مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دوشنبه های تجمعی بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور

مخابرات ما- این دوشنبه هم بازنشستگان در سراسر کشور تجمع داشتند.هنوز خواسته هایشان عملی نشده است

مخابرات ما- دوشنبه ها همچنان در اختیار بازنشستگان است تا با تجمع دنباله دار خود به خواسته هایشان برسند.پرداخت مطالبات خواربار دو ساله، برقراری خواربار ماهانه، و پرداخت مطالباتی که سالهاست وعده داده شده از جمله خواستههای حداقلی بازنشستگان مخابرات است.

این دوشنبه هم در مراکز ستادی استانها، تجمع بازنشستگان ادامه یافت.گفته می شود در تهران مثل هفته گذشته، تجمع بازنشستگان با موانع زیادی از جمله سختگیری امنیتی ها مواجه بوده است.

تصاویر دو استان برای شما انتخاب شده که می بینید.

1430030cookie-checkدوشنبه های تجمعی بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور

Please rate this

0 1 2 3 4 5
63 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    هنوز به طور جدی در مخابرات وارد عمل نشده‌ایم

  2. ناشناس می گوید

    مشکلات بازنشستگان مخابرات شکست و رسوایی سلطانی است

  3. ناشناس می گوید

    مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات، مخابرات را در سراسر کشور به جهنم تبدیل کرده است

  4. ناشناس می گوید

    تورم سال گذشته ۷۰ درصدی بود؛ ولی اما حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲۰ تا ۳۸ درصد بود چرا؟

  5. ناشناس می گوید

    صدور کیفرخواست برای پنج نفر از مدیران بانکی و مالی کشور در دادستانی تهران/ اعطای ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیر قانونی به یک هلدینگ مالی

    دادستانی تهران برای پنج نفر از مدیران بانکی و مالی کشور کیفرخواست صادر کرد.

  6. ناشناس می گوید

    بازنشستگان با گوشی همراه نمی‌توانند احکام را دریافت کنند باید با کامپیوتر یا لب تاب این کار را انجام دهند؛ ضمن اینکه اگر اپلیکشنِ «تامین من» را روی گوشی‌های همراه خود نصب کنند، دانلود امکان‌پذیر می‌شود. به گفته بازرس کانون بازنشستگان، چندین روز است که احکام در سامانه بارگذاری شده و پرداخت‌ها براساس احکام حقوقی جدید آغاز شده است. رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی به جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات در رابطه با حقوق بازنشستگان این وزارتخانه اشاره کرد. نصراله پژمان فر (رئیس کمیسیون اصل نود) در مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود نوشت: «امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.» صولت مرتضوی در گفت‌‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت پرداخت بدهی‌ دولت به صندوق تأمین اجتماعی گفت: خوشبختانه در طول مدتی که دولت سیزدهم مسئولیت را تقبل کرده بخش عمده‌ای از مطالبات صندوق تأمین اجتماعی از دولت وصول شده است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: سال قبل در ۲ مرحله یکبار ۸۸ هزار میلیارد تومان و یکبار ۱۲۰ هزار میلیارد تومان وصولی داشته‌ایم که می‌شود گفت تقریبا در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است. نمی‌خواهم بگویم کم نظیر؛ بلکه بی‌نظیر بوده است. وی یادآور شد: اما مطالبات انباشته از سنوات قبل به لحاظ تکالیف بدون پشتوانه‌ای که ایجاد شده موجب شده که صندوق‌ها هنوز مطالبه دارند؛ آقای رئیس‌جمهور هم دستور داده است حتی در جلسه اخیر اقتصادی دولت تاکید کردند که حتما برنامه‌ریزی زمان‌بندی برای پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی طراحی شود و ما هم سمعا و طاعتا پیگیر هستیم. هم ما، وزارت اقتصاد، هم سازمان برنامه و سایر دستگا‌ه‌ها پیگیر این دستور هستیم.

  7. ناشناس می گوید

    پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲
    شرکت مخابرات ایران به تعهدات خود عمل کند
    شرکت مخابرات ایران از دی‌ماه سال ۱۴۰۰ به بهانه نداشتن نقدینگی، پرداختی ماهانه خواربار و مبالغ مرتبط با مناسبت‌های گوناگون را قطع کرده و همچنین از تیرماه پارسال سهم پرداختی بیمه تکمیلی خود را از ۸۰ به ۵۰درصد کاهش داده و همان را هم به پیمانکار بیمه تکمیلی نپرداخته است و به همین دلیل خدمات آن از مدتی قبل قطع شده و این در حالی است که بر اساس مصوبه تعیین چارچوب کلی نحوه واگذاری شرکت‌های مخابراتی قابل واگذاری مصوب ۱۷ر۱۰ر۱۳۸۵ هیات وزیران، تمامی تعهدات شرکت مخابرات ایران پس از واگذاری آن باید برای تمامی کارکنان، اعم از حقوق، مزایا، بیمه، بازنشستگی و سایر تعهدات، کماکان محفوظ بماند و در تعهد شرکت واگذار شده باشد که اکنون با توجه به افزایش تعرفه‌های تلفن، باید پرداخت شود.

  8. ناشناس می گوید

    سوال اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون نتوانست مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را در سراسر کشور حل کند.

  9. ناشناس می گوید

    فروش ملک در شرکت مخابرات مشکل بازنشستگان مخابرات را حل نمی کند
    بن خواربار و رفاهیات بازنشستگان مخابرات باید با درآمد مخابرات مشخص، روشن و تامین شود

  10. ناشناس می گوید

    ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ – ۰۹:۲۴
    همه در برابر قانون یکسان هستند
    رقم پول پرداخت شده در سال ۱۳۹۷ به نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت مناطق ۷ گانه مخابراتی توسط مخابرات منطقه تهران ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود/ و این در حالی است کسانی که از طریق اداره کار و رفاه اجتماعی شکایت کردن مبلغ ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومانی دریافت کردن
    منظور از اینکه همه افراد در برابر قانون مساوی هستند چیست
    سوال اینجاست که اگر همه در برابر قانون یکسان هستند که پس چرا عمل، اجرا و رعایت نمی شود.

  11. ناشناس می گوید

    همه در برابر قانون یکسان هستند
    رقم پول پرداخت شده در سال ۱۳۹۷ به نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت مناطق ۷ گانه مخابراتی توسط مخابرات منطقه تهران ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود/ و این در حالی است کسانی که از طریق اداره کار و رفاه اجتماعی شکایت کردن مبلغ ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومانی دریافت کردن

  12. ناشناس می گوید

    شرکت مخابرات در زمان که دولتی بود ما نوبتکاری، تعطیل کاری و ۱۲۰ ساعت اضافه کاری دریافت می کرده ایم
    ولی متأسفانه بعد از واگذاری به بخش خصوصی اضافه کاری و… ما را قطع کردن چرا؟

  13. ناشناس می گوید

    شرکت مخابرات در زمان که دولتی بود ما ۱۲۰ ساعت اضافه کاری دریافت می کرده ایم

  14. ناشناس می گوید

    مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران را بپردازند
    بعد از گذشت یک سال از اجرای مصوبه افزایش حقوق‌ها از سوی دولت، هنوز این مصوبه برای بازنشستگان شرکت مخابرات ایران اعمال نشده و اعتراض و گلایه های آنان هم بی‌نتیجه بوده است. از دولت محترم درخواست می‌شود که برای پرداخت مطالبات این بازنشستگان علیرغم این‌که شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است، اقدام کنند تا آنان هم بتوانند به حق و حقوق خود برسند.
    بازنشسته شرکت مخابرات ایران

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منظور شما بازنشستگان شرکت دولتی مخابرات ایرانه؟
      چون بقیه از مخابرات حقوق نمیگیرن

  15. ناشناس می گوید

    دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ثابت کرد که دشمن واقعی بازنشستگان مخابرات است.

  16. ناشناس می گوید

    خبر مهم درباره وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری
    وام بازنشستگان تامین اجتماعی به ۲۰ میلیون تومان رسید

نظرات بسته شده است.