مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفتگوی خصوصی سردبیردر مورد واریز حقوق

مخابرات ما (سردبیر) – جز پرداخت حوق، تمام مسائل دیگر در اولویت بعدی است اما … بگذارید خصوصی حرف بزنیم …

آنچه نوشتم یک خبر رسمی نیست. گفتگوی ساده سردبیر با شماست و اشتراک دانسته ها.

مخابرات ما (سردبیر) – برخی حرف ها را نمی توان به عنوان خبر منتشر کرد.برخی موارد را درست مثل مکعب روبیک باید آنقدر بالا و پایین کنی تا شاید به جواب برسانی! هر ماه ماجرای حقوق همین است.حتی برخی تصمیمات برای پرداخت به دلایلی در لحظه آخر تغییر می کند درست مثل پرداخت سنوات کارکنان شرکتی که در هفته سوم فروردین ۱۴۰۲ به مرحله آخر هم رسید ولی …. نشد! بنابراین وقتی از ما خبر قطعی می خواهید کار دشوار می شود.

امروز می خواهم فقط از شنیده ها و برداشت ها حرف بزنم. آن هم بطور خصوصی. ولی آرزو میکنم تمام این حرف ها اشتباه از آب در بیاید …

راستش می دانم همه ما دنبال خبر پرداخت حقوق (+ سنوات برای دوستان شرکتی) هستیم. اما مخابرات ایران معدن مشکلات ناگهانی است.یک مرتبه سازمانی از راه می رسد و …. نقدینگی می رود ….

 

اینها مشکلات ما نیست اما ما کارکنان با آن درگیر می شویم.

 

راستش امروز  بررسی های مختلف و گفتگوهای متعدد، هیچ امیدواری برای پرداخت بوجود نیاورد.اگر اتفاق خاصی در تهیه پول نیفتد فکر نمی کنم تا آخر هفته خبری از پرداختی ها بشود. در حقیقت مذاکرات  مختلف،  این برداشت را نتیجه داد که تا آخر هفته پرداختی وجود ندارد.

 

این شرایط جاری است.اما در مخابرات همیشه برای این مشکلات راه حلی پیدا شده است.این راه حل ها معمولا به همکاران ما در معاونت مالی ختم می شود.تلاش آنان امیدوارمان می کند در تهیه پول اتفاق خاصی بیفتد که غیر معمول است.

آنچه نوشتم یک خبر رسمی نیست. گفتگوی ساده سردبیر با شماست و اشتراک دانسته ها.شما هم اگر چیزی می دانید به این اطلاعات اضافه کنید.

1425040cookie-checkگفتگوی خصوصی سردبیردر مورد واریز حقوق

Please rate this

0 1 2 3 4 5
39 نظرات
  1. رضا می گوید

    سردبیرجان سلام از قسط اول بازنشستگان ۱۴۰۱چه خبر؟؟

  2. جانم فدای ایران می گوید

    درسته کیسه ها تخلیه شده بسوی ناکجا آباد کدوم مسول فکر کارمند زیردستی اش بوده تا امروز که مریض دارد اجاره نداده نان نیست خونه .؟
    کیسه میسه ها خالی خالی هستند.

  3. ناشناس می گوید

    من به مدیران مخابرات بعنوان یک همکار دلسوز این ماموریت را می‌دهم که ببینند ریشه مشکل کجاست و اعلام کنند تا رفع اتهام شود از ایشان و چنانچه فهمیدند در جهت رفع آن عمل کنند تا به بی‌کفایتی و عواقب آن دچار نشوند، اگر هم نمی‌توانند بروند کنار.و حقوق بیت المال ضایع نگردد. بسم‌الله

  4. ناشناس می گوید

    آخر هفته هم حوصله‌اش نیست میمونه واسه شمبه

    1. میثم می گوید

      شمبه را خوب اومدی

  5. یک دوست می گوید

    سردبیر عزیز سلام . اجازه بدهید فرمایش شما را قبول نداشته باشم . برای شرکت دقیقا مشخص است که در هر ماه چقدر وجه نقد به شرکت وارد و چه میزان آنرا بایستی صرف حقوق و هزینه ها نماید . این الفبای کار است که بر مبنای آن می توان برنامه کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت جهت شرکت نوشت . مطمئنا مسئولین مربوطه با محاسباتی که انجام داده اند به این نتیجه رسیده بودند که با خروج ۲۰۰۰ نفر در پایان سال بیش از هزار میلیارد تومان بدهی پاداش بازنشستگان ایجاد خواهد شد که در زمانهای تعیین شده در بخشنامه بایستی پرداخت گردد . حال چه شده که نه قسط بازنشستگان پرداخت شده و نه سنوات و حقوق شرکتی ها و نه حقوق کارکنان رسمی ؟ مطمئنا یا مدیران بدون برنامه هستند و یا دروغ می گویند و قصدشان چیز دیگری است .

  6. ظلم هرگز پایدار نمیمونه مدیران مخابرات می گوید

    سلام
    به امام حسین قسمت میدم زنگ بزن به مدیر مخابرات بگو قسط هامون عقب افتاده بخدا پول ندارم برای خونه خرید کنم پول نون ندارم
    به کی شکایت کنیم به مدیری که خودش بی تدبیره

  7. همکار شما می گوید

    قسط اول پادارش بازنشستگان اولویت چندم تان است؟ چکار کنیم بند نافمان از مخابرات جدا می شود؟ والله بازنشست شدیم بلکه نجات پیدا کنیم.

  8. ناشناس می گوید

    امروز فیش رسمیا و گذاشتن.احتمالا تا فردا یا پنج شنبه واریز بشه

  9. منیژه می گوید

    خب حقوق فروردین سختشونه پرداخت کنند حداقل سنوات و مرخصی بدن عجبا بدون پول چطور زندگی کنیم یه زن سرپرست خانواده با چهار بچه قد و نیم قد

    1. خوزستان می گوید

      منیژه جان شما سنوات و مرخصی برات هر سال درنظر گرفته شده بعًضیا فقط همین حقوق وامونده رو هرماه اونم بزور میگیرن بله

  10. شش کلاس سواد می گوید

    زکی از این همه امیدواری
    خطاب به سلطان سلطانها سلطانی

  11. Masum می گوید

    جواب قسطای عقب مونده و چکایی ک باید پاس بشن وشهریه ی مدرسه بچه ها ک هنوزداده نشده رو بایدچیکارکنیم .خوردوخوراکمون ک بااین تورم وبی پولی بماند😭

  12. ناشناس می گوید

    آی ما بدبختا چکار کنیم از دست این مسئولان بابا چرا نمیفهمن ما بی پولیم ای خدااااااا معجزه کن

  13. ناشناس می گوید

    باسلام پیرمردکشاوورزبه وزیرکشاورزی گفت فردا،بدترازامروزهست،مخابرات همین حکایت راداردفردا،بدترپس فرداس ،خدایاچطورصدایت کنیم خودت میگی من به همه حاضروناظرم،پس چراپس چرا

  14. ناشناس می گوید

    اصلا نمیدونم چی بگم یا چی بنویسم…واقعا حالم خوب نیست

  15. خوزستان می گوید

    سال جدید هم مثل سال های قبل و حتی شاید هرسال بدتر از سال های قبل بشود آقای سلطانی فقط فکر جیب خودشون هستن هیچکس نمی بینن جز خودشون فقط ما امیدمون به خداست

  16. ناشناس می گوید

    سردبیر عزیز خدا قوت
    تنها راهی که برای ما باقی می ماند اعتصاب است

  17. .... می گوید

    یک گفتگوی ساده و خودمانی و غیر رسمی میگویم خیلی خیلی بی در و پیکر و اعصاب خورد کن هست.این همه پول افزایش تعرفه پس چی شد .
    به مراجع کسب مجوز افزایش تعرفه بهانه حقوق مجموعه داشتند پس مسلمان چی شد البته مسلمان…

  18. ناشناس۳ می گوید

    سلام .مگه قرارنیست مخابرات هرماه حقوق کارکنان خودش رابدهدیعنی همه مدیران خبردارن که بایدباپایان ماه حقوق کارکنانشان رابدهندوپرداخت حق وحقوق اتفاقی نیست پس چراآخرماه یادشان می آیدبه بایدفکرتهیه پول باشند.

  19. ناصر می گوید

    سلام سردبیر چرا فیش بارگذاری نشده

  20. بندری دادکام می گوید

    درشو‌ تخته کنید تمام.ما هم خدا روزی رسونه

نظرات بسته شده است.