مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ساز ناکوک فرانشیز در بیمه تکمیلی مخابرات! صدایش صبح در می آید؟

مخابرات ما- بدون اینکه شرایط بیمه تکمیلی مخابرات تغییر کند هر روز صدای ناکوکی از آن در می آید!فرانشیز؟!
مخابرات ما- شرکت بیمه معلم با این بیمه تکمیلی اش صدای ساز ناکوکی را بلند کرده است که حتما صدایش صبح در می آید! هر روز شرایط جدیدی برای کاهش سهم پرداختی بیمه، بدون اعلام قبلی اجرائی می شود که بیماران را آزرده کرده است.
گزارشی که می خوانید توسط مخابرات ما از پیام های مخاطبانش در “گروه تلگرامی مخابرات ما” و یا “کامنت های سایت” انتخاب شده است.این شرایط بی سامانی و بی صاحبی بیماران تا چه زمانی سامان می یابد؟
مخاطبان نوشته اند:
  1. من دو سال است از خدمات آزمایشگاهی استفاده نکرده ام اما می گویند سقف قرارداد شما پر شده! خدمات نمی دهد!
  2. آزمایشگاهی که بدون فرانشیز خدمات می داد امروز ۳۰ درصد فرانشیز گرفت!
  3. با اینکه مخابرات بدون رضایت ما، سهم بیمه تکمیلی را ۵۰ – ۵۰ کرده است (۵۰ درصد ار کارمند می گیرد) اما سهم فرانشیز داروخانه ها ۱۰ درصد شده است در حالی که قبلا هیچ پولی پرداخت نمی کردیم.
  4. در سایت بیمه معلم، در فیش های بارگذاری شده و پرداخت نشده دو سال گذشته، حتی در فاکتور های ویزیت پزشکان، مبلغ فرانشیز را کم کرده و مبلغ قابل پرداخت با کاهش این رقم محاسبه شده است!

 

جالب است!

به گمانم اگر یک سال دیگر هم بگذرد و مطالبات از سوی بیمه معلم پرداخت نشود، لابد باید چیزی هم دستی به این بیمه گر پرداخت کنیم! حتی اگر سهم فرانشیز امروز قانونی باشد برای فاکتورهای دو سال گذشته غیرقانونی است!

 

همین است دیگر! وقتی مخابرات بیمه شده ها را به امان خدا رها می کند چیزی بیش از این انتظار نمی رود!

 

1427690cookie-checkساز ناکوک فرانشیز در بیمه تکمیلی مخابرات! صدایش صبح در می آید؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. پرنده آبی می گوید

    سلام سردبیر جان

    یه سوال برای من پیش آمده که اگر امکان دارد از مسئولان سوال بفرمائید
    چون من خودم سالها قرارداد می بستم برایم عجیب است که چطور امکان دارد در وسط قرار داد شرایط قرارداد تغییر یابد. تا جایی که من میدانم قرار داد بیمه معلم در برج ۴ منفمعقد شده و بنابراین باید در برج ۴ یا ۵ امسال خاتمه یابد. حالا چطور شده که در اواخر قرار داد فرانشیز ده درصدی از تمامی هزینه ها میگیرند ؟ ( قبلا فقط در بعضی موارد معدود – فاکتورها- کم‌ میشد اما در حال حاضر خدمات آنلاین هم نقدی ده درصد را میگیرند که قبلا نمیگرفتند)
    بگذریم از اینکه با آمدن جناب محبی ایشان مرحمت فرمودند و سهم بیمه پرسنل رو در وسط قرارداد بیمه از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش دادن.

  2. ناشناس می گوید

    باسلام و تشکر. چه الزامی به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی با شرکت بیمه معلم هست؟ این مشکل فقط در مخابرات ایجاد نشده بلکه توسط بیمه معلم برای اغلب سازمان های طرف قراردادش رخ داده…. کاشکی همکاران شاغل و بازنشسته خودشون گروهی رو ایجاد کنند و اقدام به انعقاد قرارداد دسته جمعی با بیمه ایران یا بیمه آسیا انجام بدهند…. بدون سقف هزینه درمان و با رعایت احترام و شأن همکاران …. لطفا به این موضوع هم فکر کنید . ممنون

  3. پور پژ می گوید

    با سلام
    دندان پزشکی که پارسال ۵ میلیون بود امسال کرده ۴ میلیون که حتی کفاف یه دندون هم نمیکنه … ماشااله هر روز بدتر از دیروز . شرکت بی صاحب که باشه همین میشه که هست . هر کسی شده مدیر و همه هم با سفارش و رانت .

  4. کارمند مریض می گوید

    …. مسئول در مخابرات
    (سردبیر- یک جمله نوشتین، نصفشو نمی تونم منتشر کنم))

  5. همکار بازنشسته می گوید

    جناب سردبیر عزیز
    دو سال است بیمه معلم جهت ارائه فاکتورهای درمانی و دندانپزشکی که بازنشستگان و کارکنان پرداخت نقدی کرده اند ریالی واریزی نداشته نه در قرار داد امسال و نه قراردادهای سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ .!!!!!!!
    بیمه معلم هیچ تعهدی را قبول نمیکند. و دنبال فقط حق خود است و حق دیگران را پرداخت نمیکند.!!!!!!!
    تا کی ما باید هزینه کنیم فاکتور کنیم بدهیم تحویل بیمه و هیچ برگشتی هم نداشته باشد!!!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حرفتون درسته
      این بیمه روی اعصاب همه است.
      پاسخی ندارم بدم. از دیگران هم پرسیدم حرف منطقی نشنیدم

نظرات بسته شده است.