره که ۱۴ سال معوقاتشون مونده هر کارمندی بالای ۹۰تومان بیشتر از مخابرات طلب داره چرا مسئولین باید زیر بار این خیانت به کارمندانش برود .واقعا” کمال بی شرمی است حتی صحبتشو کنید .کارمندانی که هر کدام ۳۰ سال با کارها ییی دهه ۷۰ که از صبح تاعصر باید می نوشتند یا مثل خطوط که در سرما و گرما در بیابان وشهر دنبال خرابی باشند.

نظرات بسته شده است.