مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیران ارتباطات کشور مهمان رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

مخابرات ما- چهارشنبه این هفته، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مدیر عامل مخابرات ایران در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس حاضر خواهند شد.

مخابرات ما- به دنبال پیگیری های مکرر مخابرات ما و کارشناس مخابراتی مشاور ایشان، از دکتر پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و ذکر انتظارات شاغلین و بازنشستگان مخابرات از ایشان به عنوان یکی از ارکان پیگیری کننده خواسته های مخابراتی ها، از سال گذشته ایشان قول پیگیری داده بودند.

در نهایت ایشان تصمیم گرفته است روز چهارشنبه هفته جاری در کمیسیون اصل ۹۰ جلسه ای با طرف های مختلف یعنی وزارت ارتباطات و مخابرات ایران برگزار کند.در این جلسه افراد دیگری هم خواهند بود از جمله مدیر عامل همراه اول، مدیر عامل ایرانسل و برخی شخصیت های موثر در ارتباطات کشور تا پروژه بزرگ ملی فیبر نوری کلید بخورد.

طرح ملی فیبر نوری که یک سال است توسط مجلس پیگیری می شود با طرح صندوق توسعه فیبر وارد مراحل اجرائی خود شده است.در این باره، پس از جلسه خبرهای بسیار جالبی خواهید شنید.به نظر می رسد آغاز اجرای این طرح نیز در همین نشست با حضور مدیران ارتباطات کلید بخورد.

یکی از اهداف دیگر این جلسه، پیگیری بخشی از مطالبات مخابرات ایران از دولت در طرح همکدسازی خواهد بود. کار بسیار جالب مخابرات ایران در طی یک سال گذشته پیگیری مطالبات مانده شرکت مخابرات ایران از دولت، وزارتخانه و یا سازمانه های دولتی بوده است که در دستور این جلسه قرار گرفته است.

آنچه بیش از بقیه موارد، برای مخابراتی ها مهم است و کارد را به استخوان آنان رسانده، پیگیری مطالبات و خواسته های شاغلین و بازنشسته هاست که در طی یک سال گذشته قدمی در این راه برداشته نشده و به نظر می رسید فراموش شده است.اما مخابرات ما با یادآوری این امور، دکتر پژمانفر را به پیگیری مجدد آن متقاعد کرد.

پیگیری تغییر وضعیت ایثارگران، مطالبات معوق شاغلین و همچنین بازنشستگان در دستور جلسه قید شده است.

آنچه در زمینه این جلسات رخ می دهد بسیار مهم است به همین دلیل مخابرات ما پیش بینی می کند در پایان جلسه خبرهای متفاوتی خواهید شنید.

 

1428000cookie-checkمدیران ارتباطات کشور مهمان رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

Please rate this

0 1 2 3 4 5
47 نظرات
  1. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    چه شد نتیجه جلسه . اینهم فیت شد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جلسه روز گذشته کمیسیون اصل ۹۰! باید از مخابرات ایران دلجویی شود.


      وقتی مخابرات نبوده … چی باید نتیجه اش بشه

  2. کار بلد. می گوید

    با سلام طبق آخرین اخبار واصله سلطانی در جلسه حاضر نیست.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      آفرین. خوشم اومد از اطلاعات خوبتون
      ما به همچه آدم هایی نیاز داریم.

  3. خاک خورده مخابرات می گوید

    ای که دستت می رسد کاری بکن…
    با سلام و احترام خدمت برادر بزرگوارم (جناب سردبیر)
    امیدوارم صراحت کلام حمل بر بی ادبی نباشد و مانند گذشته که سنگ صبور بودید این بار هم تحمل بفرمائید و پای درد دل ما بنشینید 🙏
    جناب سردبیر عزیز
    بارها از اینکه با افتخار عنوان کنم یکی از پرسنل مخابرات کشور هستم شرمنده بوده ام …یاد دارم یک زمانی نگهبان مخابرات میرفت خواستگاری بهش زن می دادند ولی به مدیر کل آموزش و پروش جواب نه می دادند …
    یاد دارم هرکسی که تو مخابرات بود چه ارزش والایی برایش قائل بودند ولی الان ….بماند
    سوال بنده و همکارانم این است به کجا داریم می ریم با این بی مهری و بی انگیزگی
    چرا با دادن آمار غلط جهت حفظ کرسی و میز و مقام خود به مدیران میانی و بالاتر میخواهند شرایط را به نحو احسن گل و بلبل جلوه بدهید؟

    چرا در جلسات مناطق با مخابرات ایران از شرایط موجود و روزگار بد مخابرات چیزی به زبان نمی آورند تا تصمیم درستی گرفته شود! به چه قیمتی حاضر هستند تحمل کنید؟
    چرا افراد بی سوادی را مسئول افراد تحصیل کرده منصوب کرده اید تا بخاطر بی سوادی رئیس همیشه در تضاد باشند و در آخر دو دوتا چند میشود در جواب بگیم هر چی آقای رئیس گفت وگرنه چنان از زمین و آسمان برایت میزنن تا حالت جا بیاد ..‌‌.

    چرا تصمیم گیران حال حاضر که میخواهند مجلس تشریف ببرید واقعیت ها را حتی در گوشی به دوستان اعلام نمیکنن شاید فرجی شود هم خودشان نجات پیدا کنند و هم ما را ازین فلاکت نجات دهند ؟؟

    چرا الان برای سیم کشی جدید باید از سیم رانژه استفاده کرد و سایر قسمت های فنی با ید با دست خالی به جنگ ایده و دستورات مدیران اجرایی بروند ؟؟

    چرا در قسمت های اداری و ستادی ۸۰ درصد نور چشمی هستند و ۲۰ درصد باید کمرشان از شدت فشار تا شود ؟؟

    چرا تمامی زحمات و آبروی مخابرات بر دوش نیرو های شرکتی هست ولی منافع آن در جیب دوستان مگر به وجود خدا و آخرت خود ایمان ندارند مسلمان بودن در این شرایط خیلی خاص می باشد ؟؟

    چرا شعار نیروی انسانی بزرگترین سرمایه است را سر میدهند ولی بی ارزش بودن پرسنل محسوس است ؟؟( ایکاش برای خواهر و برادر و فرزندان خود که در سایر دستگاههامشغول بکار بودند هم مثل ما اهمیت می دادند )

    جناب سردبیر عزیز خیلی ازین چرا ها هنوز وجود دارد!!!
    ولی ایکاش میتوانستم خودم را راضی نگه دارم که درآمدی نداریم ولی نظارت دقیقی داریم و دوستان تصمیم گیرنده تلاش خود را می کنند تا ازین بحران عبور کنیم ولی همه فقط دارند روزی را شب میکنند تا جز کارنامه و سابقه خود این مدت ثبت شود تا در پست ها و سازمانهای بعدی مورد استفاده قرار بگیرند
    ایکاش جناب سلطانی و سایر همکارانش بجای این همه جلسات و مشاور های نادرست پای نظرات کارشناسان مجموعه نشسته بودند و از صحبتهای آنان که در خط مقدم انجام وظیفه میکنند استفاده میکردند نه از دوستانی که پشت میز خود نشسته اند و دستور حکومتی صادر میکنند …

    بگذریم مطلب طولانی شد و حوصله شما هم کم امیدواریم دوستانی که این مطالب را خوانده اند به گوش تمامی تصمیم گیران فعلی اول سلام ما را برسانند و دوم اینکه عنوان و تاکیید کنند حال نیروهائی که قرار است در آینده پرچم دار این سیستم باشند خراب است و وخیم و تا این حال خرابی تمام اعضای بدن آنها را فرا نگرفته اقدامی کنند .
    با سپاس فراوان 🙏

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوب من
      حرف حساب جواب نداره

      1. ناشناس می گوید

        دقیقا

    2. ناشناس می گوید

      بسیار عالی ، احسن

  4. ناشناس می گوید

    من از اداره مرکزی خودمون پیگیر شدم گفتن فقط برای کسانی که قبل از ۱۴۰۰ اقدام به ثبت ایثارگری جهت تبدیل وضعیت کردن میتونن مدارک تحویل بدن !
    من موندم کسی که بعد از ۱۴۰۰ اقدام کرده چرا نباید شامل بشه یا اصلا چرا باید نیروهای شرکتی به عنوان کارگر همه کارهای مخابراتو انجام بدن بعد مدیر هایی با سابقه ۳۰ ۴۰ سال حقوق های کلان بگیرن!چرا هیچی منطقی و عادلانه نیس!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سابقه حضورشون در مخابرات باید پیش از اون سال باشه
      کسی که در زمان بخشنامه مشمول طرح میشه

      1. ناشناس می گوید

        این بخشنامه هم اصلاح میشه نه تنها برای ایثارگران بلکه برای تمام قراردی ها و شرکتی ها

    2. مهدی می گوید

      این طوری که شما مطرح کردید درست نیست.تمام کسانی که شروع کارشون تا ۱۴۰۰ هست شاملشون میشه و کسانی که از سال ۱۴۰۱ در مخابرات شاغل شدن نا اینکه شاملشون نشه بلکه فعلا مجلس این طرح رو تمدید نکرده. ربطی به ثبت ایثارگری نداره کسی که از ۱۴۰۰ به قبل شاغل بوده شاملش میشه…حالا اگه همینم اجرا کنن

  5. ناشناس می گوید

    اخ جون مهمونی بازی

نظرات بسته شده است.