مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آخرین وضعیت قرارداد بیمه معلم در نامه مخابرات ایران

مخابرات ما- شرکت مخابرات ایران در پی قطع همکاری با بیمه معلم است

مخابرات ما- به گزارش تیم خبری مخابرات ما، ظاهرا گره مشکلات مخابرات با بیمه معلم باز شدنی نیست.گفته می شود شرکت مخابرات ایران در پی تسویه حساب مالی و پس گرفتن بخشی از املاک واگذاری بابت اقدامات انجام نشده بیمه معلم است.

شرکت مخابرات ایران برای بیمه شدگان، نامه ای به استانها نوشته و در آن برای استفاده از بیمه تکمیلی توضیحاتی داده است.ضمن اینکه از سال گذشته بهترین اقدامی که قابل انجام، استانی کردن بیمه تکمیلی بود که در طرح معاونت توسعه نیروی انسانی هم دیده می شد اما تا امروز به تاخیر افتاد.ظاهرا این امر در سال جاری انجام خواهد شد.

بخشی از نامه مخابرات ایارن به استانها را مشاهده می کنید.

۱٫باتوجه به عدم موافقت بیمه معلم باشرایط اعلام شده مخابرات در پرداخت حق بیمه ها، سیاست مخابرات ایران، حذف بیمه معلم در یک ماه آتی و بستن قرارداد بابیمه دیگر میباشد.

۲٫نحوه پرداخت هزینه های درمانی-دندانپزشکی مربوط به بازه زمانی شرکت کمک رسان و قرارداد فعلی،بعداز تصمیم گیری در مخابرات ایران متعاقبا اعلام میگردد.

۳٫ در بازه زمانی تا انعقاد قرارداد جدید، همکارانیکه نیاز به خدمات بیمارستانی ضروری اعم از بستری و اعمال جراحی دارند مراحل ذیل را انجام دهند. دستور بستری صادر شده توسط پزشک متخصص به همراه کپی خوانای کارت ملی بیمار و بیمه شده اصلی، را به همراه برگه صورتحساب اولیه که از بیمارستان گرفته میشود (مهر بیمارستان داشته باشد) و شماره شبای بیمارستان را در ساعات اداری به اداره رفاه بیاورند. بعد از تایید مستندات مذکور، مدارک به مخابرات ایران ارسال میگردد. و معاونت مالی شرکت مخابرات ایران ۸۰درصد مبلغ فاکتور صادره تا سقف بیست میلیون تومان را بصورت علی الحساب، به حساب بیمارستان واریز میکند. درزمان ترخیص بیمار از بیمارستان در صورتیکه هزینه بیمارستان بیشتر از این مبلغ شد، پرداخت مستلزم ارائه فاکتور نهایی بیمارستان از سوی بیمار به اداره رفاه میباشد و بعد از ارسال به مخابرات ایران، واریز توسط مالی مخابرات ایران به شماره شبای بیمارستان میباشد.

1424810cookie-checkآخرین وضعیت قرارداد بیمه معلم در نامه مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
31 نظرات
  1. همکار می گوید

    دوست عزیز وقتی بیمار در بیمارستان بستری است از حسابداری بیمارستان میتوان صورتحساب اولیه را دریافت کرد وبه رفاه تحویل داد ولی ادم پا دار میخواهد که بتواند دنبالش برود که این مشکل است واگر کسی را نداشته باشی که دنبال کارهات برود اونوقت است که مصیبته

  2. همکار می گوید

    سلام. حالا کدوم بیمارستان قبل از تسویه حساب و پرداخت صورت‌حساب فاکتور به بیمار میده که ببره مخابرات و بشینه تا یه روزی مخابرات به حساب بیمارستان پول بریزه؟

نظرات بسته شده است.