مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بخشی از مطالبات بازنشستگان منطقه آذربایجان شرقی پرداخت شد

مخابرات ما- سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی از پرداخت بخشی از مطالبات بازنشستگان مخابرات منطقه آذربایجان شرقی خبر داد.

منبع خبر- پورتال مخابرات ایران

مخابرات ما- به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر پیام محبی با اعلام این خبر افزود: مطالبات رفاهیات سال ۱۴۰۱ بازنشستگان و مانده سپرده قرض الحسنه ۲۴۷۰ نفر به حساب آنان واریز شد.

 

وی با اشاره به دستورالعمل اجرای مفاد مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۸/۱۷ هیئت مدیره شرکت، مبنی بر لزوم تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت از محل فروش املاک مازاد اظهار داشت: بر این اساس بخشی از مطالبات بازنشستگان گرامی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، از محل فروش قسمتی از املاک مازاد بر نیاز شرکت در آن منطقه، پرداخت شد.

 

گفتنی ست: شرکت مخابرات ایران علی رغم تنگناها و مشکلات مالی و لزوم تکریم بازنشستگان و توجه به دغدغه های این عزیزان، بخشی از مطالبات بازنشستگان در استان های مختلف را از محل فروش املاک مازاد مخابرات پرداخت می کند.

 

1431350cookie-checkبخشی از مطالبات بازنشستگان منطقه آذربایجان شرقی پرداخت شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
28 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    باسلام به این چیزها دلخوش نباشید اگر خواربار و مبالغی که جهت مراسم اعیاد و … هزینه بیمه تکمیلی خصوصا پرداخت شد در سراسر کشور این درسته و اگرنه اینها همه کلاه برداری بیش نیست هزینه پرداخت نشده بیماران بعد از دوسال که نصف هزینه از طریق کارمند شامل و بازنشسته کسر شده افسوس به این کلک بازی‌ها از شرکتی بنام مخابرات ایران .

  2. رشید علی پور می گوید

    در زمانهای نه چندان دور که مخبرات ایران هنوز وجود داشت و بین ارکانها هاپونی نشده بود ، هر چند وقت یکبار پاداش بهره وری و روز جهانی ارتباطات مبلغی به عنوان یاد بود میدادند ، از زمانی که این واگذاریهای نا مبارک صورت گرفت کارمند و بازنشسته مخابرات ایران که خال شرکت مخابرات بنام استان میباشد شده اند حق خور کارمند و بازنشسته ، موقع کسر کردن مبالغ استادن. و تا میخواهند مبلغی را که کارمند و بازنشسته خرج دوا و درمان کرده بدهند باید از کلی فیلترجیب اقایان بگذرد ، نجابت کارکنان و بازنشستگان هم حدی دارد . صدقه نمیخواهیم خواستار حقوق ضایع شده مان بدست این شرکتهای استانی حق خور هستیم و تا میخواهیم جایی جمع بشویم نیروی‌انتظامی که تعدادشان از حاضرین بیشترند در محل شرکت و محوطه و خیابان خودنمایی میکنند . در داستانهای گذشتگان هم چنین حق خوری ها نیامده بود .

  3. حسین می گوید

    سلام
    گوشه کنار گاهی در اخبار میشنویم به همت فرمان امام فلان کار خیر در فلان نقطه کشور انجام شد،خیلی خوب پس چرا واسه بازنشستگان که از حداقل بگیران این جامعه هستند وبنوعی هم مدیون زحمات این مو سفیدانند کاری نمیکنند، این آش و جاش که به شما رسیده مرهون زحمات بازنشستگان است،لطفا این مطلب را بگوششان برسانید واسه ما میشوند زن بابا .

نظرات بسته شده است.