مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چهارمحال و بختیاری با تغییر دو مدیر به دنبال آرامش!

مخابرات ما- نتایج اعلام نارضایتی ۱۷ نفر در مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری

مخابرات ما- در الگوی نیروی انسانی استانهای کوچک، ۵ مدیر و یک معاون زیر مجموعه مدیر منطقه هستند و هر یک از مدیریت ها دارای چند رئیس اداره هستند.این الگو در استان چهارمحال و بختیاری هم در حال اجراست.

چندی پیش ۱۷ نفر از جمله ۴ مدیر و ۱۳ رئیس اداره با ارسال نامهای به مخابرات ایران اعلام نارضایتی از شیوه های اجرائی و مدیریتی دراستان می کنند.مخابرات ما به حسب وظیفه اطلاع رسانی پیگیر ماحرا شد اما صبر کردیم تا نتایج آن در بررسی های مخابرات ایران نیز معلوم شود.

مخابرات ایران شامل بازرسی و حراست نمایندگانی را برای بررسی به استان می فرستند.این گزارش ها به مدیران مخابرات داده می شود.طبیعتا محتوای آن قابل انتشار نیست به دنبال اطلاع از آن نیز نبوده ایم. هر چند برگزاری جلسه مخابرات ایران برای بررسی ماجرا به طول انجامید اما گفتگوهای زیادی توسط دو سوی ماجرا با مخابرات ایران انجام شد تا در حد یک مشکل بزرگ جلوه کند.

با طولانی شدن ماجرا، این افراد یک بار دیگر نامه ای به مخابرات ایران می نویسند به ذکر مشکلات می پردازند.

هفته پیش، مدیر تجاری منطقه عزل و نمره ارزیابی ایشان به شدت کاهش پیدا کرد. دو روز پیش نیز خبر رسید مدیر مالی غزل و به عنوان کارشناس تغییر وضعیت داده شده است تا شرایط قدری ارام تر شود.

 

مدیر منطقه برای رسیدن به شرایط طبیعی، دو نفر از مدیران را  عزل کرده است، عزل مدیر مالی نیز اینک انجام شده است. در حال حاضر در کمیته انتصابات برای افراد جدید درخواست حکم شده است.

 

1426660cookie-checkچهارمحال و بختیاری با تغییر دو مدیر به دنبال آرامش!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. محمد می گوید

    سلام سردبیر جان خسته نباشی یه پیگیری هم انجام بدیم شنیدم تو استان بوشهر هم ۴ یا ۵ نفر تعلیق شدن در انبار مخابرات ضما از پیگیری شما تشکر فروان داریم

  2. محمد می گوید

    با منطق و استدلال مخابرات ایران
    مدیر منطقه حقیقت رو میگه و چون معصوم هست هیچ حرکت اشتباهی ازش سر نمیزنه
    بیشک ان ۱۷ نفر دروغ میگویند و راه انها اشتباه است
    بعد جالبه وقتی استان درامد و عملکردش میاد پایین هزینش رو باید تک تک پرسنل منطقه با کم کردن نمرات ارزیابی و مبلغ حق جذب پرداخت کنن .
    هر نامه ای که پرسنل یک استان علیه مدیر منطقه به تهران میفرستن خیلی راحت مخابرات ایران نامه رو در اختیار مدیر منطقه قرار میده تا ایشان ببینن که چه کسانی زیر نامه را امضا کردند .
    بعد در جلسات رسمی هر چند وقت یکبار مدیر منطقه یک جوک بامزه از مطالب نوشته شده در نامه میسازه و تعریف میکنه و میخنده .
    تجربه ثابت کرده مخابرات ایران منافع کلی سازمان براش مهم نیست و چیزی که مهمه اینه که به هر طریق ممکن هوای مدیران مناطق رو داشته باشه . پاداش های میلیونی به مناطق میده و دیگه کاری نداره که این پاداشها ایا به درستی و عادلانه تقسیم شده یا اینکه تنها به چند نفر نور چشمی داده شده .
    تشویق برای یک نفر و تنبیه برای همه . وقتی مدیر سازمان یک نظامی باشه معلومه که سازمان تبدیل به پادگان میشه .
    سهامداران اگر واقعا دنبال سرپا نگه داشتن و پیشرفت مخابرات هستید سریعا تمام مدیران با سابقه خدمت سی سال به بالا رو تصفیه کنید و کار رو بدید دست جوانان تا پیشرفت شگفت انگیز سازمان رو در کوتاه مدت به چشم ببینین .

  3. درمانده ی مخابراتی می گوید

    سردبیر جان.کلا دیگه نیستی.نه خبری در رابطه با واریزی ها میگذارین.نه کامنت ها را تایید میفرمایین.خب راست و حسینی بگید یه قبر بکنیم بریم توش بخوابیم دیگه.زندگی واقعا خرج نداره؟نه حقوق بازنشستگی داریم.نه پاداش بازنشستگی رو گرفتیم.فکر کنم آقای سلطانی میخواهند به تب بگیرند که به مرگ راضی شیم.مرسی از همتون.

    1. رصدگر می گوید

      اییی درمانده جان. دست روی دلم نگذار.
      نگران نباش کامنت ها تایید میشه.

  4. ناشناس می گوید

    انجام مراحل اولیه تبدیل وضعیت مشمولین ایثارگری

    با توجه به حمایت همه جانبه مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران اعم از هیات مدیره و مدیرعامل وبه منظور تکریم ایثارگران معزز شاغل در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت مخابرات ایران، مراحل اولیه تبدیل وضعیت مشمولین ایثارگری نیروهای شرکتی با تشکیل پرونده جهت گزینش اولیه در دستور کار قرار گرفت.

    به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، بر اساس اعللام معاونت توسعه سرمایه انسانی، در راستای اجرای بند د تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و به منظور تکریم ایثارگران معزز شاغل در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت مخابرات ایران که برای انجام فعالیت های مرتبط با شرکت مخابرات ایران به کار گرفته شده اند، مرحله اول تبدیل وضعیت مشمولین، با تشکیل پرونده جهت گزینش اولیه، در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

  5. ناشناس می گوید

    حقشون بود

  6. ناشناس می گوید

    سردبیر جان چقد سربسته گفتی لا اقل یه مختصر به دلیل این نارضایتی ها اشاره می کردی ما همه از یه خانواده ایم غریبه نیستیم

  7. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    سلام. هر کس زور بیشتری داشته باشد برنده میدان است . چه با حق چه بدون حق . تا زور باشد قولنامه باطل است . منظور زور بازو نیست .

  8. ناشناس می گوید

    تصمیم بزرگ چیست؟

  9. شرکتی فارس می گوید

    سلام انشالله روزی مدیران فارس باشه تغییر کنند مدیرعامل مدیر مالی معاون شبکه و….

  10. کارشناس خدازده می گوید

    سردبیر جان کامنت قبلی منو که تایید ندادی
    بیا حداقل عکس ی کیف پول خالی بذار ، ی کم دلمون خوش بشه:(قهر نکن

  11. رساگو می گوید

    سلام چون امضاچک واسنادبانکی معمولا ۳نفر معرفی ،که با۲امضا انجام میشود لذامشکلی بابت عزل مدیرمالی پیش نمی اید

  12. ناشناس می گوید

    نگران نباشند بعد از چند ماه دوباره پست بهتر به ایشان داده خواهد شد،طبق اصل بقای مدیریت

  13. محمد می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت سردبیر عزیز ، لطفا یک خبر هم از واریز مانده مرخصی و پایان کار خدمات اول بذارید ، که بتونیم برنامه ریزی کنیم خیلی ممنون

  14. ataei می گوید

    سلام
    هیچ خبری مهم تر از پرداخت حقوق نیست جانم……….

  15. مرلین می گوید

    یعنی اقای سردبیر الان وقت این حرفاست،مردمومن ما کرایه ماشین نداریم چی تیتر میکینی .این شورای تشکل ها کجان

نظرات بسته شده است.