مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آخرین بخش پازل نابودی مخابرات ایران هم چیده شد

مخابرات ما- به نظر می رسد پروژه نابودی مخابرات ایران در مراحل انتهایی است.

مخابرات ما- برای آخرین بار و رسمی ترین شنیده در مورد پروژه نابودی مخابرات ایران -و مناطق مخابراتی- توسط مدیر عامل فعلی این شرکت در جلسه ای رسمی اعلام شد.پیش از این نیز بارها بصورت رسمی و غیر رسمی شنیده هایی حول محور حذف مخابرات ثبت و ضبط شده بود.اما اعتقاد ما بر این است که در حال حاضر آخرین قطعه پازل در حال چیده شدن است.

مخابرات ما آگاهانه به تمام زوایای گفتگوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک شبکه خبری عمومی و رسمی پرداخت تا شما نیز چشم اندازی از فردای این شرکت بزرگ داشته باشید.

  • اولین قطعه پازل نابودی مخابرات و ارتباطات کشور در سال ۱۳۸۶ گذاشته شد.آنجا که تصمیم گرفتند شرکتی -به شدت سودآور- را مانند یک شرکت زیان ده به بخش خصوصی واگذار کنند.خیانتی از این بالاتر!
  • قطعه دوم در سال ۱۳۸۸ با فروش عجیب و غریب مخابرات شکل گرفت.
  • قطعه سوم با ورود مدیران غیرمتخصص روی میز نهاده شد.
  • قطعه چهارم را سهامدار عمده چید! زمانی که اقساط خرید را از محل سود سالانه پرداخت و توسعه را تعطیل کرد.
  • قطعه پنجم را با تفکیک همراه اول از بخش ثابت چیدند.
  • قطعه ششم توسط دولتو مجلس چیده شد آنجا که در سکوت همه چیز را برگزار کردند و با وجود حضور دو عضو دولتی در هیئت مدیره مخابرات با سهامدار عمده همراهی کردند.
  • قطعه هفتم با ضربه اساسی به نیروی انسانی چیده شد.ناراضی کردن کارکنان و بازنشستگان تبر هفتم را به این درخت زد.
  • قطعه هشتم با خالی کردن شرکت از نیروی متخصص و عدم ورود نیروی جدید چیده شد.
  • قطعه نهم را  دولت فعلی چیده است.با حذف کامل مخابرات از پروژه های وزارتخانه! بهتر بگوییم تبر نهم یا تبر نهایی را دولت زد!

 

به همه تبریک می گوییم! عمدا و کاملا موفق عمل کرده اید! …. آنقدر موفق بوده اید که دیگر بر سر میت مخابرات حتی یک نفر هم اشک نخواهد ریخت!…. حتی یک نفر! … همه را تا مرز نفرت پیش برده اید! …این شما و این هم نعش بر جای مانده بزرگترین شرکت ارتباطی خاورمیانه! ….  این شما و این نواپراتورهای فیکس و همراه، که بر این جنازه جشن و پایکوبی خواهند کرد!

تبریک می گوییم!

فقط یک مشکل باقی مانده! پاسخ به یک سوال! کفن این میت چند تکه باید باشد!؟

 

1429170cookie-checkآخرین بخش پازل نابودی مخابرات ایران هم چیده شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
65 نظرات
  1. علی با غتره می گوید

    جناب همه را گفتی ولی حرف اصلی وخیانت به بخش شرکتی توسط مدیران و کارمندان رسمی که ما را همچون برده می پنداشتید رانگفتی که این حاصل ظلم به بخش خصوصی بود

  2. جواد می گوید

    از زمانی که مخابرات خصوصی شد بی مدیریتی و حق خوری رواج پیدا کرد مدیران و سهامداران مخابرات فقط به فکر جیب خودشون هستن که روز به روز پولدارتر بشن

  3. فرحناز خسروی می گوید

    بعنوان یه شرکتی لیسانس که نه کارشناسی همون طرح طبقه بندی رو بهم نمیدن و ایثارگرم نیستم فرجی حاصل بشه نابودیش بهتره خدا جای حق نشسته

  4. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر عزیز و دست اندرکاران سایت ،
    طبق معمول گل گفتی ، و زدی به هدف ، ، ،

    اما کو گوش شنوا ، ، ،
    کسی که خوشو زده به خواب ، نمیشه بیدارش کرد ،

  5. بنده خدا می گوید

    سلام خطاب من به آقای سلیمانی ..اردیبهشت داره تمام میشه به ما که پاسخ نمی دهید به خدا که باید پاسخگو باشیدواگذارت به خدا کردیم

    1. ناشناس می گوید

      از این کلمه خیلی بدم میاد واگذار کردم بخدا …این نشانه ضعف هست …یادت هست کل ملت بیرون ریخته بودم التماس میکردن بیرون نیاییم به این میگن مشت آهنین ….بهترین روش الان مشت آهنین هست

  6. حسن می گوید

    اتفاقا این خبر در شرایط فعلی بسیار هم خوبه و شرایط ورشکستگی و منحل شده شرکت مخابرات رو هر چه زوتر فراهم میکنه، مردن تدریجی بسیار ضررش بیشتر از یکباره مردنه.
    شخصا بعنوان یک نیروی شرکتی بسیار خوشحال شدم و امیدوارم هرچه سریعتر آخرین نفس های این شرکت سرطانی رو ببینیم. بهرحال در حال حاضر میت مخابرات ارج و قرب بیشتری از زنده ش دار و احتمال بسیار ضعیفی هست که دوستان سهامدار نعش این بیچاره رو به دولت برگردونن.
    البته فقط امیدوارم اونم خیلی خیلی کم ….

  7. میثم می گوید

    قبر مخابرات زمانی کنده شد که با دزدی و کلک و با زور سهامش را بدون هیچ پولی فروخته شد تا درآمد این شرکت عظیم و سود ده جای دیگه ای هزینه شود

  8. ناشناس می گوید

    سلام سر دبیر جان خدا قوت
    اطفا” زمان تشیع جنازه و محل نماز میت شرکت مخابرات را از رسانه اعلام فرمائید تا تمام کارکنان مخابرات به قدرانی ازانان که مخابرات را به میت تبدیل کردند شرکت کنند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کسی شرکت نمی کنه

  9. کلافه می گوید

    ……….(به دلیل وجود کلمات نامناسب حذف شد…-سردبیر)

  10. ناشناس می گوید

    بگذارید نابود شود حقوق کی میدن؟

  11. ناآشنا می گوید

    آقای سردبیر! بهتر است وقتی میگی «سهامدار»، نام با مسمای سهامدار عمده رو هم بیاری. از همون ابتدا مشخص بود که برای چه غارتی دست به این کار زدن.
    و اما در مورد سوال آخر شما: ببین دوست عزیز! اگه یادت باشه اون قدیم ندیما یکی از سوالات متداول زمان ما در هنگام گزینش استخدامی این بود که ” کفن میت چنده گره دارد؟ خیلی از ماها به راز این سوال پی نبرده بودیم. اما حالا متوجه میشیم که اون بنده خداها چرا از این نوع سوالات می پرسیدن.

  12. ناشناس می گوید

    بسیار هم عالی که از پروژه های زیانبار وزارتخانه ای که وزیر ان آن افرادی …هستند حذف شدیم.پروژه های دولتی تا کنون سودی برای مخابرات نداشته است. مانند طرح های USO, هم کد سازی و این آخری که شاهکار است FTTH و وعده ۲۰ میلیون پورت تا اخر دولت فشل.فقط کاش مدیران دولتی و باقیمانده از زمان دولتی هم از مخابرات حذف میشدند.

  13. مهران می گوید

    آخرش که چی؟مثلا الآن نابودشده؟قراره چه اتفاقی بیفته؟اگه میشه واضح حرف بزنید

    1. علی می گوید

      کمکش کنید تا نابود شود

  14. احمد بی غم می گوید

    دیگی که برای حق نجوشد
    خواهم سر سگ در آن بجوشد
    کارمندان رسمی زمانی این شعر را باور می کنند که بازنشسته شوند. سر دبیر محترم جوش نزن شرکت مخابران ایران مثل طویله خدرخان است . خودش می چرخد درآمد داشته باشد یه جور می چرخد نداشته باشد جور دیگری ..

  15. محمد حسین می گوید

    بابا سردبیر عزیز این فرقه نتنها شرکت مخابرات هلاک کردن بلکه خود ما هم کشتن دیگه امیدی هم برا زنده موندن نداریم زندگی تکراری از اول ماه منتظری که سی روز بعد حقوق بدن تازه همونم یکروزه تموم میشه ، تا اخر عمر همین آشه و همین کاسه معلوم نیست کی قراره آب خوش از گلومون پایین بره

  16. Safa0421 می گوید

    سلام به سردبیر بسیار دانا و دانشمند ،الحق و الانصاف حرف حق زدید ،اما وقتی این حجم از سرمایه و ثروت دست ی سری بی سواد و نادان بیافتد و هیچ نظارتی در ان وجود نداشته باشد شرکت مخابرات ایران هم گوشت قربانی میشود و هر کس حق خود میداند که قسمتی از ان را به تاراج ببرد دریغ از اینکه کسی میداند که کارمندان مخصوصا پیشکسوتان فرهیخته و زحمتکش بنیان ان را با دست خالی چیدند و امروز با هرج و مرجی که در شرکت مخابرات افتاده جای حق و نا حق عوض شده بجای اینکه حق ما کارمندان وپیشکسوتان را بدهند برای خود بر میدارند یک لیوان اب هم روش ای کاش این مطلب را در دیگر رسانه ها به اشتراک میگذاشتید تا همه بدانند که چه خیانتی در حق صاحبان اصلی شرکت مخابرات ایران یعنی کارمندان و پیشکسوتان کردند شاید ….

    1. علی لطفی می گوید

      سلام
      شاید نظرم پخش نشود حتما کار کسب مخابرات ما؟
      شاید نظرتون موافق باشم ولی تا حد کمال بله!
      شاید بپرسند چرا ما مخابرات نباشد ؟
      شاید زبان با زیان برابر باد!هرچه باد خوش آید!؟
      شاید هنوز مخابرات زنده است شاید انشا الله گفتند که مسئولیت شانه خالی کنند
      شاید این قضیه هم فیبر نوری ادمه دارد…
      شاید مخابرات و اولین باجه تلفن ها یه خاطره است
      ولی ادامه دارد..این دارو حتی تلخ باز هم شیرین تر است
      مچکر بابت سایت شما و خدمات ولی با شما موافق هستم نیروی کار بلد ندارد یا البته بهره ور یا متخصص ندارد ولی مخابرات هنوزم بوی نوستالژیک میدهد بوی دهه ی هشتاد برای من خاطراتم زنده شد دوست عزیز با این مقاله مچکر و سپاسم از شما بزرگوار که خط تحریر در اوردید این همه به افتخار شک نیست ..موید و پیروز موفق باشید
      یاعلی مدد پهلوان

نظرات بسته شده است.