مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر شما-قابل توجه مدیران استانی! امکانات بلااستفاده در مراکز روستایی سرقت می شود

مخابرات ما- برخی امکانات بلااستفاده در مراکز روستایی وجود دارد که اگر جمع آوری نشود سرقت می شود
مخابرات ما- متن زیر خبر یکی از مخاطبان مخابرات ماست.ایشان در سفر به روستاها و مناطق روستایی به تجربه ای رسیده اند که برای مخابرات کشور غنیمتی است. (از آنجا که همه استانها وضعیت مشابهی دارند در این نوشته نام استان حذف شده ولی در اصل کامنت وجود دارد.)

شرکتی ….

سلام و خداقوت جناب سردبیر عزیز …
راستش چند وقتی است به واسطه شغلم   از مراکز روستایی  زیادی بازدید می کنم اما موضوعی خیلی نارحتم کرده است.
انیدوارم قابل انتشار باشد وگرنه در صورت  امکان این موضوع را به مدیران ارشد مخابرات یا حتی به نهاد های نظارتی برسانید

خیلی جای تاسف و درد دارد در حالی که واحدهای مختلف نگهداری با کمبود شدید امکانات از ابزار و قطعات روبرو هستند که گاهی برای حتی یه قطعه یا ابزار که قیمت بالایی هم ندارد مشکل دارند در جای دیگری این امکانات بلااستفاده افتاده است.
همه این محدودیت های وحشتناک را می بینم اما وقتی  به مراکز روستایی میروم و می بینم چه امکاناتی از قبیل گاوصندوق های بزرگ نسوز ترازو دستگاه های فکس و …. همینطور   خاک میخورد به شدت ناراحت می شوم، از آن مهمتر هزاران تیر فلزی خالی از منصوبات مخابرات -با قیمت متوسط حدود ۸ تا ده میلیون- است که به دفعات دیده ام توسط سارقان بریده و سرقت شده است.

همه این ها را گفتم تا به اینجا برسم که مجموع ارزش این اموال مازاد گاهی در شهرما بالای ده ها میلیارد تومان می شود
ولی مناسفانه نمیدانم چرا مسئولین مخابرات شهرمون اجازه و قدرت فروش این اموال را ندارند.
اگر ده درصد ارزش این اموال را برای خرید تجهیزات به واحدهای نگهداری بدهند از خرابی خیلی از سیستم های مخابراتی جلوگیری می کند  که ممکن است بعدا چند ده برابر هزینه روی دست مخابرات بگذارد.
مممون از حمایت شما.

استان ها معمولا  به راحتی برای جمع آوری تیرهای فلزی به مدیران و روسای شهرستانها اعتبار می دهند اما این اعتبار همراه با نقدینگی نیست لذا …

استانها از نداری ضرر بیشتری می کنند ….

 

1432320cookie-checkخبر شما-قابل توجه مدیران استانی! امکانات بلااستفاده در مراکز روستایی سرقت می شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. امیر محمد می گوید

    سلام خدمت همه همکاران یعنی باید به حال مخابرات گریست بنده خدا اونقدر مخابرات بدبخت شده که باید دنبال گاو صندوق و ترازو و نمی دونم پلمپ شکن نامه باشه

  2. محمد می گوید

    سلام آیا جهت جمع آوری اثاثیه های دفاتر و مراکز روستایی مدیران شهرستان نمی‌توانند وسایل جمع آوری و در این همه مکان انبار یا….. درشهرستان و یا ارسال به انبارهای مخابرات استان‌ها اقدام نمایند نمی‌خواهند این کار انجام دهند چون زحمتی برای تهیه این وسایل نکشیده‌اند و مانند وارث بیخیال و حقوق و مزایای خودرا براحتی بدون زحمت می‌گیرند افسوس افسوس.

  3. رضا می گوید

    با عرض سلام و احترام
    بله فرمایشات همکارمان درست است من خودم کارگزار هستم بعضاٌ به روستاهای اطراف می رویم در خیلی جاها از تیر های فلزی بدون بار وجود دارد که به دلیل عدم توجه مسولین اداره به حال خود رها شده است و مورد سرقت قرار میگیرد که اگر جمع آوری شوند خیلی از مشکلات روستاها حل خواهد شد .

  4. Karmand می گوید

    یک نکته جالب اینکه در بسیاری از مراکز مخابراتی کانکس های همراه اول و مخابرات در کنار هم قرار گرفته اند و هر کدام تجهیزات شارژر و کنتور برق و کولر و روشنایی و کانکس مستقل دارند که با تجمیع امکانات هزینه مخابرات استان ها کاهش چشمگیر خواهد داشت ولی مشکل این است که همراه اول به بهانه واهی که تردد نیاز به گرفتنcrدارد و برای ورود به امکانات همراه اول بایستی ۴۸ ساعت قبل اجازه گرفت عملا مانع تجمیع امکانات می شود و جالب اینست که خودشان به راحتی و بدون مجوز از امکانات مخابرات با قیمت های چند سال پیش استفاده می کنند گویی همراه اول سهامدار اصلی مخابرات ایران است و مخابرات ایران زیر دست مدیران همراه اول هستند .

نظرات بسته شده است.