مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید-نمونه ای از مشکلات کارکنان مراکز تلفن برای رفع خرابی و گرفتن پول از مشترک!

مخابرات ما- مشکلات مردم در شهرک قدس بهانه ای شد تا پرده از برخی مشکلات برداریم.مشکلاتی که ربطی به تجهیزات ندارد.

مخابرات ما- همین ابتدای مطلب می گوییم وقتی به نمونه ای از مشکلات در یکی از مراکز تلفنی مخابرات اشاره می کنیم هرگز گمان نکنید که همان یک جا مشکل دارد.اینها تمامی، مشکلات امروز مخابرات است.وگرنه مشکل یک مشترک با یک تلفن و پیگیری مخابرات ما حل خواهد شد.

متاسفانه شاخص های انتخابی مخابرات ایران برای ارزیابی استانها -و یا مراکز تلفن- بجای بهبود کار، آسیب جدی وارد کرده است.شاخص ها اشکالی ندارد بلکه نحوه برخورد ما با شاخص ها مهم است.بطور مثال شاخص (زمان رفع خرابی) اهمیت زیادی دارد ولی اگر واقعی باشد نشان از کمبود امکانات در یک نقطه است.پس باید به آن نقطه کمک کرد بجای اینکه بازخواستش کنیم.

صد البته گله من از همکاران شبکه جدی است! اگر مشکلات مردم به دلیل کمبودها قابل حل نیست، پس چرا با گرفتن پول از مشترک به فاصله کوتاهی حل می شود! این موضوع برای من بسیار دردناک و برای کارکنان شبکه توهین آمیز است.

بجای پیشداوری حرف های همکاران مرکز قدس را بخوانیم:

همکار شهرقدس

سلام خدمت سردبیر گرامی
من در مخابرات شهرقدس شاغلم، متاسفانه ما از بهمن ۱۴۰۱ به منطقه جهت مفصل و کابل خاکی نامه زدیم، گفتیم تلفن های مردم چند ماه قطع است، تازه امروز گفتند بعد از چندماه تازه مفصل برای شهرقدس فرستادند. تمام این مدت از یک طرف شرمنده مشترک هایی بودیم که بخاطر کسب وکار یا اینترنت جهت تحصیل فرزند نیازبه تلفن داشتندو از طرف دیگر وقتی مشترک ها می شنیدند تهران با آن همه بزرگی قادر به تهیه مفصل و پاسخگو به مشکلات آنها نبود با دلخوری و ناراحتی مرکز را ترک می‌کردند. کاش واقعا کسی بود که دلسوزانه پیگیری کند، هنوزم من به عنوان کارمند شهرقدس نمی‌دانم چجوری منطقه قادر به تهیه متریال جهت رفع خرابی مشترک هایش نیست، یعنی ۴ماه باید زمان ببرد، سال گذشته هم همین مشکل را داشتیم.

بعدی را هم بخوانید.

ناصر

آنها در تهران هستند همه جور پیگیری می کنند گرچه نتیجه حاصل نمیشه در استان ما روستاهایی هستند که کل تلفن چندین روستا بیش از ۷ یا ۸ ماه هست که قطع می باشد
و آن آقایی که که نوشته ۲۰ دقیقه بعد برایم پیامک آمد خرابی رفع شد درست می فرمایند پیمانکاران شبکه که با انبوهی از خرابیها و عدم تامین امکانات و لوازمات برای رفع خرابی بدلیل عدم پرداخت مطالباتشان از سوی مخابرات در سطح کشور این ترفند را بکار می برند و در صورت پیگیری مجدد و مکرر مشترک اعلام میدارند خرابی جدیدی در مسیر ارتباطی آن مشترک ایجاد شده است

این هم آخرین نظر رسیده به مخابرات ما.

احسان

سلام جناب سردبیر
یک طرفه نباید قضاوت کرد
اینقدر نیروها کم شدند
اینقدر سرقت ها زیاد شده
اینقدر امکانات نیست
مثل کابل و مفصل و ‌‌‌….
که واقعا خرابی ها رو باید اولویت بندی کرد
شرایط واقعا مثل قبل نیست

مجبورم یک بار دیگر بپرسم :قبول! اگر اوضاع به این خراببی است که می گویید چرا با گرفتن پول از مشترک به فاصله کوتاهی حل می شود! اینکه چه کسی پول می گیرد و تجهیزات رفع خرابی را از کجا می آورد، داستان جالبی است!

باید بدانیم گرفتن پول غیرمجاز از مشترک ممکن است به نظر برخی دوستان، صرفا بخاطر ضربه زدن به مخابرات باشد، اما در زشت بودن این کار هیچ تردیدی ایجاد نمی کند!

 

1430440cookie-checkشما نوشته اید-نمونه ای از مشکلات کارکنان مراکز تلفن برای رفع خرابی و گرفتن پول از مشترک!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
27 نظرات
  1. شناس می گوید

    درمان وجدان درد را از … یاد گرفته اند. حق و حقوق کارگر را خوردن چه فرقی با حق و حقوق مشترک خوردن دارد؟! توقع پاکدستی از کارکنانی که در یک سیستم با مدیران و مالکان کار میکنند ابلهانه است.

  2. یوسف می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    مراکز خط مقدم هستند . روبروی مراکز مردمی هستند معترض و طلبکار .همکاران مراکز باید جوابگوی همه اعتراضات ناشی از کمبود جنس و تجهیزات باشند.وقتی وارد مرکز میشویم انگار ده ها چک برگشتی داریم که باید پاس میشد. واقعا کار استرس زایی است.هم مردم و هم مسئولین انتظار نتیجه نرمال در این شرایط وخیم را دارند.مردم متقاضی سرویس نرمال و رفع خرابی فوری و از طرف دیگر مسئولین درخواست فروش سرویس بالا. واقعا همکاران مرکز تحت فشارند. خواهشمندم تا در توان دارید مشکلات مرکز را بیان فرمایید تا مطلب جاری سایت شود.شاید فکری به حال مراکز شود.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم
      من که از بیرون نمیتونم از همه مشکلات مراکز با خبر بشم
      باید بهم اطلاعات بدین

  3. یوسف می گوید

    با سلام خدمت همکاران محترم بخصوص مسئولین شبکه هوایی و سیم بانان محترم
    از نزدیک میدانم که چه هجمه ای هم بر مردم و نیز بر همکاران مرکز وارد میشود. تمام این حرفها معلول علتی است که در داخل سازمان نیست.کابل و تجهیزاتی که برای جبران سرقت مصرف میشود برابری میکند با حداقل ۲ الی ۳ سال مصرف کابل مرکز بطور عادی .آنچه که بلای جان مخابرات و مردم شد سرقت بی حد هست .متاسفانه در هیچ مجامع از این معضل اجتماعی صحبت نمیشود. باید به مردم گفت در شرایط موجود امکان ارائه سرویس مطلوب امکان پذیر نیست. باید اطلاع رسانی و تبلیغ شود که مخابرات دچار هجمه سرقتی است که دیگر توان ادامه سرویس مطلوب را ندارد.هیچ اراده ای در مسئولین چه در داخل سازمان و چه در خارج آن برای جلوگیری از این سرقتها دیده نمیشود چون مشکل مسئولین توسط مدیران رده بالای مخابرات فی الفور حل میشود وحتی مقامات احساس مشکل نمیکنند.تا مشکل به مقامات نرسد اوضاع همین است. یک مشترک ۳۰ روز در نوبت بازدید میماند و یک مشترک بدون اطلاع به ۲۰۱۱۷ با یک پیامک مشکلش را حل میکند.اگر مشکلات عادلانه تقسیم شوند اعتراض کمتر میشود.متاسفانه سامانه ۱۹۵ مزید بر علت شده است.آنهایی که سریعا به سامانه ۱۹۵ مراجعه میکنند خیلی زودتر به نتیجه میرسند ولی آنهایی که شکایت نمیکنند و با ما تعامل دارند ماهها منتظر میمانند. کجای این عدالت است.در این اوضاع و احوال متشنج کمبود و نبود جنس غوز بالای غوز است.

  4. رساگو می گوید

    سلام وا اسفابابت رزقی که از راه ..وارد زندگیمان میشودوبعد از زمونه وتنگدستی مینالیم.خداعاقبت همگی رابخیرگرداند.هرچند آن مسیولی که مسبب این کارها میشودنیزبایدجوابگوباشد.کجایندبازرسی و حراست ومهمتر وجدان بیدارهمکاران

  5. علی می گوید

    سلام سردبیر گرامی
    پول را فقط مخابراتی ها نمی گیرند،وقتی کابل مشترک سرقت می‌شود تلفنش در لیست سرقتی قرار می‌گیرد و به دلیل آمار بالای سرقتی،تا مدتها در همین وضعیت می ماند و تازه از روزی که به مخابرات مراجعه می کند تلفنش دوباره در کمیته ی سرقت ثبت می‌شود و روز از نو روزی از نو،پس تنها راه برای مشترک این است که خودش دست به کار شود،عده ای به سیم کش مراجعه می‌کنند و عده ای به همکاران مخابراتی،سرقت کابل و تجهیزات ،ضربه ی نهایی را بر شبکه ی نحیف و فرسوده مخابرات زده است،حتی اگر سرقت‌ها متوقف شود،نوسازی آن زمان بر است.مدیران بی مسولیت،کمبود نیرو،نبود کابل و تجهیزات ، جیب خالی ونارضایتی کارکنان هم مزید بر علت شده است.

  6. همکار شهرقدس می گوید

    سلام خدمت سردبیر گرامی

    این مطلب را صرفا جهت آگاهی شما و همه همکارانی که در واحد شبکه مشغول بکار نیستند مینویسم، این هزینه ای را که گفتید مشترک جهت خسارتی که به تجهیزات مخابرات شامل مفصل کابل خاکی وغیره به هر دلیلی وارد کرده می پردازد، واین از قوانین خود مخابرات هست، وافرادشاغل در بخش فنی این را می دانند،ما جاهایی را که خسارت دیده برای تهیه متریال چون برعهده مشترک است مشکلی نداریم، وسریع انجام میشود، اما سرقت کله و لوله پست، کابل زمینی، آبگرفتگی مفصل تهیه و هزینه آن بر عهده مخابرات هست، همانطور که قبلا اشاره کردم با وجود پیگیری ها ۴ماه طول کشید تا متریال از منطقه به دست ما برسد،اگر منطقه هزینه متریال را به خود ما بدهد مشکلی نیست ما متریال را از بیرون آماده میکنیم، جناب سردبیر گرامی به نظرم بهتر است قیمت مفصل و کابل خاکی ماژول و غیره را بپرسید انوقت می بینید هیچ مشترکی حاضر نیست همچین هزینه بالایی برای چیزی که اختصاص به خودش ندارد بپردازد، خصوصا که مردم شهرقدس اکثرا قشر ضعیفی هستند، البته از این متنی که نوشتید تعجب نکردم، مقصر دانستن کارگر زحمتکش که از صبح تا بعدازظهر توی گرما و سرما با وجود تمام مشکلات، بیرون کار می کنند، خیلی آسان‌تر از جواب خواستن از مسوولان بالاست که ۴ ماه باید زمان ببرد تا به ما متریال مورد نیاز رابدهند، اگر به موقع متریال داده شود به موقع هم خرابی ها رفع می شود نارضایتی مردم کاملا از بین می رود کارمندانی که پاسخگو مشترک هستند شرمنده مردم نیستندو گاها توهین از مشترک نمی شنوند، همه و همه مشکلات ما بخاطر مسوولان بالاست، لطفا خواهشا یک دیدار از نزدیک با مسوول شبکه داشته باشید حرفهای آنهارا بشنوید بعد قضاوت کنید. درسته به ما حقوق درست و حسابی و به موقع داده نمی‌شود ولی ما از همین مردمیم، هیچوقت تاکید می‌کنم هیچوقت بخاطر پول کار یک مشترک به تعویق نمی اندازبم،

  7. علی می گوید

    دقیقا همین است
    در یک مرکز یک رئیس مرکز داریم که هیچ اختیاری ندارد و فقط گوشت دم توپ است برای شنیدن ناسزا و دشنام مردم
    هیچگونه امکاناتی در مرکز نیست و جالب این این که مسئولین بالا دست سرویس در حد SLA طلایی می‌خواهند
    نیروهای شسکام که از حقوق ماهیانه نا امید هستند فقط به فکر گذران امور با پول‌های اخذ شده از مشترک هستند
    کوچکترین متریال در اختیار نیست
    سرقت بیداد می‌کند و خلاصه آخر کا. مخابرات به نظر فرا رسیده

  8. کارمند می گوید

    باسلام خدمت سردبیر گرامی

    در مورد پول انعام گرفتن که چه عرض کنم
    سیمی که اداره دراختیار نیرو قرار میده رفع خرابی کنه رو به مشترک متری میفروشن
    کار از این حرفا گذشته
    بنده نیروی ها دارم میبینم که ماهانه گوشی مویایل عوض میکنه سر سال ماشین عوض میکنه و…..
    تازه برا بازدید خط سرقتی اضافه کاری هم میگیرن کنترل تمام
    از وقتی سرقتیها زیاد شده به همین بهانه اضافه کاریها را برای نیروها دادن ولی حیف اط کار مفید
    نیرو روز جمعه هم بکار میاد بابت اضافه کاری

    حالا هی بپرسین حقوق کی واریز میشه

    شاید بگین از سر لج مینوسم ولی خودم مسئول هستم
    وهر ماه بدون امضا ما …….

    این واقعیته
    به نیزو میگم پست رو بردن کل مشتزکین پست زو کانکتور بزن تمام یه چیزی بزار روش تمام
    بزار مشترک کار کنه درامد داشته باشیم
    کو گوش شنوا ولی همین ایده رو غروب انجامش میده برا ۵ مشترک با ۵۰۰ تومن

  9. ناشناس می گوید

    سلام خدمت سر دبیر
    پیرو صبحبتهای جنابعالی واقعا اگر تجهیزات نیست که کلا نباید هیچ تلفنی (سرقتی -قطعی ) نباید وصل بشه ،
    در شهرستان ما استان اصفهان هم با گرفتن پول از مشترک ، تلفن بلافاصله وصل خواهد شد

  10. خدمات اولی می گوید

    جناب سردبیر…
    اینقدر یک طرفه و به نفع مسئولین رسمی یکه به قاضی نرو…
    جوابت در این مورد مشخصه…
    همکاران شبکه وقتی کابل و مفصلی ندارن واسه جبران سرقت…وقتی مشترک خودش بعد از بارها پیگیری حاضر به تامین هزینه یا کابل و مفصل از بازار آزاد میشه…وقتی حقوق اون همکار نوعی تو شبکه رو با تاخیر زیاد میدن… اون بیچاره راه دیگه ای نداره…
    وقتی سرپرست مرکز تماس(یک مسئول رسمی) دستور میده خرابی ها رو ببندین…مشترک اگه مشکل داشته باشه حودش دوباره تماس بگیره ۲۰۱۱۷ یا ۲۰۲۰…و اگه این اتفاق نیوفته بازم این کارمند مرکز تماس شرکتی زیر دست هستش که مسئول و گناهکار تشخیص داده میشه، نمره ارزیابی‌اش بدون در نظر گرفتنحدود اختیارانش میاد پایین و اخطار میگره…وقتی درخواست همکار کمکی میخواد و در جوابش میگن “همینقدر بیشتر نیرو نداریم…تو کم‌کاری نکن…از فلان همکارت( یک عزیزکرده نیرو رسمی که ارزیابی نمیشه) یاد بگیر‌.”
    چی انتظار داری…
    بله…شاخص ها مشکلی نداره…نحوه برخورد خود مسئولین رسمی میان رده/ بالارده با شاخص مشکل داره…
    نه نحوه برخورد کارمند شرکتی جزء…
    ببینم اینم سانسور میکنی یا نه…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حرف ها تونو با زبان مناسب بگین کسی کاری نداره با پیام
      خودتون حرمت خودتونو در کلامتون حفظ کنید

  11. سکوت یعنی خیانت می گوید

    بیشتر اوقاتی ک بچه های شبکه پول بابت رفع خرابی گرفتن و اکثرا هم رفع خرابی داخلی بوده بخاطر پول بنزینی بوده ک نداشتن یا رفع خرابی ماشین و هزینه های ماشین بوده ک هر ماه از حقوق هم روش میذارن!!!آقای سردبیر شما زیادی جو ب موضوع میدهید ریشه ای عمل کنید و حرف بزنید و ببینید مرگ اون نیروی شرکتی ک داره پول میگیره برای حل کار مشترک چیه؟در مورد وسایل رفع خرابی هم شما لب تر کن تا با تریلی براتون وسیله رفع خرابی مهیا کنند چیزی ک زیاده فروشگاه وسایل شبکه (کدوم طرفی شما؟؟؟)

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شما که به این دقت خبر دارین میشه بگین کی به افراد اجازه داده پول بنزین از مردم بگیرن؟
      پول بنزین جقدره؟ سوخت موشک میزنه؟

  12. ناشناس می گوید

    برو بابا جمع کن خودتو آقای سردبیر زشت بودن مال جاییه که جلو زن و بچت شرمنده باشی زشت بودن مال موقعیه که زنت به خاطر دندون درد و چرک لثه نصف صورتش باد کرده ولی به خاطر بی پولی نمیتونی ببریش دندون پزشک .آقای سردبیر شما و امثال شما مخابرات رو به این روز انداختید لطفا سریعتر جمع کنید برید .چرا تموم نمیشید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اینا دلیل میشه از مردم پول بگیرین؟
      یا تجهیزات مخابراتی دزدیده بشه دوباره به پیمانکار بفروشن؟ شما چرا این حرفو میزنی؟
      ما بریم هم وضع شما فرقی نخواهد کرد

  13. سلام فرمانده می گوید

    سلام سردبیر عزیز، ان شاء الله که حالتون همیشه خوب و سلامت باشه. یکی از مشکلات مراکز استفاده شسکام از پیمانکاران محلی بعنوان سرپرست در استان آذربایجان‌شرقی هست که متاسفانه هیچ خیری برای مخابرات ندارن که هیچ تازه ضرر هم میزنن. نه سواده درست و حسابی دارن نه رفتار مناسب. نمیگم از اینا استفاده نکنن بلکه به عنوان سرپرست مرکز نباید استفاده بشن باید بعنوان یک کارگر یا کارمند استفاده بشن. الان دیگه باید مخابرات بره به سمت شایسته سالاری. لطفا این مطلب رو پیگیری بفرمایید ممنون

  14. بیچاره شده مخابرات می گوید

    جناب سر دبیر وقتی نمیدونی داستان چیه پس گله ایم در کار نباشه از بس به ما وسیله نمیدن مشترک با همسایه هاش پول جمع میکنه و مفصلبند از بیرون یعنی جایی که لوازم مخابراتی میفروشند خرید میکنه و کار رو سریع انجام میده .
    بله سر دبیر عزیز عمری مشکلات سیمبان و مفصلبند و کرایه ماشین ناچیز و داریم میگم و تو سر ما و گرما داریم جون میدیم با این حقوق ناچیز بعد شما میای همه رو با یه چوب میزنی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شما چرا به خودت میگیری؟
      چرا باید اصولا برن جنس از بیرون بخرن بیارن برای حل مشکل؟
      آیا سیستم این شیوه رو به شما تحمیل کرده؟
      خب چرا به ازای این کار دستمزد میگیرن اگر هدف کار راه اندازیه؟

  15. اصغررضایی می گوید

    مدیران با حقوق ۴۰ میلیون
    … کارمند با حقوق ۹ میلیون واقعا باید مخالفت کنند

    (سردبیر- بخش … همراه با غلط نوشتاری و کاملا بی مفهوم بود)

  16. ناشناس می گوید

    سردبیر جان وقتی تو کامنتا چندین بار گفتم اوضاع مراکز داغونه ینی همین متن شما
    کافیه فقط تو هر منطقه کنترل کافو انجام بدن می فهمید که چقدر کار غیر مجاز انجام میشه
    ارزیابی ساختگی و آمار سازی دروغ و امتیاز دادن غلط
    البته به همین جا ختم نمیشه ای کاش فقط بچه های شبکه پول می گرفتمن این داستان داخل مراکزم هست
    من خیلی نمی تونم قضیه رو باز کنم…….
    ولی وقتی اوضاع حقوق دادن و بیمه اینجوریه
    هیچکس هبچ چیز براش مهم نیس
    دزد های کله پست هم که اصلا انصاف ندارن تنها تو مرکز ما الان یکساله که دارن روزی ۵ تا کله پست می دزدن
    و منطقه ام که متریال نداره مجبورن خط هارو سربه سر ببندن تا وصل بشه
    یه سری اتفاق ها داره بیرون مرکز میوفته
    و یه سری اتفاق داخل مراکز
    ازین اتفاق ها خیلی زیاده
    و اون چیزی که مهمه اینه که مدیرا انگار مراکز براشون مهم نیس که درموردش هیچ کاری انجام نمیدن
    البته شرکتی که حقوق اولیه نیروها نمیده بایدم به این وضعیت بیوفته
    امیدوارم حداقل یه چنتا مدیر دلسوز پیدا بشن و به داد مخابرات برسن با این وضعیت فک نکنم شرکت سرپا بمونه

  17. خدا یکی می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت سر دبیر عزیز و همکاران گرامیشان
    پیش خودم گفتم شاید چند خاطره و تجربه مستقیم اینجانب به تکمیل تر شدن این پازل کمک کند من چندین سال پیش بازنشسته شدم و در زمان اشتغال در یکی از قسمت های فنی کلیدی و پر استرس به خدمتگزاری در مخابرات ودر نهایت به مردم عزیز کشورم مشغول بودم و به لحاظ نوع شغلم از بوشهر تا اردبیل , شهر ها و روستا های زیادی وهم چنین بیش از ۶۰ درصد مراکز تهران و کرج به طور مستقیم و بدون محدودیت های اداری و در طول شبانه روز برای حل مشکلشان با من در ارتباط بودن و کاملا در شبکه و سیستم هایی که تخصص دارم شناخته شده بودم . ( ببخشید زیاده گویی کردم فقط برای معرفی گوینده این خاطرات عرض کردم ).
    سال گذشته برای زانوی من حادثه ای رخ داد که دیگر توان رفتن چهار طبقه را نداشتم و چون همسرم هم مریض و تقریبا زمین گیر هست برای مدتی به منزل دخترم که درجای دیگرشهر در همکف قرار دارد موقتا نقل مکان کردیم بعد از مدتی یکی از همسایه ها تماس گرفت که تلفن تعدادی از خانه ها و مجتمع ها و همینطور منزل ما قطع است و هرچه برای خرابی پیام میگذارند ویا به مرکز مراجعه می کنند فایده ندارد و التماس دعا دارند.
    فردای آن روز به محل سر زدم دیدم دو تا پست دزدیده شده , به مرکز مراجعه کردم و در زمان ورود در راهروی اصلی مشترکی را دیدم که فریاد می زد : ” یعنی چه کابل نداریم چند هفته است تلفن مغازه قطع است کاسبی نداریم چند مرتبه آمدم هیچکس جوابگو نیست ” و چند حرف رکیک زد و رفت .
    من به همکاران مراجعه کردم بعد احوال پرسی چند ساله ندیدن موضوع قطعی را گفتم آنها هم گفتن شما بروید یکی از همکاران پشت سر شما می آید.
    بماند که این پشت سر آمدن همانا و بیش از دو ساعت با عصا در خیابان ماندن همانا
    وقتی همکار شبکه آمد اول مشکل همسایه ها را رفع و رجوع کردیم و قول پیگیری و وصل موقت تا تهیه پست را داد ولی خط تلفن خود من حدود بیست و پنج متر کابل نباز داشت که باید تهیه می شد و او گفت کابل نداریم و حتما آن مشترک را دیدید که فریاد می زد ما هر روز از اینها داریم .
    گفتم بروم پیش رئیس مرکز . گفت بیشتر به مخاطره می افتد و دست اندازش بیشتر می شود اگر می خواهید زودتر وصل شود خودتان کابل بخرید من کارش را میکنم . گفتم من با این پا کجا بروم کابل بخرم . گفت پس من اینجا چه کاره ام موبایل را برداشت و چند تماس گرفت و گفت پس فردا بعد ازظهر می آیم و میکشم .
    سرتان را درد آوردم ۵۵۰ هزار تومان آب خورد ( ۲۵۰ پول کابل و ۳۰۰ تا دستمزد دو نفر ) .
    حالا ببینید مردم چه میکشند خاطرات تلخ تر هم دارم اگر مایل بودید برایتان می نویسم باز هم عذر خواهی میکنم طولانی شد.

  18. ب. ب می گوید

    سلام سر دبیر پول که گرفته میشود خرابی اساسی رفع نمیشود بلکه اتصالی مشترک خراب با یک اتصالی مشترک دیگر تعویض میشود این مشکل و کلک خیلی وقت است در اداره بوجود آمده در خیلی جاها حتی رییس اداره در جریان است

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      یعنی خرابی به یه شماره دیگه منتقل میشه؟

      1. ب. ب می گوید

        سلام دقیقا بلی

      2. ناشناس می گوید

        بله امکانات مشترک دیگه(آبونه و مرکزی) که فعلا به دلایلی استفاده نمیکنه بهش واگذار میشه

  19. ناشناس می گوید

    وقتی کنسرسیوم اعتماد مبین که متشکل از چند نهاد انقلابیست، یک شرکت ۵۰ میلیارد دلاری رو ظرف ۱۴ سال به پوچی و تباهی رسونده و از داخل و خارج تهیش کرده، از یک کارگر یا پیمانکار ناراضی انتظار برخورد با مشکلات عدیده ای که این کنسرسیوم انقلابی و دینی ایجاد کرده، به شکلی رو دارید؟ مثلاً انتظار دارید در برابر ۵۰ میلیارد دلار سرقت و خیانتی که در روز روشن و جلوی چشم تمام نهادهای به اصطلاح نظارتی توسط سهامداران صورت گرفته، یک فرد ناراضی در مقابل یک دریافتی خارج از قانون و وجدان حداکثر ۱۰ دلاری، احساس شرمندگی کنه و به شرافت و وجدان و دین مراجعه کنه!؟ حالا اگر وجدان و شرافت و دین رو مبنا قرار داد که اجرش با خدا، اما راه کج رفتنش تقصیر همون سارقان میلیارد دلاری تباه‌کننده کشور خواهد بود.

نظرات بسته شده است.