مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- آقایان هستید؟ فشار روانی کارهای شما روی سایت ماست!

مخابرات ما- حرف سردبیر فقط یک چیز است! کسی در این سیستم حضور دارد؟

مخابرات ما (سردبیر) – سلام می کنم به همه آنهایی که ظاهرا یا حضور ندارن یا اهمیتی به وقایع نمیدن!

شنبه میشه یازدهم ماه! حقوق تکلیفش معلوم نیست. سنوات سال گذشته شرکتی ها داده نشده! بیمه تکمیلی یک روز پس از توافق با بیمه روی هوا میره!

تشکل ها خوابن یا بیدار؟

مدیران حضور دارن یا نه؟!

سهامداران می بینن یا نه؟!

همه ما رو دارین فدای بورس و ارزش سهام میکنید!

جواب تلفن داده نمیشه تا حداقل به کارکنان یه خبری بدیم تا بدونن چقدر قرض کنن …؟ رسانه رو …!

آخه چی میگذره در این شرکت؟ اعلام ورشکستگی کنید تا تکلیف همه روشن بشه!

وقتی میخواهید تعدیل نیرو کنید کارمند شرکتی زیر بیست سال سابقه رو بیرون می کنید؟ بین بیست تا سی سال سابقه رو به اجبار بازنشسته می کنید! نیروهای رسمی رو با فشار و بدون دادن پول بازنشسته می کنید!

رفاهیات رو به نرخ دو سال پیش میدین! بازنشسته ها رو که کلا تعطیل کردین!

بیمه نمیدین! مالیات نمیدین! بهره وری تعطیل شده! امتیازات عملکردی و جذب اهرم کاهش حقوق شده! … ولی از همه می خواهید شرکت رو نجات بدن!چطوری آخه؟ با کدام روحیه؟

خسته کردین ما رو!

فروش فروش فروش املاک!‌بی سابقه است در طی این سالها! هیچ گزارشی نه از فروش ملک داریم نه از  هزینه پولش! بابا خسته شدیم دیگه!

تشکل ها کجا هستن؟ زنده ان؟! با دو تا نامه مشکل حل میشه؟ کسی دیگه تحویلتون نمی گیره چرا؟ طوری عمل کردین که حذف شدین توی سیستم!

تمام اینها باعث میشه فشار این رفتارها روی من و سایت من باشه!

همکار عمل جراحی داره ۶۰ میلیون تومن پرداختی داره /همکار اجازه خونه نمی تونه بده/مستمری بگیر رفاهیات نمیگیره با ۵ میلیون نمی تونه  زندگی کنه/ … حقوق داده نمیشه همکار دستش خالیه … فشارش روی من و سایت منه! باید فحش و ناله و نفرین بخونم و سانسور کنم! همین امشب وقتی حقوق داده نشده فقط ۵۰۰ تا کامنت اومده یکی از یکی دردناک تر! آنقدر کمک مالی خواستن که کمیته امداد هم نمی تونه جواب بده! همون اندک کمک های مالی دوستان من هم دیگه جواب نمیده!

سه نفر گذاشتم نمی رسن کامنتها رو تایید کنن! آخه چقدر فشار دیگه … تلفن هم جواب داده نمیشه تا حداقل بفهمم در این خراب شده چی میگذره!

عصبانیم دیگه!

بابا یک شعبه از کمیته امداد رو بیارین  شاید بتونه کمکی به ما بکنه! شاید بتونه به بیماران تنخواهی بده وقتی مخابرات حتی به تعهد ۲۰ میلیون تومنیش هم عمل نمی کنه!

*******

اگر تا روز شنبه تشکل ها تکلیف خودشون رو با همکاران روشن نکنن به همه میگم این بار در انتخابات شرکت نکنن! منحل کنیم بره پی کارش! اسمش به چه دردمون میخوره!

اگر تا روز شنبه مدیران پاسخگو نباشن و تلفن ها رو جواب ندن و برنامه روشنی برای پرداختی ها و بیمه و … مشخص نکنن ُ رفتار سایت قطعا تغییر میکنه و همه حرفهای خوانندگان رو برای وزیر و مجلس و سازمان های ناظر و بورس…. میفرستم کاری که تا امروز نکردم!

 

اینکه نشد! یک معاون مالی گذاشتن اون رو هم رها کردن به امان خدا! بیچاره اش کردین! همه اش دنبال قرض و وام! تا به خودش میاد یک نفر یا یک سازمان حسابش رو خالی میکنه دستش توی پوست گردو می مونه! مگه معاون مالی باید دنبال پول باشه؟ پس بقیه چه وظیفه ای دارن؟ درآمدها از سمت تجاری میاد معاون مالی فقط حسابها رو جمع میکنه بر اساس داشته ها تصمیم میگیره!

فکر نکنید از معاون مالی دفاع میکنم. این حرفها رو زدم که کسی نره پشت معاون مالی و …

بابا خسته شدیم!

این مطلب رو چند ساعتی میذارم تا همه بخونن و کپی هاشونو بردارن. بعدش از روی سایت برمیدارم.دلم نمی خواد ماجرا -تا روز شنبه-  به خارج از مخابرات کشیده بشه هنوز هم حرمت میذاریم.

خوبه تمام کامنتها رو با همه محتواهاش منتشر کنم تا …!

ای بابا! فقط فشار فشار فشار! نکنید دیگه …. ! مگه چقدر کار داره با یک بانک صحبت کنن سر ماه حقوق بده بعدش هر وقت پول داشتن بهش بدن! فقط سر ماه که میشه تازه به فکر جور کردن پول میفتن!

یه نخ آبرو برامون نمونده با این وضعیت پرداختها!

آقایان تصمیم گیر!

هر چی فشاره روی پرسنله! بعدش هم این فشار منتقل میشه به کسی به نام سردبیر! اینجوری که نمیشه! هر چی طرح و پروژه و جلسه و نشست دارین تعطیل کنین تا تکلیف مخابرات روشن بشه!

واقعا وقتی کار پیش نمیره هم تشکل ها باید تعطیل بشه هم این سایت و تشکیلاتش. شاید کارکنان هم از حالت انتظار خبر خارج بشن!

 

1425800cookie-checkسردبیر سلام می کند- آقایان هستید؟ فشار روانی کارهای شما روی سایت ماست!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
36 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام
    متاسفانه پرسنل شرکتی جز فقیرترین افراد جامعه شده اند و این فقر پرسنل نهایتا آثار مهلکی بر بدنه مخابرات خواهد گذاشت.
    افرادی که زمانی با جون و دل برای شرکت کار میکردن الان حتی تلفن رو میزشون رو جواب نمیدن. انگیزه کار کردن و تمام دلخوشی ها رو ازشون گرفته اید.

  2. محسن می گوید

    سلام جناب سردبیر
    امشب من برا شام شب بچه هام از برادرم پول قرض گرفتم
    ولی انشالله دل شکسته ماگریبان گیر مدیر های بی کفایت بشه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من هم …. ولی برای سرور سایت!

  3. گمنام می گوید

    سلام صبح بخیر.شنبه میشه نهم! ان شاالله تا یازدهم میدن.

    1. ناشناس می گوید

      نخیر یازدهم روز جهانی کارگر هست تعطیله .می ره برای سه شنبه سیزدهم.

  4. همکار می گوید

    سلام
    مخابرات می خواهد شرایط عمومی کارمندانش را بسنجد ؟
    زحمتش افتاده گردن سایت مخابرات ما ؟
    به جنابشان بفرمایید همجا آرام است ملت و پرسنل مخابرات عادت کرده آند زیر ظلم ظالمان صبوری نمایند چهل سال است انواع فشارها را درحالی که تصمیم گیرنده نبودیم تحمل کردیم و در این راه عزیزانی را هم ازدست داده آیم‌.
    کاشکی می دانستیم بهذچه گناهی و برای چه هدفی اینهمه تاوان می دهیم.

  5. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام به سردبیر عزیز…همکاران.این مدت که سردبیرحرفی نمی زد ..اینه چون می دانست اینا دارن ظلم میکنن به شاغلین و بازنشستگان و قول هایشان ارزش گفتن نداشت…سردبیر یکجا تمام حرفا را به ما گفت…سردبیر بهتره هروز حرفایتان چه مثبت و چه منفی باشه به همکاران بگید..تا همه بدانند..حقیقت را بگید….احسنت برشما..درود….

  6. مجتبی می گوید

    سلام سردبیر جان ۸۰درصد کارکنان بی پول مریض دارن بیمه تکمیلی ندارن دربرابر هرکسی که فکرشو بکنی شرمنده من خودم یکی حاظرم بمیرم اما از این شرایط خلاص شم که نبینم بچه ام خانوم جلوی چشمم مریضن نمی توانم کاری کنم

  7. جیب خالی می گوید

    چرا اعلام ورشکستگی کنن
    بهترین جا برای ماهی گیری
    کسی باهشون کاری نداره
    هیچ قدرتی جلودارش نیستن چون پول وسطه

    اینجا بهشته بهشت کسی از اون بالایا ازش دل کند بدون انروز قیامت بر‌پا شده واون ادم هم از ترس جهنم خواسته توبه کنه

    هیچ وقت تلاش شما سردبیر عز یز رو بابت خوشحال کردن ماها ودادن خبر خوب فراموش نخواهم کرد خداوند انشاالله در اون دنیا با دادن مجوز ورود به بهشت خوشحالت کنه
    اینم هم نیز بگذرد
    # به امید فردایی بهتر

  8. پرنده آبی می گوید

    سلام سردبیر جان خدا قوت
    میدونم چقدر فشار روتون هست و این موضوع رو درک میکنم پیشنهاد میکنم همینجور که گفتید ( البته فارغ از اینکه حقوق پرداخت بشه یا نه ) تمامی کامنت ها رو منتشر کنید به این موضوع فکر نکنید که چه کسی ازتون ناراحت میشه. بکارید این جماعت تصمیم گیر از مدیر عامل تا وزیر و مدیر نیروی انسانی و….‌ همه بدونن چه به سر ما آوردن که پرسنل فقط و فقط نفرین روی زبانشان هست . شاید با دیدن این پیامها تکانی خوردن و راه حلی پیدا کردن و یا با رفتن از مخابرات همه ما رو خوشحال کردن.
    همه ما میدانیم نفرین کردن خوب نیست اما دیگر چاره برای مظلوم باقی نمانده . زیارت عاشورا همه سراسر نفرین مظلوم هست و کسی سانسورش نمیکند

  9. حمید می گوید

    ظلم پایدارنمیمونه. با دروغ وتزویر برکت راگرفته از مظلومان

  10. زخم خورده مخابرات می گوید

    ای که دستت می‌رسد کاری بکن…

  11. شرکتی می گوید

    درود بی کران برشماسر دبیر واقعا خدا قوت ..
    سردبیر محترم درسته همه اینها درد است و گاهی واقعا هیچ کاری از شما بر نمیاد ولی واقعا بابت سایت دست شما درد نکنه اقلا هر کس دردش را اینجا میگه آروم میشه چند روز پیش موقع تجمع بازنشستگان داشتم به این فکر میکردم گفتم بیشتر از چند ماهه این بنده خدا ها هر کدام با هزار مشکل و درد های سالمندی میان تجمع میکنن و جالب اینجاست که هیچ کس هیچ کس نه مدیر نه معاونین اصلا عین خیالشون نیست حتی نمیان در کنارشون کمی دردشون تسکین پیدا کنه بعد با خودم گفتم اینها تمام جوانی شون را تو این شرکت گذاشتن اینها به قول معروف رسمی بودن اینها الان جای پدران و مادران بعضی از مسولین هستند و باهاشون اینطور بر خورد میشه پس انتظاری نیست که با بچه های شرکتی اینگونه رفتار کنند تعدیل کنند تهدید کنند و هزار بازی دیگه …ولی بالاخره این روزها هم میگذره در همیشه روی یه پاشنه نمی چرخه امیدوارم قبل از اینکه خدا دست به کار بشه خودشون دست به کار بشن وکمی از خدا بترسند

  12. مهدی می گوید

    حرف دل مارو زدی سردبیر عزیز و محترم.تعطیل کنن برن.بزارن تکلیف ماهم مشخص کنن بخدا خسته شدیم ۱۸ ساله نتونستن دوماه تو یه تاریخ مشخص حقوق بدن.چقدر دیگه اینا رو نفرین و ناله کنیم

  13. ناشناس می گوید

    ….باعث بانیش که که وضعیت را بوجود آورد به مولا اجاره خانه قسط بانک چقدر دگه باید قرض کنیم … نمی توانید مخابرات را مدیریت کنید برید کنار یک مثل آقای صدری بیاد آن موقع حتی به پرسپولیس هم کمک می کرد یک روز حقوق‌ها به تاخیر نمی افتاد بخدا برید … بهتره …. که فقط زورتان به پرسنل می رسد ما هم خدایی داریم

    1. ناشناس می گوید

      سلام
      همینکه از آقای صدری بعنوان مدیر خوب تمجید میکنی معلومه چیزی از مدیریت نمیدونی.

  14. ناشناس می گوید

    فقط فقط خدا به فریاد ما برسه

  15. Safa0421 می گوید

    سلام سردبیر عزیز این رفتار و کفتهایتان عین مکتب حاج قاسم است مرد میدان امروز انقدر رفتار نابخردانه مدیران شرکت مخابرات ایران را دیده اید و زجه های پیشکسوتان و شاغلین را شنیده اید که شما را خسته کرده و حال شما را هم خراب کرده وشما امروز تمام حرفهای دل تک تک همکاران را چه زیبا و رسا به لسانتان اوردید و ان را مکتوب کردید امروز شما اوج همدردی و محبت را نسبت به ما ادا کردید سردبیر عزیز شما همیشه برایمان مثل یک فرشته نجات در ذهن و قلب ما ماندگار شدید یقینا این حرکتتان هرگز فراموش نخواهد شد و اگر روزی بخواهید با یک فراخوان از طرف شما تمام خانواده مخابرات در کنارتان حضور خواهند داشت با همسر و فرزندانمان و خدا وند پشتیبان شماست چرا که از مظلوم دفاع کردید سردبیر عزیز نمیدانم چگونه از شما و خانواده مخابرات ما تشکر و قدردانی کنم بخدا از عمق وجودم از ته قلبم از شما تشکر و قدردانی میکنم سردبیر عزیز فقط از ما بخواه ما از جان برایتان مایع میگذاریم سخنانتان حق ،درست و به موقع است و۶۰۰۰۰ خانواده مخابرات پشت سرتان همه اماده اوامرتان سردبیر عزیز یا علی

  16. س ن می گوید

    سلام و شب بخیر
    آقای سردبیر محترم
    به مدیران ارشد بفرمایید خجالت بکشید
    دست گدایی باز کردید که از چه کسی گدایی کنید
    از دولت
    خودتون که از جنس نظامی هستید
    خودتون همه کاره هستید در این مملکت
    پس چرا الکی دارید ما پرسنل رو گول میزنید
    وقتی که آشنا خودتون رو استخدام میکنید و همون ابتدا کارشناسی بهش میدید وقتی که نور چشمی هاتون رو به کجاها میرسونید دم از عدالت میزنید در حالی که حق ما پرسنل شرکتی رو ضایع می کنید اضافه کار رو کم کردید همین ابتدای سال همین ماه رمضان که اعلام میکنید ماه برکت و رحمت هست ولی شماها برکت رو از سفره ما بردید … که به فکر ما جوانان نیستید

  17. توکل بخدا می گوید

    … آقای سردبیر نمی خواهم بیشترازاین شمارا ناراحت کنم بخداوندی خدا ۱۲۰ هزار تومان توکارت ام پول دارم واگر من توزندگی ام بیشتر ازاین داشته باشم لعنت خدابرمن وجددابادم باشد بخداشرمنده هستم شرمنده خانواده ام شرمنده وجدانم بابا یک نفر نیست به این مدیرعامل وآن مشاور اعظم اش یعنی محبی بگه بس دیگه کشتید مارا آقای سلطانی شما دراصفهان درسخرانی ات ازسخنان رهبری مایه میگذاری اگررهبری بدانند شما مارا به روز سیاه نشاندید بخدا باشماوامثال شمابرخوردمیکنند آقای سلطانی چقدر پست ومقام چشم وگوش توررابسته خودت رابه بی خیالی زدید ازغضب خدا بترسید توچطور شب رابه بالش میگذاری درحالی که کل کارکنان وبازنشستگان روز ی نیست که ناله ونفرین ما بلند نشود آقای سردبیر خواهشن پخش کن

  18. ناشناس می گوید

    با سلام
    فقط میتونم بگم….

  19. بنده خدا می گوید

    سلام سردبیر جان خدا شاهده من وهمکاران جز خدا و شما کیو داریم که دردامون رو بگیم میدونیم که وقتی کامنتا رو میخونید فشار عصبی بهتون میاد میدونم همه مشکل دارن من خودم مشکل دارم ازبس فشار همین حقوق و اقساط رومه قلبم مشکل پیدا کرده بعداز ۱۵سال با حقوق ۷تومانی چطور زندگی کنیم شما ببخشید همکارا همه فشار عصبی روشونه

  20. ناشناس می گوید

    آقای سردبیر حداقل شماره تلفن معاون مالی و … رو بذارید تا زنگ بزنیم حداقل چندتا فحش بدیم جیگرمون خنک بشه….

نظرات بسته شده است.